Presentacions 2010

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    albertbo
    Participant

Quin bon relat, Luigi !

Sempre n’extrec alguna cosa bona, positiva, d’allò que dius amb tan bon criteri. :)

Pepe
    Participant

Hola,

Em dic Pepe i tinc 23 anys.

Fa relativament poc que estic registrat, però sí que fa temps que llegeixo el fòrum. Sóc de les terres de ponent però passo la setmana a Barcelona.

Surto a córrer durant la setmana (dos cops més que tres) i acostumo a pujar per Montjuïc, ja que visc per Sants.

Vaig començar a córrer per desconnectar una mica però estic veient que cada dia m’enganxa una mica més tot aquest món…

;)

Arnau
    Participant

Pepe ha escrit:

Quote:
    Vaig començar a córrer per desconnectar una mica però estic veient que cada dia m’enganxa una mica més tot aquest món…

;)

Benvingut a Km0 Ponent, Pepe. Si encara hi ets a temps deixa-ho correr perque si t’hi enganxes de debo estas perdut ;)

Per a que et facis una idea, aqui trobaras gent que porta mes de 50 maratons a les seves cames i que encara no en tenen prou :huh:

Salut i kms

Artur42
    Participant

Benvingut Pepe. Tu i jo no coincidirem gaire…. o sí. De moment faig a l’inrevés que tu: durant la setmana a BCN i el cap de setmana a Lleida. Alguna vegada també cau alguna cursa per allà, així que potser sí que ens trobarem.

Pepe
    Participant

Artur42 ha escrit:

Quote:
    Benvingut Pepe. Tu i jo no coincidirem gaire…. o sí. De moment faig a l’inrevés que tu: durant la setmana a BCN i el cap de setmana a Lleida. Alguna vegada també cau alguna cursa per allà, així que potser sí que ens trobarem.

Bon dia Artur42!

Jo durant la setmana estic a bcn, i els caps de setmana acostumo a baixar (o no) :)

La pròxima que estic apuntat per bcn és a la del 31 d’octubre a Sants ( http://www.crospopulardesants.cat/index.php?option=com_content&view=article&id=3&Itemid=4 ) , la vaig fer l’any passat i està força bé!

salut!

Artur42
    Participant

Ok, ho vaig llegir molt ràpid. En tot cas és un bon simptoma que tu també “baixis” a Lleida, com fem molts:laugh: .
    Apa, ens viem aviat..

Saltamartí
    Participant

Hola,

A partir d’ara seré el saltamartí.

xavvier no ho considerava un nick i és per això que desideixo ser el saltamartí.

Salutacions!

Gràcies superadministrador.

Enric
    Moderador

Això es una mena de bipolaritat digital? :P

Saltamartí
    Participant

Jo dic que no és el mateix baixar una pujada que pujar una baixada. :S

Benvolguts amics!
    Acabo de conèixer aquesta pàgina gairebé per casualitat, llegint el dominical del segre d’aquest cap de setmana.
    Ni sabia que hi hagés tanta d’afició a l’atletisme ni que hi hagués aquesta pàgina que ha estat per a mi tot un descobriment.
    Per treball porto 6 mesos vivint a Lleida. Jo vaig començar a córrer fa dos anys i mig i no sóc res de l’altre mon (sóc més aviat “malo” i no he passat de mitges maratons).
    Veig que hi ha un bon grapat de curses a lleida i voltants, i vull córrer la de la pujada a la seu Vella d’aquest any.
    També faig BTT per si algú s’anima a combinar atletisme i bici.
    Bé una salutació a tots y enhorabona a l’autor intel.lectual d’aquesta web!!!

Saltamartí
    Participant

Benvolgut magan.perales,

Salutacions meves, tranquil, què en aquesta pàgina trobaràs gent que fa de tot.

També parlem de tot una mica.

Salut!

Enric
    Moderador

esto…. autor inteli que???

De ben segur, el rostre del Cargol et va impactar….

i es que un Km0 impacta!

Benvingut i a gaudir de tot.

Força Vida

Crit
    Crit
    Membre

Bon vespre,

Ningú s’ha adonat de l’allau de registrats de les últimes setmanes???

Sigueu tots benvinguts, aquí teniu un espai per presentar-vos.

Salut

Hola GRAN família,

Jo sóc el Carles. Tinc 41 anys a falta de 9 dies pels 42 (emblemàtica xifra per als corredors), visc a Lleida i treballo a La Garriga durant la setmana, estic molt ben casat i tinc dos fills preciosos, i encara NO TINC DEL TOT CLAR què faig aquí (disculpeu la ignorància), però el deixar-se portar en algun moment per les sensacions o les emociones “descontrolades” també deu formar part del tindre el control de la teva vida. Potser calia obrir i llegir de dalt a baix aquest fòrum per entendre alguns dubtes personals: emocionar-se amb la poesia de la Teresa (caragolet); escoltar les crides que us feu els uns als altres per començar nous reptes i tirar endavant; sentir que les lesions i recuperacions formen part de cada cos personal però són “patides” per tot un col·lectiu; ……; i molt més que aniré descobrint.
    Jo de fet SEMPRE HAVIA ODIAT EL CÒRRER !!!!! Encara no sé què ha canviat, però us explicaré una mica la meva història per si algú em pot donar llum en alguna cosa.

