Presentacions 2013

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    Javier Arántegui
    Participant

(Empiezo un nuevo hilo porque me ha parecido que el hilo Presentacions 2010 está un poco lleno y por eso de que ya estamos en el 2013. Espero que no sea un problema, no quiero empezar con mal pie…)

Hola!

Soy Javier y soy corredor tan novato como puede ser uno que empieza a correr después de 30 (!) años evitando realizar cualquier práctica deportiva. Empecé en julio de 2012 poco a poco, básicamente como herramienta para combatir el estrés. La verdad es que estoy absolutamente enganchado, disfruto cada minuto que paso corriendo.

Me habló de km 0 un compañero de trabajo, Josep Ramon, hace unos meses. Hoy hemos vuelto a hablar del tema y como tenía 10 minutos libres, he decidido crear el usuario y presentarme.

Como os decía, soy un corredor novato que está cometiendo todos los errores que se pueden cometer y algunos más, pero ahí sigo. Intento salir a correr 3 veces por semana entre 30 y 90 minutos, dependiendo del tiempo que tenga. Hasta ahora solo he realizado dos carreras, aunque no sé si la primera cuenta. Mi primera carrera fue la Cursa de El Corte Inglés en 1992… y la segunda la Cursa dels Bombers de la semana pasada. No hice un tiempo espectacular (53:54), pero estoy muy contento con el resultado.

En fin, no me alargo más.

Javier

By Keds
    By Keds
    Participant

Hola Javier.

Excel·lent presentació. !

Benvingut.

cargol
    Participant

Bienvenido javier.arantegui, aquí nos tienes para aconsejarte y acompañarte en tus “correrías”.

flo
    Participant

Hola Javier, encantado de encontrarte también por aquí! ;)

Bienvenido!

Hache
    Hache
    Participant

Molt bona iniciativa obrir el fil de Presentacions 2013, a veure si es va omplint!!!!

Bienvenido javier.arantegui, será un placer seguir tus evoluciones “runneras”!!!!!

Enric
    Moderador

Buena bona, ona

La iniciativa, la presentacion y la voluntad

Gracias y bienvenido.

Y si domingo te acercas por la Marcha, nos conocemos, un placer

Força Vida!

Javier Arántegui
    Participant

Muchas gracias por todas las bienvenidas.

Este fin de semans no estoy en Lleida, pero es muy probable que me inscriba a la cursa de Torrefarrera.

Javier

KIMI
    Participant

Bienvenido al club te espero en Torrefarrera intetaremos no defraudarte.
    Fins aviat.

Noerunner
    Participant

Bienvenido Javier!!!

ya nos conoceremos en persona por Torrefarrera….

Icaro
    Participant

BIENVENIDO javier.arantegui !!!

Salud y kilometros…

Marc Reyes
    Participant

HOLA A TOTHOM!!

Hem presentaré i explicaré una mica la meua història a aquest món tant autèntic.

Tinc 23 anys i sempre havia fet molt esport, però malhauradament per unes quantes circumstàncies NO físiques el vaig deixar molt de banda.

Un dia al aixecam simplement hem vaig enfundar les sabatilles i cap al carrer.

Va esser tant gran la emoció de poder fer cada dia una mica més i més que decidí apuntar-me a la primera cursa… La dels bombers de lleida.

La facinació va ser tant gran que la següent ja va ser la mitja marató de Tàrrega on el destí hem va dur a conèixer a Ramón i Rosa.
    Ramón duia una samarreta del club… i simplement després ja va venir tot rodat xD

Una salutació per a tothom i ens veiem arreu de la geografia!!

DEL KM0 FINS AL INFINIT!! SALUT!!

MARC

Hache
    Hache
    Participant

Sigues benvingut kitus!!!!!

O sigui, que fas Bombers i a la cursa següent Mitja Marató directament i a més a més Tàrrega, que no és precisament de les més fàcils!!!!! Que valent!!!

Per la teva joventut i la teva empenta, tinc clar que donaràs molt que parlar!!!!

Gràcies per fer el pas, ens veiem per les curses i sobretot, NO ET PERDIS TEMPLERS!!!

Salut,

Jose H

kepasaneng
    Participant

Benvingut kitus,

i a Fraga ens consta que vas fer un gran temps havent sortit fins a altes hores de la matinada. Diria que aviat molts et veurem a la sortida de les curses però que a l’arribada ens hauràs d’esperar… :blush:

Salut i ens veiem a Templers, oi?

Marc Reyes
    Participant

jajajaj! si, havia dormit 2 hores i no volia deixar de fer quelcom que m’agrada tant, ho vaig passar malament, però va valer la pena!!

I tant, als templers i seré, pero lo dia 15 vaig a València a fer una 15K nocturna, al acabar agafo el cotxe i vaig cap a lleida per al matí fe la dels Templers :D

M’he flipat, però realment tinc cursa cada cap de setmana fins al agost gairebé!!

Gandia, Zaragoza, Valencia, Lleida, Barcelona, Castelldefels i Andorra (estes son les que he danar que ja estan pagades :D)

Noerunner
    Participant

Benvingut Kitus!!!

Déu ni do quin debut el teu també….

Jo si surto de festa l’endemà no vaig pas a córrer, jajajaja, així que ets molt valent…molt bé…

Doncs res, ens veiem a Templers!!!

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 24)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.