Objectiu Marató New York 2008

• Aquest tema està buit.
  • Autor
    Entrades

Crit
    Membre

homedferro ha escrit:

Quote:
    Enhorabona nois!!!

sou uns craks!!!

Lo Ernest 3:59:05
    Porcalleocho 3:22:25
    XaviPapell 6:04:29

impressionants resultats!!!! :ohmy: :ohmy: :ohmy:

Enhorabona km0’s!!!!

Tots sou molt grans! I l’XP un gegant!

Salut i fins ara

crit

Hache
    Participant

ENORMES!!!!!!!!!!!!!!

Sou grans, molt grans.

XaviPapell, ets el meu ídol, un gran exemple de superació i voluntat.

Lo Ernest, un gran debut en el millor dels escenaris possibles.

Porcalleocho, veient els temps que havies fet a les últimes curses, sabia que faries un gran temps, però crec que has superat les expectatives. ENORME.

FELICITATS A TOTS!!!!

Lo Jordi
    Participant

La cronica de Lo Ernest tindra que esperar, demà dimecres arriba a Lleida, de cara al cap de setmana segur que penjarà la cronica i espero que amb fotos inclosses amb la samarreta del Km0 que li vaig regalar per fer la cursa.:cheer: :cheer: :cheer:

porcalleocho
    Participant

Be acaba d´arrivar no fa gaire de New York, per aixo no havia comentat res fins ara. Anire a descansar que dema torno un altre cop a treballar,. a veure su dema us puc fer cinc centims de com va anar la cursa.

cargol
    Participant

Bon reportatge a EL SEGRE d’avui a doble pàgina i tot color, sobre aquesta mítica marató i els participants lleidatans d’aquest any.
    Salut i milles.
    Abel

porcalleocho
    Participant

Potser el reportatje d´ahir estava be, pero mireu el que van publicar el dia 4, dos dies despres de la cursa
    ( El lleidatà Manel Mullor, atleta del Sícoris Club, va finalitzar la marató de Nova York, disputada diumenge passat, al lloc 3.169, dels 37.750 corredors que van finalitzar el recorregut. Mullor va ser el millor dels diversos lleidatans que van competir a la ciutat nord-americana i va fer valdre la seua experiència, ja que en e seu cas, aquesta era la cinquena marató, mentre que per a la majoria dels altres la cursa novaiorquina era l’estrena en aquesta distància. Juntament amb Mullor, hi van anar dos lleidatans més; Ernest Capdevila, que va finalitzar al lloc 12.734, amb un temps de 3 hores 59 minuts i 5 segons, i Joan Carles Purcalla, que no va acabar la prova. També estava representat a Nova York el Zenkiu Runners Club. Sònia Gil, entrenadora del centre, que també s’estrenava en una marató, va finalitzar al lloc 27.578, amb un temps de 4 hores, 50 minuts i 26 segons, mentre que Ramon Vilella, va quedar el 27.580, amb un crono de 4.50:27. Com a curiositat, l’últim classificat, al lloc 37.750, un japonès que es deia Yuriko Okada, va recórrer els més de 42 quilòmetres en 10 hores, 22 minuts i 47 segons. Van finalitzar la cursa 635 espanyols, entre ells Abel Antón (1.043) i Peio Ruiz Cabestany(1.121). Diari Segre – 04-11-2008)

No es per treu re merit a ningu, pero ni un servidor va abandonar la cursa com es va publicar, ni el Manel va ser el primer lleidata doncs vaig ser jo.
    Jo desconec si s´ha fet alguna rectificacio per part del Diari El Segre,i del seu cap d´esport Sr Monge(que conexia la errada), a mi de moment ni una paraula per disculparse per l´errada. Al damunt tenint fotos com tenia on tambe surtia jo, juntment amb el Manel i l´Ernest opta per no publicar-la, els seus motius tindria.

XaviPapell
    Participant

Hola a tots.
    No em vull estendre massa i tampoc vull fer una crònica.
    ja vaig sortir una mica tocat, suposo que per el fred, vaig anar be i a ritme constant fins el km 21 (7’30” Km) a partir d’aquí en una pujada d’un pont al voler mantenir el ritme el quàdriceps que aguantava per un fil va dir prou, fins aquí, primera mitja de la cursa diuen que es més suau, jo diria que no, el que passa es que portes pocs kms i no es noten gaire. Vaig aguantar corren fins el km 31 però el ritme era molt lent, en aquest punt vaig dir prou, les meves cames no aguantaven per cap banda i a partir d’aquí que ja feia alguns kms que anava molt petat va ser un calvari, la pujada de la 5th avenue i el puja i baixa constant del Central Park se’m van fer eterns, l’ultima pujada 100 metres abans de l’arribada per més que volia cada vegada anava més a poc a poc.
    Quan vaig creuar la meta i trepitjar la catifa les llàgrimes van sortir però com ja he dit a corredors.cat no de alegria si no perquè s’havia acabat aquella tortura.
    No es poden fer gaires coses amb un genoll destrossat i un quàdriceps que s’aguanta per un fil.
    Ja estic casi recuperat del tot menys aquest ultim i a hores d’ara veig la marató d’un altre manera encara que segueixo pensant que es una marató dura i per anar a gaudir de tot el que l’envolta, es impressionant i per més que expliquem no es suficient.
    Ara farem un pensament i ens farem una revisió per veure si podem fer quelcom per ajudar-me com a mínim a anar aguantant de la millor manera possible.
    Moltes gracies per el vostre suport.
    Una abraçada i fins a la propera
    XP

PILIborges
    Participant

HOLA ARCADI,

ELS COMPANYS DEL CLUB ATLETIC BORGES VOLEM ANAR A NEW YORK A LA MARATÓ DEL 2010, TENIM UNS DUBTES :

– LA INSCRIPCIÓ ES AUTOMÀTICA SI POTS ACREDITAR ELS TEMPS QUE DEMANEN ?

– COM ACREDITES EL TEMPS? ENVIES UN CERTIFICAT?

– LA CURSA ON ACREDITES TEMPS POTS SER QUALSEVOL , ES S DIR, CURSES DE CATALUNYA ?

– LA DATA DE LA CURSA HA DE SER DE L´ANY ANTERIOR A LA MARATÓ O DEL MATEIX ANY FINS A UNA DATA ?

PERDONA PER LA “BATERIA” DE PREGUNTES, PERÒ JA VOLEM COMENÇAR A MIRAR EL QUE NECESSITEM.

MOLTES GRÀCIES

PILI GUILLAUMET COLL
    CLUB ATLÈTIC BORGES

S'està mostrant 8 entrades - de la 76 a la 83 (d'un total de 83)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.