Mitja marató de Lleida, 27 d'abril de 2008

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    porcalleocho
    Participant

Feia uns quants anys que no corria la mitja de Balafia, i certament no recordaba massa be el recorregut. Encara que la pujada al Seca i els continus tobogans si els tena presents.
    Aquesty any la cursa ha estat ben mesurada, els punts ben posats, la bossa un pel escasa (encara que es un tema que no li dono gaire importancia), cromometratje Champion chip, bons serveis guardarropia.

Per contra m ´ha sobrat el tram per dintre de Torrefarrera (no serai mes adient intentar fer alguns quilometres mes per dintre Lleida, i arrivar a l´ntrada de Torefarrefarrera i donar la volta.).
    El circuit m´agrada no es fa gens avorrit. La promocio de la cursa es un tema a milllorar, encara es una mica escasa. S´ha de buscar alló que faci moure´s i desplacarse al corredor de Barcelona o de Tarragona, per vindre a correr aqueta mitja, i demoment no ho haan sapigut trobat. Crec que l´organitzacio de Balafia pot pendre nota del saber fer de la gent de KM0, per a properes edicions.
    Lleida es mereix tindra una mitja de referencia i amb capacitat de moure prop de 1000 coredors.

Elmuro
    Participant

:mrgreen: El pasado domingo fue de las competiciones donde te encuentras satisfecho, ya que los objetivos a priori se ven cumplidos.
    1º.- Intentar formar parte de esta familia atletica que es Km0 ponent.
    2º.- Correr y disfrutar.
    3º.- Realizar el test para el Maraton de Vitoria.
    todos estos puntos fueron satisfechos en menor o mayor medida,seguimos viendonos en la ruta. :D

Neus
    Participant

quants Km0!, això si que és un equip….moltes cares què no coneixia, cada cop som més….

jo personalment vaig patir de tot, calor, sed…no era el meu dia però m’ho vaig passar molt bé i al final això és el que compta el cronometre el deixo per un altre dia!, però tranquil homedferro no aniré molt lluny…

gràcies Madjoker per l’stand de les samarretes. I a tu Frank moltes gràcies per les fotos.

ens veiem als templers!

By Keds
    By Keds
    Participant

Hola Km0’s.

Una bona cursa aquest diumenge a Lleida….

Tot i que aquesta cursa tenia algun referent negatiu….crec, sincerament, que va estar força bé.
    Una quantitat raonable de correrdors, moltíssims kmo’s a la sortida amb ganes de fer-se notar, unes noves equipacions molt elegants…. i un ambient general molt agradable.

El circuit, crec, és realment bo i ràpid els primers kms. urbans, i s’endureix molt a partir del Secà fins a Torrefarrera…..
    La tornada a Lleida és més agradable….però aquest any la calor s’ha fet notar….. i de quina manera !!!!

Malgrat tot….alguns van anar molt i molt forts….Mireia 😯 , Elmuro, Crit, Bru, Pico, Stooooomix 😯 , Flo……

Alguns problemes organitzatius menors (cues dorsals, potser algun avituallament…) son fàcilment millorables en el futur…..

Personalment em vaig trobar força bé….era la meva tercera mitja i dono per bona la feina feta.
    Durant els primers kms. em vaig deixar veure una mica per posicions una mica avançades…..i després, dòcilment, vaig ocupar el lloc que em pertocava (Top 100 !!!).

Salutacions.

p.d.// Pel que em diuen alguns "Forerunner Boys"……la distancia va quadrar bastant….Visca !!

Ash
    Participant

Bones!!

Finalment no vaig poder venir a la cursa, una inoportuna lesió m’ho va impedir, coses del futbol :(

Vaig assitir com un espectador més. No vaig arribar a temps per recollir l’equipació però us vaig veure a molts de vosaltres al km 20.

Enohorabona pels temps i per haver pogut gaudir de la cursa. Espero poder fer-ho jo l’any vinent. Ara em toca recuperar-me per Templers.

Salut i km’s!

Toni
    Participant

Hola, soc Toni Baró de l’Associació de Veïns de Balàfia, Director de la Mitja Marató. Vull agrair en nom de la junta, l’Ajuntament de Lleida i el de Torrefarrera la participació i col·laboració dels socis de KM 0 Ponent a l’edició d’aquest any de la cursa.
    Ens hem esforçat a millorar i creiem haver fet un salt qualitatiu positiu, les vostres opinions i consells ens han esta molt útils. També recollim tots els suggeriments i apunts sobre mancances per que en la propera edició de l’abril del 2009 els atletes estiguin solament preocupats de gaudir corrent que es del que es tracta.
    Oferim tota la col·laboració que demaneu per a la cursa dels Templers tant en recursos humans com de material.
    Us esperem a totes i tots a la Mitja Marató del 2009!

