Presentacions 2013

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    anton
    Participant

Eppp Marc !!!!!!

Quina alegria veure’t per aquí. Ja t’he vist a la foto estrenant la samarreta del Km0, i pel que veig la lluiràs a un munt de curses, jejeje.

Ens veiem a Templers, tot i que aquesta vegada em temo que a l’arribada :ohmy: :unsure: .

Molts records de la Rosa !!!!!

cargol
    Participant

Benvingut Kitus no ho cremis tot al començament, dosificat una mica, pensa que la procesó es molt llarga i també es gaudeix amb tirades llargues o entrenaments en grup els diumenges.
    Salut i milles
    Abel

Jordi Codony
    Participant

Que tal Kitus !. Benvingut al club.

Sembla que t’ho has agafat amb molta força.
    Escolta les sàvies paraules del mestre Caragol i disfruta sense presses.:)

MALUAL
    Participant

Kitus, sempre tindré “l’honor” d’haver corregut amb tu la teva primera cursa com a Km0 i pel que vaig veure en persona em sembla que a les següents et veuré l’esquena, o directament a l’arribada.;)
    Això sí, per aquí hi ha gent molt sàvia i amb moltíssims anys d’experiència i crec que ja t’han donat un molt bon consell: calma i gaudeix poc o poc.
    Ara a Templers, la nostra cursa de referència.
    Aquí ens tens pel que et convingui.
    Salut!!!.

ROBERT

Marc Reyes
    Participant

GRÀCIES a tots :D

Apart d’això tant gran que tenim en comú tots plegats, crec que faré, farem, i s’han fet bones amistats per aquí

Cargol!! Si, tens raó, en calma i tranquil·litat! que com molts, la meta es aconseguir la Marató, després ja podré taxar una altre de les coses de la llista “que fer a la vida” xDD

saluT!

Crit
    Crit
    Membre

Bones,

Tenim darreres incorporacions que no s’han presentat…

Jordi Panadés
    Participant

Bones, jo sóc en Jordi. Ja fa un parell de mesos que sóc un Km0 Ponent, però no havia fet la presentació oficial…

Enguany el meu objectiu és fer-me un maratonià en tota regla, començant per Tarragona i continuant per Barcelona. Avere com me’n surto.

Apa, ens anem veient els diumenges!!!

Salut!!

Jose Alba
    Participant

Hola a tots,

Sóc en Jose Alba, veí de Tremp, Trempolí d’arrel, i Tremprunners i amant de l’esport i de la lectura de vocació.
    Vaig decidir registrar-me a Km0 per què tot i ser del Pallars Jussà, em considero lleidatà, i com quasi bé tots ens coneixem, i parlem l’un de l’altre, en Jordi Badia, membre de km0 i Tremprunner, va esparonar-me per inscriurem a km0, ja que m’agrada molt escriure i llegir.

A més, diumenge de marató de Barcelona, vam tenir el plaer de compartir taula al kikiriki amb molts de vosaltres, amb els que vam disfrutar i compartir moltes vivencies.
    Va, no m’enrollo més. Gràcies per deixar-me participar a km0 amb tots vosaltres. Ens veiem per l’asfalt o per la muntanya. Salut i kames, i salutacions desde la capital del Pallars Jussà.

:P

KIMI
    Participant

Bona gent i grans amics al pallars benvingut Jose.
    Salut i km0s.

S'està mostrant 9 entrades - de la 16 a la 24 (d'un total de 24)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.