Mitja marató de Lleida, 27 d'abril de 2008

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    km0
    Gestor de comptes

Bon dia,

El proper diumenge 27 d’abril se celebrarà una nova edició de la mitja marató i cursa popular del barri de Balàfia, a Lleida ciutat.

Serà el moment de fer una bona foto de grup?

Salut

Nota associats km0 Ponent

pardal
    Participant

Com va, corredors infatigables?? Aquesta es la mitja de la nostra ciutat però sincerament molt bé no puc parlar de la cursa. I es una llastima, per això només diré que encara que diguim que la distancia es certificada mai acaba de quadrar, tan aviat hi ha un kilometre de més com de menys, i per qui vol fer un bon registre és indignant.
    Per això prefereixo participar en la cursa popular paralela, no et diuen la distancia que cors però és gratis, i a més donés suport a la cursa fent que hi hagi gent.

Crit
    Crit
    Membre

Els associats podeu consultar l’apartat d’ofertes

Frank
    Participant

hola,

podeu trobar informació de la mitja i la resta d’activitats que s’organitzen amb motiu de la mitja a la web:

http://www.balafia.org

Frank

Álvaro
    Participant

Encara que no estic massa entrenat volia córrer aquesta cursa que encara no he fet. Però coincideix amb un viatge familiar. Que hi farem, l’any que ve la tastarem.

PICO
    Participant

EIPPSSSS……

PENSO RESPECTE A LA MITJA DE LLEIDA QUE ENCARA QUE SIGUI CRITICADA, ES LA NOSTRA MITJA I PER AIXO CREC QUE HEM DE PÀRTICIPAR I RECOLÇAR-LA AL MÀXIM, SOLAMENT D´AQUESTA FORMA CONSEGUIREM QUE CREIXI I PUGUI TINDRE UNA CONTINUITAT, ESPERO QUE PARTICIPEM ELS MAXIMS KMO POSIBLES. ADEMES LES CURSES LES FAN GRANS ELS PARTICIPANTS LES ORGANITZACIONS SOLAMENT ORGANITZEN I PROU I FAN DE VEGADES.

SALUT FORÇA I KMS.

ROMA34
    Participant

PICO, ESTIC TOTALMENT DACORD AMB TU.

JO JA HE ACABAT LA TEMPORADA DE CORRER , ARA FAIG ALTRES ESPORTS QUE FA TEMPS QUE NO HE POGUT PRACTICAR.

PERÓ JA ESTIC APUNTAT A LA MITJA DE LLEIDA I TAMBÉ PENSO CORRER ELS TEMPLERS.

LLEIDA FOREVER

lefox
    Participant

M’agradaria córrer la vostra mitja, doncs a Tarragona veniu molts de Lleida, però aquest any coincideix amb la marató de Madrid, que ja estic inscrit.
    Ânims, que surti tot molt bé, i es consolidi en el calendari.
    Nanit,
    🙄

amata
    Participant

Epppppp!

Jo tb crec que tot i que a lo millor pel que diu la gent (jo no l’he corregut mai) podria estar més ben organitzada, entre tots podem ajudar a que la mitja de Lleida vagi pujant el nivell poc a poc. Segurament si l’organització veu que el nombre de participants és prou important a lo millor s’esmeren una miqueteta més.

Total, que jo tb hi penso anar sempre que m’ho permeti la meva maleïda cama esquerra!!!.

Apa, adeu!.

cargol
    Participant

Hola companys:
    Sempre dic que no m’apassiona aquesta mitja, però amb les dates que es fa va perfecte si prepares una marató al maig, per tant la tornarem a fer, encara que sigui com un entrenament de 21 kms.
    Tot sigui per fer ciutat. Ens veiem a la foto.
    Salut i milles.
    Abel

JFK
    Participant

Comparteixo les vostres opinions, cal fer gran aquesta cursa i que sigui la Mitja de Lleida la més important de ponent. Es el que sincerament penso, pero no tinc l’intenció de corre-la per motius que us exposo.

El circuit no m’agrada gens, avorrit i gens motivador per al corredor, sobretot quan se surt de lleida és va Torrefarrera i en torna pel mateix lloc. Cal fer un canvi important amb aquest sentit i aquest any era l’ideal al ser Lleida Ciutat Europea de l’Esport.

Les edicions en que he participat, la distància mai m’ha quadrat ¿?. Sempre hi han hagut moltes irregularitats en aquest sentit.

Si tot això millora l’any que hi participo. Aquest any probaré la Popular.

Salutacions i km’s

Sime
    Sime
    Participant
    Quote:
    Comparteixo les vostres opinions, cal fer gran aquesta cursa i que sigui la Mitja de Lleida la més important de ponent.

La millor mitja de Ponent també pot ser la de Mollerussa (que ho és), la de Pont de Suert, la de Balaguer o la de Tàrrega (que ho podrien ser) lo interessant és que a Ponent hi ha un grupet de tres o quatre mitges ben organitzades i amb força gent per corre-les.
    Jo espero ser-hi un més 8)

Quote:
    El circuit no m’agrada gens, avorrit i gens motivador per al corredor, sobretot quan se surt de lleida és va Torrefarrera i en torna pel mateix lloc.

Doncs a mi em fa gràcia anar a Torrefarrera i tornar, no ho he fet mai. La motivació és un tema personal, cadascú té la seva manera de motivar-se.
    D’altra banda entenc que de vegades cal fer critica constructiva per millorar les coses, pero en aquest cas jo prefereixo donar el meu suport fent la cursa i desprès ja veurem…

Algú s’apunta a fer una barqueta de 5’/km?

😈 😈 😈

Salut

xavi-nad
    Participant

Molt bones a tothom de Ponent!

Sóc en Xavi Nadal, o més conegut a Corredors.cat per xavi-nad.
    M´estreno en el vostre fòrum en recerca d´informació sobre la mitja de Lleida.
    Som forces correcats preparant marató de Vitòria pel 11 de maig , i la vostra mitja cau molt bé al calendari com a test final.
    Voldria saber detalls sobre desnivell, circuït urbà o rodalies, servei de dutxes pels que venim de lluny, marcatge kilomètric, dia límit d´inscripció,…
    Espero que ens pogueu ajudar i Moltes gràcies companys!

Salut i gambades! 😉

Enric
    Moderador

D’ acord, pero no crec que vagis a 5, que te conejo.

Fins aviat…

flo
    Participant

Doncs a mi em fa molta il·lusió fer aquesta mitja. He estat gairebé 1 any sense poder fer cap cursa, ni gairebé poder entrenar per problemes al tendó d’aquiles. Ara ja puc entrenar amb normalitat i tinc ganes de tornar a sentir el cuc a la panxa de competir una mica… tot i que aquesta vegada no em marco cap objectiu.
    A més, he pogut arrossegar que baixés gent del Pallars a fer-la, així que encara l’agafo amb més ganes.

Salut a tots.

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 105)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.