La meva experiència esportiva sempre havia estat en la muntanya que, com tal com diu la Teresa, era el meu lloc sagrat, font de valors, humanitat, companyonia, reptes, fins i tot algun abandonament intel·ligent, i “taller de forja” del que en definitiva sóc. De sobte apareixen els Castellers de Lleida i el meu germà Jesús ens engresca a tota la família i arrosseguem a la Comunitat Xavier. Al 2001 em caso …… deixo els Castellers …… 2004 arriba el Marc …… 2007 arriba l’Alba ….. 2008 …… Uf, quin any !!!!!

La meva dona és psicòloga i sempre diu que als homes se’ns gira la truita a l’arribar als 40, i que alguns fins i tot canvien de dóna! Ella es considera afortunada, ja que només vaig decidir canviar de feina. El maleït síndrome o crisi dels 40 en els homes ….. Hi ha gent que diu que necessitem sentir-nos joves, creure’ns que la vida no passa, que podem fer el mateix que fèiem al 20 ……, i per a mi va ser el moment de fer aturada, mirar enrere el camí que havia fet fins llavors i adonar-me de les coses que havia guanyat i del que no havia vist per culpa de les presses per arribar a …. on? Va ser el moment de decidir si volia continuar així, si volia aportar diners a la família o aportar temps i alegria, i clar, sota aquest plantejament queia l’evidència.
    Així que, tot i no haver donat mai classes, però amb una vocació mai realitzada com a docent, se’m gira la truita i en dos mesos em preparo opos a ensenyament (que ara ha millorat per què ja som educació) i resulta que enganyo força bé al tribunal i trec una plaça, però …… OH, NO !!! M’envien a La Garriga !!! (que no Les Garrigues com algú es va pensar en aquell moment). Primera reflexió runner de les opos: tot i no ser ràpid em van les curtes distància (2 mesos) però algun cabró ha ficat la meta força lluny (196 km).

El primer any a La Garriga va ser maratonià (per a mi i pel meu cotxe que es va carregar amb 60.000km en 10 mesos), plena de murs en cada trimestre escolar, però amb una gran satisfacció al superar cada un d’ells. La feina BESTIAL, un emplenament personal i professional com poques vegades he sentit. I aquest és el tercer any que estic en aquest lloc tant i tant preciós a sota del també preciós Montseny.
    Els alumnes …. entre coses positives i altres no tant, amb una mancança important de la cultura de l’esforç. On és? Qui s’ha emportat aquesta cultura que vàrem aprendre nosaltres, suant a la muntanya i carregant de vegades les motxilles dels altres? Jo sempre els hi parlo, però si us he de dir la veritat els vaig entendre quan les cames em van fer fallida al km 18 de la meva primera mitja marató a Granollers 2011 (i de moment única).

Córrer més de 15′ per a mi era tot un repte i un impossible. El meu exemple per a les coses inassolibles sempre era: JO SE QUE MAI CORRERÉ UNA MARATÓ. Encara no fa un any que corro. Recordo una sortida pel riu al mes de juny de 2010, quan no passava dels 8 km, i al creuar-nos amb el Marc (homedeferro) em va cridar: ENS VEIEM A TEMPLERS !! Què collons vol dir, si jo corro en sentit contrari? Una pancarta més endavant ho clarificava i ens engrescava, però JODER quina hora de patiment de cursa. A partir d’aquí curses de 10 …… entrenaments de 15 ….. i mitja de Granollers, doncs el destí de La Garriga s’ho mereix. I a l’acabar vaig plorar !!

La setmana passada la meva dona va sortir a córrer amb mi per primer cop i va aguantar 17′ a 7’/km, i ens vam retrobar en un altre ambient.

Potser pel ritme massa fort (de 0 a 1, jeje), ara estic fotut de genolls, amb vitamines de cartílag, reforma de plantilles, genolleres, fent bici……, però ens veiem a BOMBERS trotant, estrenant samarreta de KM0 i SENTIMENT DE FAMILIA !!!!

Potser corro per aguantar físicament el ritme de la vida, per conèixer el meu cos, per reculturitzar-me en l’esforç, per trobar-me bé, per contactar de forma més directa amb el meu cunyat Àlex, o per totes les llums que ens dona. Encara no tinc del tot clar per què corro, però em pregunto si algun dia hauré de trobar algun altre exemple d’impossible (MARATÓ).

I prou de rotllos, que no em voldreu ni conèixer.

Icaro
    Participant

clapenya…

BENVINGUT A LA FAMILIA !!!!!!

ESTAS A CASA

S'està mostrant 15 entrades - de la 31 a la 45 (d'un total de 130)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.