Mitja marató de Lleida, 27 d'abril de 2008
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
27 d'abril de 2008 a les 19:24 #13875

CritMembre27 d'abril de 2008 a les 19:45 #13878
bruParticipantIeeeeeeeps,
Gran, gran matinal atlètica…enmig de la calor, estrenem l’uniforme 😆 , ens fem una enorme foto de família 🙄 , en que cada dia en som més, i més, retrobament amb gent que feia temps que no veia…
Especialment, molt, molt content de veure com l’Artur, Enric, Redman…es van retrobant i ja veuen la llum al final del negre túnel 😉 , també menció al carlos, per fer una gran cursa i acabar la seva primera mitja, segur que en vindran moltes més 😉 . I sembla que les coses es van posant a lloc, i la recuperació d’en crit ja sembla un fet, gran i sàvia cursa avui, minyó!!!!
Les meves sensacions, han sigut força bones, i sembla que el cos ja ho està agraint.
Faig els primers 7 kms per sota de 4′, per començar la carretera cap a Torrefarrera, juntament amb en Joan (Xafatolls), ben acompanyat i esquivant algun cotxe que altre
.
Arribant al poble, ens agafa un duet encapçalat per en crit…quina alegria veure’l!!! M’enganxo a ells fins al km 18 aprox. Els 3 últims passen factura i em fan suar lo seu
.A meta, ens anem retrobant en tota la gran família de km0 …com m’agrada aquest esport!!!! 😉
Salut
28 d'abril de 2008 a les 5:45 #13883
kaiserParticipantQuin goig feu a la foto!! Jo estaré a la foto de Templers II, que encara serà més gran

Com diu el Bru, me n’alegro de la recuperació de l’Enric, l’Artur i el Redman, també del Karri, que després de Sanaüja no tenia clar si hi participaria, felicitats!
Impressionant el debut de l’Stomix en la distància!!!!
28 d'abril de 2008 a les 6:11 #13884
KarriParticipantBones,
Arribava ahir a Lleida amb un xic d’angoixa i sentiment de culpabilitat.
Després de fer l’inconscient la setmana anterior a Sanaüja i amb el turmell tocat, Sant Tornem-hi…Però abans de començar la cursa, ja veig que val la pena ser-hi. Conèixer personalment a km0’s, saludar-ne als coneguts…
Surto amb el cap posat al turmell, vigilant en tot moment allà on poso el peu i pensant a veure com arribo al km6 (per quedar-me o seguir)
Arribem al km6 i tot sota control, doncs apa cap a Torrefarrera! Faig ruta amb el baldato que va sobrat i ha de frenar per no deixar-me, al km19 li dic que marxi que no és el meu dia.
A l’arribada molt content perquè el turmell no m’ha molestat gens…ara el que em fa bastant mal és el genoll….suposo que fer haver forçat la trepitjada per evitar un altre esguinç de turmell.
Ens veiem a Tàrrega (si el Pau no es decideix a nèixer abans d’hora) i sinó a Templers!!!
28 d'abril de 2008 a les 7:14 #13887
homedferroMembreResultats de la mitja marató
Mireia 01:19:51
Sergi Farre Perez 01:20:46
Elmuro 01:22:02
Crit 01:23:41
Bru 01:24:05
Pico 01:26:08
Josep M Ribes 01:27:09
Stomix 01:27:54
Flo 01:28:40
Cargol 01:30:35
Madjoker 01:32:37
Xavi19 01:32:37
Joaquim Ribes 01:33:05
Baldato 01:34:33
Waker 01:35:19
Josep Anton Font 01:35:31
Karri 01:35:33
By_Keeds 01:36:36
Juanjo 01:39:00
Amata 01:40:17
Sime 01:41:15
Porcalle8 01:42:16
Neus 01:47:20
Espi 01:47:52
Enric 01:49:17
Artur42 01:51:23
Carlos 01:51:23afegiu i esmeneu …
a la popular (no surten temps correctes):
Pardal
RedmanGràcies Cargol!
28 d'abril de 2008 a les 7:57 #13889
cargolParticipantHomedeferro, el nick de Josep Mª Magallón, 3er a la cursa curta es Pardal, ENHORABONA COMPANY.
No sé si hi havia classificació per equips, però crec que hauríem rascat alguna cosa i de ben segur que varem ser l’equip més nombrós i més ben uniformat.
