Mitja marató de Mollerussa, 20è aniversari! 21 d'octubre
- This topic is empty.
-
AutorEntrades
-
2 d'octubre de 2007 a les 20:44 #9079
CritMembreDinar Mollerussa
bru, airun i joana. 3
Doble C. 22 d'octubre de 2007 a les 21:02 #9083
ballakParticipantFelicitats Bru per la marató, ja et vaig dir a Cervera que et veia fort, ens veiem a Mollerussa juntament amb el Crit.
4 d'octubre de 2007 a les 23:55 #9130
segarrencParticipantSalut companys,
Aquesta mitja és de les que s’esperen, la primera de la temporada, el primer test seriós després de l’estiu, a partir d’aquí es comença a posar fil a l’agulla -novembre, desembre, gener, febrer….i marató-. Aquest és el plantejament més clàssic del fons popular.
Ja s’ha parlat del circuit, el parany hi és però no deixa de ser una cursa ràpida, sobretot si es troba el dia climatològicament bo. Ara ja m’és igual, però quan podia apretar una mica més sempre m’havia preguntat com podria millorar el registre en aquest circuit arribant al punt òptim de la temporada (febrer-març).
Organització perfecta de l’Associació Atlètica Xafatolls, posats a demanar, que toqui l’euromillon aquell cap de setmana.
Hi ha la fatal coincidència que aquest mateix diumenge se celebrarà una primera cursa de muntanya a Sanaúja, i dic fatal perquè a Ponent hauríem de ser més curosos de no fer-nos mal els un als altres a l’hora de posar curses al calendari. Em consta que no hi ha hagut mala fe per part dels meus companys segarrencs, però estaria bé que si pot ser no es repetís.
Jo no podré prendre part a cap de les dues. No em trobaré amb el tràngol d’haver de triar, i tot que em faria il·lusió córrer a Sanaüja, me’n aniria al Pla segur, ja ens oferien la posibilitat de córrer una molt bona cursa quan n’hi havia molt poques -20a edició-. És just donar suport i correspondre a qui sempre ens ha fet gaudir, i ho continuarà fent. Ja fa molt temps que es parla de Mollerussa "mon amour"….. per alguna cosa serà.
Una abraçada a tots.
5 d'octubre de 2007 a les 10:39 #9137
KarriParticipantJo la faré, però encara no se si podré venir al dinar. Tant aviat ho sàpigui, ho faré saber.
5 d'octubre de 2007 a les 10:46 #9139
cucudruluParticipantJo ja estic inscrit!! ls wambas ja treuren fum, jajajaja
SALUT5 d'octubre de 2007 a les 12:24 #9141
JFKParticipantSi les coses van bé, ja podeu comptar amb mí per la cursa.
Salutacions i km’s
5 d'octubre de 2007 a les 12:55 #9142
Artur42ParticipantJo també tinc pensat anar-hi. A veure si podem aprofitar els entrenaments de Berlín per fer marca… i si no per passar una bona jornada.
Salut
6 d'octubre de 2007 a les 20:19 #9162
JokerParticipantJa m’he inscrit!
A veure si es nota l’entrenament…:roll:
I també ens quedem a dinar! 😉
Dinar Mollerussa
bru, airun i joana. 3
Doble C. 2
madjoker&À.27 d'octubre de 2007 a les 11:29 #9165
xavi19Participantei que passa?
jo també m’he inscrit per mollerussa, em servirà de tirada llarga per a donosti
per a dinar no compteu amb mí, un cop acabi la cursa m’en vaig a dormir
salut7 d'octubre de 2007 a les 17:03 #9168
CritMembreDinar km0 a Mollerussa
Sisplau, fem el pas i compartim taula
bru, airun i joana. 3
Doble C. 2
madjoker&À.2
Jordi Roma, Eugenia 27 d'octubre de 2007 a les 20:25 #9172
ROMA34Participantjo també m´he inscrit.
i vindré a dinar
serem 2 :
Jordi Roma
Eugenia Rossera un plaer dinar amb els kms0
7 d'octubre de 2007 a les 20:38 #9173
porcalleochoParticipantFins a la setmana que be, no decidire si vindre a correr o no. Tinc una invitacio per anar a correr la Mitja de Andorra (Teruel) i cm ja sabeu a mi m´agrada camviar d´aires i fer curses noves, a mes tambe esta la cursa de muntanya de la segarra.
Pero, imagino que segons vagi els entrenaments aquesta setmana decidirem una cosa o l´altre.8 d'octubre de 2007 a les 12:28 #9178
Artur42ParticipantDecidit, correré a Mollerussa. En principi tinc la intenció de baixar d’ 1h30", però no ho he fet mai 🙄 . Algú s’apunta a conduir la barqueta?
Dinar km0 a Mollerussa
bru, airun i joana. 3
Doble C. 2
madjoker&À.2
Jordi Roma, Eugenia 2
Artur42, Sílvia i Júlia. 3Salut
8 d'octubre de 2007 a les 18:28 #9190
bruParticipantIeeeps,
Artur42, amb la bona preparació de Berlin, vas sobrat per baixar d’ 1h30”…ja sé qui ens pagarà el cava al dinar!!!! 😆 😉
Salut
8 d'octubre de 2007 a les 20:01 #9192
CritMembreUs sembla quedar a les 14.00 al restaurant?
Quin restaurant? Pactem una mica de menú??
Secretari?¿ 😳
Jo vaig publicitant el dinar, vencerem la vergonya?
salut
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.