Mitja marató de Lleida, 27 d'abril de 2008

• Aquest tema està buit.
  • Autor
    Entrades

porcalleocho
    Participant

Jo fins l´ultima setmana no sabre si podre participar. A poc que pogui alli estare. ara fa uns quants anys que no la corro. I la veritat que d´aquella edicio no guardo bon record. Per tant s´ha de tornar a probar per veure con ha camviat en tots aquest anys

bru
    Participant

Ieeeeps,

Doncs també m’he inscrit!!! 😉
    Tota cursa feta a les terres de Ponent, li em de donar tot el suport de km0!!!

I a més, a ben segur que anirem ben cofois amb la nova equipació 😆

Salut

amata
    Participant

Epppp!

Ara si que veig que l’he encertat apuntant-me a la mitja de Lleida. Us imagineu que no ho fem i ens perdem aquests regals…….?

Apa!!

Crit
    Membre

Ampliació incripcions socis km0 fins divendres, consulteu fil ofertes.

Salut

baldato
    Participant

Pues yo tambien

Pico
    Roma34
    Amata
    Cargol
    Sime
    Enric
    Flo
    Ash
    Elmuro
    By Keds
    Karri
    xavi19
    Neus
    stomix
    bru
    porcalleocho
    baldato

mireia
    Participant

Hola runners!

Després de fer tants kms, de matinar tant i recórrem tota Catalunya…tinc ganes de fer una cursa a Lleida. Demà m’inscriuré. Tinc moltes ganes de córrer a casa.

Esperem que no faci tanta calor com passat any.

Abraçada i a entrenar!!!!!!!!!!!

Joker
    Participant

Aquesta llista fa molt goig!

Pico
    Roma34
    Amata
    Cargol
    Sime
    Enric
    Flo
    Ash
    Elmuro
    By Keds
    Karri
    xavi19
    Neus
    stomix
    bru
    porcalleocho
    baldato
    mireia
    madjoker

pe: Ja ho puc dir. Si no hi ha un daltabaix, en aquesta mitja presentarem el nou equipament. 😉

Crit
    Membre

Vinga, per arribar a la vintena:

Pico
    Roma34
    Amata
    Cargol
    Sime
    Enric
    Flo
    Ash
    Elmuro
    By Keds
    Karri
    xavi19
    Neus
    stomix
    bru
    porcalleocho
    baldato
    mireia
    madjoker
    crit

Salut

Josep Antoni
    Participant

Un altre,

Pico
    Roma34
    Amata
    Cargol
    Sime
    Enric
    Flo
    Ash
    Elmuro
    By Keds
    Karri
    xavi19
    Neus
    stomix
    bru
    porcalleocho
    baldato
    mireia
    madjoker
    crit
    josep antoni

caragolet
    Participant

Nosaltres també hi serem. Estic d’acord amb el Bru . A les curses de Lleida hem de mirar d’anar-hi, encara que aquesta és una mica ensopida i tinc un record de calor asfixiant. Em sembla que faré mal paper, però al menys veuré gent " de l’ambient" que sempre és agradable…ENS VEIEM AL BARRI…!!! :D 😉

pardal
    Participant

Tots els noms que surten a la llista son dels que participeu a la mitja o de les dues curses? La de 6 km. per mi és més divertida, pots anar a tope, cosa que en una mitja no faràs mai, i serveix per agafar velocitat.
    Apart si un no està prou decidit a fer la mitja, correr la popular és contribuir a fer bulto a la sortida i donar suport a les curses de Lleida. I a més, jo no sé vosaltres però jo, quan faig una mitja, estic fet pols minim una setmana.

Arnau
    Participant

No arribo per a correr la mitja, fa dies que la prudencia s’ha apoderat de mi :D

Pero tinc ganes de ser-hi i correre la cursa popular !!! Aixi que diumenge ens veiem a Balafia, que tinc moltes ganes de tornar a veure als companys de Km0 😉

Salut i kms !!!

POLDU
    Participant

Doncs un altre que s’apunta a la cursa popular. Bona forma de començar temporada desprès d’una lesió i gran manera per donar suport a les activitats atlètiques que s’organitzen a ponent.
    Una pregunta que no he sigut capaç de veure a la web de balàfia. -A la cursa popular s’ha de recollir dorsal? Quan? A on?-

Moltes gràcies.

Ens veiem diumenge.

Pontsicà
    Participant

M´estic pensant en apuntar-me tambè a la de 6 km, ja que l´última mitja que vaig fer va ser un cop a la meva moral… com es fa per apuntar-se a la Popular? s´ha de fer per internet? el mateix dia es pot?

PICO
    Participant

EIIIHHHHHHH

volia fer una sugerencia u/o oferimet a veure si algu s´anima amb mi a poguer fer menys de 1,25h, es un objectiu que persegueixo aquest any incansablement. si algu s´apunta sera més facil pels dos, encara que no se si es una mitja molt adient, pero bueno per intentar-ho que no quedi.

vinga anims…………

salut força i kms

pd: quin goig farem tots el diumenge amb la nova equipacio, igual fem por i tot.

S'està mostrant 15 entrades - de la 31 a la 45 (d'un total de 105)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.