Salut i milles.
Abel28 d'abril de 2008 a les 8:28 #13890
floParticipantHola a tots!!! Finalment vaig poder ficar cara a molts dels que esteu per aquí, i jo vaig poder presentar la meva…
Personalment vaig sortir molt content de la cursa, no m’esperava trobar-me tant bé, tot i que els darrers quilòmetres es van fer molt durs, per la calor i el cansament.
Llàstima de la cua que es va generar per recollir el dorsal, i del recorregut, que és una mica avorrit per la part que va a Torrefarrera… Però vaja, en general molt bé.
En aquest enllaç penjo una crònica més llarga, potser massa i tot… http://oscar-elblogdeflo.blogspot.com/ Ah! He agafat prestada la imatge de la sortida, espero no tingui drets d’autor…

PD: Redman, efectivament em vaig enrecordar de tu, pero en positiu eh? Les cames van funcionar molt bé!!!
28 d'abril de 2008 a les 11:19 #13891
FrankParticipanthola,
quin goig que feieu tots amb la nova equipació.
Us recordo que des d’ahir a les 19h estan penjades les fotos que vaig anar fent durant tot el matí, a la web de la cursa:
Flo, no tenen drets d’autor, són copyleft

Frank
28 d'abril de 2008 a les 15:21 #13893
PICOParticipantEiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhh.
bones, ahir va ser una jornada de estreno feiem goig, debiem ser l´equip més nombros i més ben uniformat. lLa veritat es que la equipacio es de primer nivell al igual que els que la porten.
respecte a la cursa bestial la calor, jo com sempre intentant aproximar-me al 1,25h i com sempre em vaig quedar a les portes, pero bueno cadascu te les seves limitacions i estic fart de ficar excuses i el que conta es que un altre cop vaig estar a punt. bueno un altre cop sera per intentar-ho que no sigui.
pd: felicitats a en crit per la seva recuperacio quina gran carrera.
molt de gust de coneixer a en cargol i en stomix .
salut força i kms
28 d'abril de 2008 a les 15:27 #13894
caragoletParticipantVaig passar molta calor, em va faltar aigua i les cames no em portaven. Sort d’un parell de nois del Sícoris (amb samarreta) i dos més ( samarreta verda i samarreta taronja ), que em van "portar " des de Torrefarrera fins al km 17. Gràcies a ells i al Jordi Roma , que em va estirar fins al final.
Com que sóc dona i "granadeta", encara me’n vaig endur una copa. La meva filla està encantada!!.que tal és la mitja de Tàrrega?… 😉
28 d'abril de 2008 a les 16:35 #13895
xavi19Participantper un motiu o per un altre, era la primera vegada que fèia la mitja marató de lleida, no l’havia fet mai i em va agradar força
el dia abans, fent un cafè amb la família en una terrasseta, vaig conèixer de casualitat a en flo i vam xerrar una mica de la cursa, enhorabona, després de tant de temps lesionat un gran crono
gran foto de família km0 abans de començar, per cert, era la meva estrena amb l’equipatge, a partir d’ara aniré alternant km0 i sícoris depenent de la cursa
vam iniciar la cursa juntament amb un company que volia baixar d’1,32 i vam fer els cinc o sis primers quilòmetres força ràpid, per sota de 4’15, quan vam arribar al secà i camí de marimunt vam pujar una mica per culpa dels tobogans, per cert abans d’arribar al camp de l’aem ens va passar la locomotora stomix a tota màquina
quan vam arribar a torrefarrera, ens va passar el madjoker i el company que venia amb mí em va dir que m’enganxés a ell, ja que ell veia que no podia aguantar el ritme
així que m’hi vaig enganxar i vam fer tot el recorregut pel poble i la tornada fins a l’arribada en la que després de mirar en repetides ocasions la foto finish, he pogut comprovar que ha entrat ell per davant meu, però amb el mateix temps, això sí
bé, com ja he dit em va agradar força la cursa, no havia fet cap després de barcelona i em vaig trobar bé, també vaig conèixer alguns km’0 i vam tornar a veure a molts novament, crec que la propera cursa no serà fins el 15 de juny, ja sabeu quina és
salut
28 d'abril de 2008 a les 17:44 #13897
homedferroMembreostres nois! quins temps que he vist!!!
moltes felicitats a tots!!!
m’ho sembla a mi o cada cop hi ha menys gent al vagó de cua???? per que em deixeu sol???? 😈 😈 😈
28 d'abril de 2008 a les 18:38 #13899
albert dieselParticipantEhhhhh, un més que s’afegeix a la llista dels que van acabar.
