Objectiu Marató New York 2008
- This topic is empty.
-
AutorEntrades
-
2 de març de 2007 a les 9:20 #1791
Lo JordiParticipantDes de Km0 es podria organitzar una sortida per fer la Marato de New York, es podria fer l’any vinent el 2008, així tenim temps d’organitzar el viatge.
La idea és fer la marató i uns dies de turisme.3 de març de 2007 a les 21:05 #4067
Artur42ParticipantEi, Lo Jordi NY 2008 és un objectiu que tinc al cap, sobretot si hi ha "Front Ponentí". Ja anirem parlant.
Salut
4 de març de 2007 a les 7:23 #4068
bruParticipantIeeeps,
Ostres….encara ens ho haurem de pensar..mmmmm
6 de març de 2007 a les 13:26 #4141
cargolParticipantHola companys:
Ja ho crec que estaría bé. Encara que jo amb una vegada ja en tinc prou (si no em toca la lotería). Compteu amb mi pel assessorament que volgueu.
Quan pugui penjaré la meva crónica de fa 2 anys, perque aneu fent boca, ja que es una experiència inolvidable.
Salut i 26,2 milles.
Abel6 de març de 2007 a les 20:00 #4148
Lo JordiParticipantLa gent s’ha d’animar i s’ha de fer pinya i poder correr tots en grup un parell de quilometres junts amb la mateixa samarreta, seria impresionant, desprès cadascú que l’acabi com pugui.
6 de març de 2007 a les 22:23 #4154
Artur42Participantposem fil a l’agulla Lo Jordi
6 de març de 2007 a les 22:47 #4160
bruParticipantIeeeps,
vinga, vinga, fil a l’agulla i no deixem-ho!!!
Salut
17 de març de 2007 a les 10:43 #4421
Lo JordiParticipantCargol, podries dir com et vas apuntar, si vas anar amb viatge organitzat o pel teu compte, si et van demanar marca, etc.
Jo he trobat una pàgina d’Internet on una agencia organitza aquests tipus de viatges aqui la teniu http://www.fernandopineda.com/Principal.htm
Continuare buscant!
17 de març de 2007 a les 12:47 #4423
XaviPapellParticipantLo millor es anar per el teu conte, si tens marca em sembla que entres directe. Després tens la Lotery que si tens sort…, pagas i si no pots anar ho dius i et guardan la plaça per l’any que be, que tens que tornar a pagar.
Amb la Rosa i els nens pensem anar al 2009, de moment ja em començat a estalvia tot el que poguem, la quantitat a estalviar, em pensat uns 6/7.000 euros. Som 4 persones i per aixó estarem dos anys sense vacances
17 de març de 2007 a les 16:30 #4430
arcadi42ParticipantEfectivament, el més pràctic, i sobretot el més econòmic, és anar pel teu compte, passant de les agències.
Per fer-ho, hi ha dues maneres: si no tens marca mínima, has d’apuntar-te a la "lotery" i confiar en la sort. Si en tens, cap problema. T’apuntes, els hi dius la marca i ja està.
Les mínimes no són massa exigents. Depenen del grup d’edat. Si hi voleu donar una ullada clickeu aquí:
http://www.nycmarathon.org/entrantinfo/applyfor2007_new.php17 de març de 2007 a les 18:09 #4433
bruParticipantIeeeps,
Ostres, ens aniràn molt bé els teus consells arcadi42, benvingut al fil!!! 😆
Una pregunta…suposo que per apuntar-te a la marató del 2008, les marques mínimes canviaràn, em sembla que canvien cada any,no? Suposo que les noves de cada any, les deuen posar cap el gener. I la loteria, per apuntar-se, es tambè a principis d’any, no?
Be, ja ens aniràs informant!!!! 😉
Salut company
17 de març de 2007 a les 18:55 #4441
bodiParticipantOstres com lieu la troca aquí a Ponent ! ! ! !
Encara em fareu dentetes
Salut.
17 de març de 2007 a les 18:56 #4442
arcadi42ParticipantSí, el reglament el van canviant, però aquest any les mínimes han estat les mateixes que l’any passat.
El període d’inscripcions va començar el mes de febrer, que és quan van publicar el reglament.24 de març de 2007 a les 20:22 #4664
cargolParticipantHola companys:
En resposta a la pregunta de Lo Jordi, jo fa 2 anys vaig optar per la vía ràpida, es a dir pagar i anar per agència. Si bé tenía marca per anar directe com a veterà demanaven 1 h 24′ a la mitja, a ra sembla que l’han canviat a 1h 30′.
Com bé diu Arcadi42 que es "gat vell" amb aquesta cursa mítica us assenyala les possibilitats d’inscripció.
Aquí a Espanya hi ha varies agències que es dediquen a organitzar viatges: IBERIA, ABANDO, MARATHINEZ, SPORTRAVEL i MARSANS. Jo vaig anar amb aquesta última. El problema es que tenen ne més opció de 2 hotels, un "baratet" que s’omple deseguida i un de luxe (Hilton) que es on s’allotja l’elit i l’organització. No cal encantar-se perque les plaçes son limitades i molt buscades.
Salut i milles.
Abel14 d'abril de 2007 a les 16:16 #5211
jordigràciaParticipantEi, jo m’apunto. Tant me fa amb marca mínima o sense. Vaig fer la del 2005 i vull repetir. És I M P R E S I O N A N T. De moment vaig fent guardiola des de fa 4 mesos. A 90 eurus per mes es pot recollir una pasta d’aquí a un any i mig.
Si sabés com fer-ho, penjaria algunes fotos (no meves) pels indecissos.
Algunes son prou convincents. En qualsevol cas, 100 x 100 recomanable.
Una abraçada. -
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.