Mitja marató de Mollerussa, 20è aniversari! 21 d'octubre

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades

Crit
    Membre

Dinar Mollerussa

bru, airun i joana. 3
    Doble C. 2

ballak
    Participant

Felicitats Bru per la marató, ja et vaig dir a Cervera que et veia fort, ens veiem a Mollerussa juntament amb el Crit.

segarrenc
    Participant

Salut companys,

Aquesta mitja és de les que s’esperen, la primera de la temporada, el primer test seriós després de l’estiu, a partir d’aquí es comença a posar fil a l’agulla -novembre, desembre, gener, febrer….i marató-. Aquest és el plantejament més clàssic del fons popular.

Ja s’ha parlat del circuit, el parany hi és però no deixa de ser una cursa ràpida, sobretot si es troba el dia climatològicament bo. Ara ja m’és igual, però quan podia apretar una mica més sempre m’havia preguntat com podria millorar el registre en aquest circuit arribant al punt òptim de la temporada (febrer-març).

Organització perfecta de l’Associació Atlètica Xafatolls, posats a demanar, que toqui l’euromillon aquell cap de setmana.

Hi ha la fatal coincidència que aquest mateix diumenge se celebrarà una primera cursa de muntanya a Sanaúja, i dic fatal perquè a Ponent hauríem de ser més curosos de no fer-nos mal els un als altres a l’hora de posar curses al calendari. Em consta que no hi ha hagut mala fe per part dels meus companys segarrencs, però estaria bé que si pot ser no es repetís.

Jo no podré prendre part a cap de les dues. No em trobaré amb el tràngol d’haver de triar, i tot que em faria il·lusió córrer a Sanaüja, me’n aniria al Pla segur, ja ens oferien la posibilitat de córrer una molt bona cursa quan n’hi havia molt poques -20a edició-. És just donar suport i correspondre a qui sempre ens ha fet gaudir, i ho continuarà fent. Ja fa molt temps que es parla de Mollerussa "mon amour"….. per alguna cosa serà.

Una abraçada a tots.

Karri
    Participant

Jo la faré, però encara no se si podré venir al dinar. Tant aviat ho sàpigui, ho faré saber.

cucudrulu
    Participant

Jo ja estic inscrit!! ls wambas ja treuren fum, jajajaja
    SALUT

JFK
    Participant

Si les coses van bé, ja podeu comptar amb mí per la cursa.

Salutacions i km’s

Artur42
    Participant

Jo també tinc pensat anar-hi. A veure si podem aprofitar els entrenaments de Berlín per fer marca… i si no per passar una bona jornada.

Salut

Joker
    Participant

Ja m’he inscrit!

A veure si es nota l’entrenament…:roll:

I també ens quedem a dinar! 😉

Dinar Mollerussa

bru, airun i joana. 3
    Doble C. 2
    madjoker&À.2

xavi19
    Participant

ei que passa?
    jo també m’he inscrit per mollerussa, em servirà de tirada llarga per a donosti
    per a dinar no compteu amb mí, un cop acabi la cursa m’en vaig a dormir
    salut

Crit
    Membre

Dinar km0 a Mollerussa

Sisplau, fem el pas i compartim taula

:P

bru, airun i joana. 3
    Doble C. 2
    madjoker&À.2
    Jordi Roma, Eugenia 2

ROMA34
    Participant

jo també m´he inscrit.

i vindré a dinar

serem 2 :

Jordi Roma
    Eugenia Ros

sera un plaer dinar amb els kms0 :P

porcalleocho
    Participant

Fins a la setmana que be, no decidire si vindre a correr o no. Tinc una invitacio per anar a correr la Mitja de Andorra (Teruel) i cm ja sabeu a mi m´agrada camviar d´aires i fer curses noves, a mes tambe esta la cursa de muntanya de la segarra.
    Pero, imagino que segons vagi els entrenaments aquesta setmana decidirem una cosa o l´altre.

Artur42
    Participant

Decidit, correré a Mollerussa. En principi tinc la intenció de baixar d’ 1h30", però no ho he fet mai 🙄 . Algú s’apunta a conduir la barqueta?

Dinar km0 a Mollerussa

bru, airun i joana. 3
    Doble C. 2
    madjoker&À.2
    Jordi Roma, Eugenia 2
    Artur42, Sílvia i Júlia. 3

Salut

bru
    Participant

Ieeeps,

Artur42, amb la bona preparació de Berlin, vas sobrat per baixar d’ 1h30”…ja sé qui ens pagarà el cava al dinar!!!! 😆 😉

Salut

Crit
    Membre

Us sembla quedar a les 14.00 al restaurant?

Quin restaurant? Pactem una mica de menú??

Secretari?¿ 😳

Jo vaig publicitant el dinar, vencerem la vergonya?

salut

S'està mostrant 15 entrades - de la 16 a la 30 (d'un total de 121)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.