Resultats de la mitja marató
Mireia 01:19:51
Sergi Farre Perez 01:20:46
Elmuro 01:22:02
Crit 01:23:41
Bru 01:24:05
Pico 01:26:08
Josep M Ribes 01:27:09
Stomix 01:27:54
Flo 01:28:40
Cargol 01:30:35
Madjoker 01:32:37
Xavi19 01:32:37
Joaquim Ribes 01:33:05
Baldato 01:34:33
Waker 01:35:19
Josep Anton Font 01:35:31
Karri 01:35:33
By_Keeds 01:36:36
Juanjo 01:39:00
Amata 01:40:17
Albert Diesel 01:40:42
Sime 01:41:15
Porcalle8 01:42:16
Neus 01:47:20
Espi 01:47:52
Enric 01:49:17
Artur42 01:51:23
Carlos 01:51:23Salut¡¡¡¡
28 d'abril de 2008 a les 18:40 #13900
CritMembreBon vespre,
Cada cop és més complicat això d’escriure. Com es fa? Per qui es comença?
Comencem per dalt, agraint a l’associació de veïns de Balàfia per dedicar-nos part del seu temps. L’haurien pogut dedicar a un torneig de bitlles, o de ganxet, però l’han dedicat a l’atletisme popular.
Em moc una mica per la xarxa i hi trobo exactament allò buscava: aquell fantàstic recorregut, solitari i enmig de pomeres. Certament no tenen gaire idea si eren pomeres o presseguers, però pujo al tren. A mi m’agrada aquesta ruta, si vull companyia vaig al carrer major i si vull veure parets em passejo per Rambla Ferran. No difereix gaire aquesta mitja de la de l’Espirall de Vilafranca i la venen com la més maca del País. Enguany han sigut 100 atletes més a la mitja, poseu-n’hi 100 més i veureu que maco pot ser aquesta ruta.
Venim d’on venim, i el camí entenc és el correcte. Quilòmetres ben mesurats, classificació champiochip… endavant. Queden al sac algunes mancances importants però fàcilment solventables: 1) els avituallaments en camí d’anada i tornada fan que agafem beguda quan no toca i alguns companys es quedin sense aigua, s’hauria de tenir present i llestos, fa calor. 2) falta de senyalització per arribar a la sortida, per la gent de fora és vital. 3) senyalització durant la cursa, la falta de voluntaris a les cruïlles portava alguns problemes, principament per la gent de fora. Ànims i gràcies, Balàfia.
Quant la cursa…
Quan la llegeixes veus que el reguitzell de felicitacions seria inacabable. Començaria potser pel principi, 1.19 en un circuit així és un 1.17, ja t’ho he dit, Mireia, i t’ho repeteixo. Saltaria al Karri, per haver-se recuperat i d’oca a oca a l’Artur42 que sembla despertar d’un malson berlinenc. També pessigolles a la Neus que va saber trobar el ritme oblidat. I més pessigolles a tota aquella tropa de km0’s que van fer brillar aquelles samarretes blanques, on les vénen? Què és km0?
I en Crit content, perquè córrer sense plans és molt bonic i retrobar-se sense esperar-s’ho encara més. Cursa suau, indicava el secretari abans de sortir, quin liante que em trinxa el Pico i m’espera a Torrefarrera. L’agraïment, sens dubte, se l’emporta el company de Balaguer, ritme 4′ curts sostingut tant de pujada com de baixada, era un recollir constant per anar a morir ben suaus.
I el premi? La migdiada, molt ben trobada! Era el que fa dies que desitjava.
I ara Empúries, diuen que hi fan un terç? I després Berga, diuen que hi fan no sé que de muntanya. Apa, quina dona que tinc que me la mereixo.
Salut
28 d'abril de 2008 a les 19:00 #13901
kaiserParticipantQuote:m’ho sembla a mi o cada cop hi ha menys gent al vagó de cua???? per que em deixeu sol???? 😈 😈 😈Tranqui company, que aquí estic jo!!
:D:D:D -
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.