Si voleu ens podeu fer arribar propostes de millora al correu associacio@balafia.org

Artur42
    Participant

Feia molt de temps que no participava en una cursa. El malson berlinenc -com diu en Crit– m’ha deixat a dieta. Una temeritat a Sitges i una llicència per gaudir de la companyia a les Borges Blanques han estat les úniques sortides amb xip des que vaig fer de llebre 😯 del Hayle Gebreselassie a Berlín.

Encara no estic ni al 50 per cent i els genolls no les tenen totes, però aquesta mitja tenia prou arguments com per arriscar una mica i suportar el dolor d’una tendinitis que s’ha enganxat com una paparra als meus genolls.

L’ajuda de Redman abans de la sortida em va fer més suportable aquest dolor. Axiò, sumat al fet de retrobar tants i tants km’s0 i, sobretot, acompanyar el meu germà en la posada de llarg dels 21 quilòmetres, donava benzina suficient com per afrontar un dia de sol i asfalt.

Com que no estic per mirar el crono vaig fer "xup-xup" tot el recorregut intentant que la barqueta no anés més ràpid del compte. Arribo amb la pitjor marca que he fet mai en una mitja. Però insisteixo que les meves pretensions no anaven més enllà d’arribar amb el mínim dolor possible. I en aquest sentit: objectiu aconseguit.

Salut i sort als que aquest cap de setmana tornareu a portar un xip a les vostres sabatilles. Jo hauré d’esperar una mica més, però amb unes altres sensacions després d’aquesta mitja.

baldato
    Participant

artur42
    Me alegra que estés encontrando las buenas sensaciones y te felicito por ello. Es fácil decirlo, ya lo se, pero paciencia a ver si lo acabamos de matar del todo. En cuanto a lo de la peor marca en media, no te preocupes; me parece que por aqui te ganamos muchos…

La carrera me deja mucho mejor gusto que el año pasado. Salgo bastante tranquilo, en compañía casi todo el camino de karri. Llego bastante más entero y con mejor tiempo que el año pasado, en que sufrí un batacazo del ocho por salir demasidado rápido… (algún día aprenderemos).

La organización, pues mejor, pero aún falta (es muy fácil sacar faltas). Con ánimo CONSTRUCTIVO dejo aqui algunas cosas que vi:

– Personas de la organización no se enteraban muy bien de que iba la fiesta 😯 .
    – Los dorsales tienen CUATRO esquinas: esto implica que la forma de cogerlos bien a la camiseta es mediante CUATRO imperdibles. Personalmente pasé de todo y no cogí ninguno (siempre llevo una reserva en el coche) pero me harté de ver colegas suplicando 😳 por dos imperdibles más, con bastante poco resultado… Una idea para el año que viene es que los dorsales sean triangulares y den tres agujas, asi ni pa ti ni pa mi… 😆
    – El tráfico, los cruces, esto es más difícil, ya es cuestión de potencia de organización y número de voluntarios con ganas de discutir…
    – El paso por Torrefarrera: a esas alturas ya casi da igual porque la carrera ya va estirada y es difícil molestarse, pero no entiendo porque la vuelta no se da en el sentido contrario a las agujas del reloj y asi lo corredores no se ven obligados a cruzarse en el camino de los otros. ¿Es una marca de la casa?: porque si que no lo he visto en ningún otro sitio.
    – La cola para recoger los dorsales de antología…

Bueno ya me he quedado descansado. Aunque parezca que lo vea todo negativo, repito que lo señalo con ánimo constructivo, que he encontrado mejoras respecto al año anterior, que me gusta esta carrera, y que si no pasa nada raro o malo volveré el año que viene.

GRACIAS POR EL ESFUERZO

kaiser
    Participant
    Quote:
    artur42
    Una idea para el año que viene es que los dorsales sean triangulares y den tres agujas, asi ni pa ti ni pa mi… 😆

😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆

Joker
    Participant

Ja podeu passar per la secció FOTOS del web on, a més de les fotografies que ens va fer en Frank, hi trobareu una petita sorpresa.:wink:

caragolet
    caragolet
    Participant

si voleu veure fotos d’aquesta mitja, podeu fer-ho entrant a la pàg :
    http://picasaweb.google.es/mfloresgon i si les voleu, el Miquel us les enviarà si els hi demaneu al seu correu: mfloresgon@yahoo.es.
    Són unes fotos molt bones!!!.
    Au, a córrer….

DX52FMB
    Participant

Ja sé que és una mica tard, però:
    algú sap per a què serveix i/o com funciona l’ampolla de plàstic amb galet que ens van donar de record

Merci,

J

:?:

Arnau
    Participant

Es la prgunta del milio de dolars…

Enric
    Moderador

per ultrafons.
    Invertida i amb un fideu talla extra fins a la vena, pot utilitzarse per hidratació gota a gota durant curses llargues 😉

També per treballar la musculatura inspiratoria…

Segur que trobem mes opcións…

En tot cas, es bonica i es un detall

Elmuro
    Participant

JAJAJAJAJAJA, "mal de muchos , consuelo de tontos " 😆 jajajajaja. 😳 ho-sento

S'està mostrant 15 entrades - de la 91 a la 105 (d'un total de 105)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.