Sortida Km 0 Cervera
- This topic is empty.
-
AutorEntrades
-
25 d'agost de 2009 a les 15:24 #23339
segarrencParticipantSalut companys,
Estaria molt bé la dutxeta i l’esmorzar. La persona a qui havia de trucar a l’ajuntament està de vacances. Demà intentaré parlar amb una altra pequè ens autoritzi a l’ús de les dutxes. La llàstima és que sóc a Lleida i no m’hi puc arribar, només puc trucar i a l’agost costa localitzar la gent. Si finalment ens cedeixen l’ús de les instal-lacions sempre podem anar a aparcar al costat de la piscina coberta i baixar trotant cap a la sortida. Jo mateix ho faré així.
De moment apart del meu amic José Luis i tu, albertbo, també comptem amb el Quim, l’Imma i el Josep M. Boldú. Un grupet momentani de 6 que pinta molt bé.
Una abraçada.
25 d'agost de 2009 a les 22:00 #23341
By KedsParticipantHola Km0’s.
Si es confirma dutxa i esmorzar…..crec que podria fer un esforç….
(Jo sortiria de Lleida amb cotxe, i evidentment hi hauria places lliures.)
Salutacions.
26 d'agost de 2009 a les 15:56 #23357
M’he quedat esperant una trucada que imagino que aquestes hores ja no arribarà. No hi fa res. Som un grup petit, i algun ja ha manifestat que té pressa per marxar. Per les dutxes no hi ha problema. A casa dels meus pares n’hi ha al garatge, o sigui que ni molestaríem.
Quan a l’esmorzar també hi a gent que s’hi ha manifestat a favor -la majoria-. Així que ho hi ha d’haver problema.
By Keds, jo també sortiré de Lleida, però la intenció és quedar-me a Cervera tot el dia. La piscina coberta o pavelló polivalent són molt fàcils de trobar. No agafeu la primera entrada a Cervera venint de Lleida, agafeu la segona -la de la carretera d’Agramunt-, quan arribeu al poble hi ha una rotonda, continueu recte i en aquell passeig hi ha totes dues instal-lacions. Si veniu allà, hi haurem de ser a 1 quart de 9 perquè tenim uns minuts trotant cap a la sortida. Jo seré allà a un quart de nou -primera convocatòria- i anirem a recollir els que hi hagi a baix. Siguem els que siguem ens ho passarem bé, fins demà.
Una abraçada.
26 d'agost de 2009 a les 16:19 #23359
Això passa per parlar. Encara tinc bons amics que s’escarrassen per trobar les persones adequades (Gràcies Lidia!!!
) Sí que ens cediran l’ús de les instal-lacions del pavelló polivalent. Així que ja no hi ha excuses, dutxa i esmorzar, a 1/4 de nou aparcats allà per sortir a 2/4 des del centre.
Una abraçada.
26 d'agost de 2009 a les 16:27 #23360
MACH3ParticipantFi nois,
Acabo de veure aquest fil ara. Jo enguany no podré ser-hi perque ja treballo. Que us ho passeu be. Segarrenc, fot-els-hi canya i un bon esmorzar !!!!
Ens veurem el dia 5 sis tot va béSalut
26 d'agost de 2009 a les 16:40 #23361
albertboParticipantBones gestions i oficis, segarrenc ! Jo per la meva banda miraré d’encarregar-me de l’avituallament a mig camí (sí, sí, una petita sorpresa que ja no ho serà tant… :silly: ).
Llàstima, MACH3. A tots els altres, fins demà !
Ah !, i la canya que sigui tova o m’haureu d’arrossegar :S.
26 d'agost de 2009 a les 16:51 #23362
Doncs després de llegir el que ha escrit en Segarrenc….sobretot allò que fa referència a “lo bé que ens ho passarem”…..només em resta afegir que si no en passa cap de molt grossa, demà dijous 27 a les 8,15h estaré a Cervera disposat a gaudir de quilòmetres, bona companyia…..i el que faci falta.
(si algun Km0 de Lleida o rodalies es vol afegir a la festa que m’ho digui i el passo a recollir sense problemes a hora prèviament consensuada….)
Ens veiem demà.:woohoo:
27 d'agost de 2009 a les 14:46 #23383
Un matí deliciós avui a Cervera…..
Amb un Segarrenc en plena forma exercint d’excels amfitrió (moltes gràcies per tot!) i un Albertbo cuidant fins l’últim detall , fins a set corredors hem gaudit intensament de tots els racons i els secrets del circuit de la ja propera cursa a la capital de la Segarra.
I després de córrer….. una dutxa espectacular i un merescut esmorzar…..on a continuat fluint la conversa agradable i relaxada ….i on el temps semblava adequadament absent.
Realment….no se’m acudeix una millor manera de començar un dia….
Salutacions.
27 d'agost de 2009 a les 16:30 #23385
El plaer és meu de tenir-vos corrent pel meu poble. Sortir per aquests paratges tantes vegades recorreguts amb bona companyia és difícilment superable.
Tenir una mica de temps per compartir esmorzar i xerradeta és un privilegi que escapa a la quotidianitat i aporta sempre una mica més. I això ho afavoreixen també unes dates amb gent més relaxada per les vacances, però interessant de repetir de tant en tant.
M’ho he passat molt bé, potser més que a la pròpia cursa, allà ja no estem per tants romanços, campi qui pugui.
Una abraçada.
27 d'agost de 2009 a les 16:51 #23386
albertboParticipantSempre m’ha semblat que aquestes sortidetes compartides i sobretot la sobretaula que en aquest cas hi ha hagut després d’un bon esmorzar són la base per fer pinya un grup de gent tan heterogeni com aquest nostrat Km 0, amb quatre idees ben clares referents a la nostra afició preferida compartides. I l’eloqüència dels “Quims”, la salsa ! :cheer:
27 d'agost de 2009 a les 20:33 #23390
Quim-ImmaParticipantPer a nosaltres també ha estat molt agradable fer aquest circuit amb tan bona companyia!
Esperem repetir l’experiència més sovint. Val la pena veure’ns de tant en tant així, i que no sigui només en les curses, on tots anem més per feina.
De fet, aprofitem aquest fil per proposar un entrenament de marató a Sant Guim de Freixenet, amb un circuit “especial”, pensat per preparar la marató i “fer cames”.
Això seria el dia 19 de setembre
Sortida a les 8 h
Durada de l’entrenament: 2h 15′ aprox.El circuit transcorre en un entorn molt bonic, amb bosc, 95 % camins i força desnivell, però a l’abast per a tothom.
I després d’aquest esforç, es recuperarem amb un bon esmorzar, a “ca l’Imma”.
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.