Mitja marató de Lleida, 27 d'abril de 2008
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
14 d'abril de 2008 a les 18:16 #13566
porcalleochoParticipantJo fins l´ultima setmana no sabre si podre participar. A poc que pogui alli estare. ara fa uns quants anys que no la corro. I la veritat que d´aquella edicio no guardo bon record. Per tant s´ha de tornar a probar per veure con ha camviat en tots aquest anys
14 d'abril de 2008 a les 18:53 #13567
bruParticipantIeeeeps,
Doncs també m’he inscrit!!! 😉
Tota cursa feta a les terres de Ponent, li em de donar tot el suport de km0!!!I a més, a ben segur que anirem ben cofois amb la nova equipació 😆
Salut
14 d'abril de 2008 a les 19:43 #13570
amataParticipantEpppp!
Ara si que veig que l’he encertat apuntant-me a la mitja de Lleida. Us imagineu que no ho fem i ens perdem aquests regals…….?
Apa!!
14 d'abril de 2008 a les 20:01 #13574
CritMembreAmpliació incripcions socis km0 fins divendres, consulteu fil ofertes.
Salut
14 d'abril de 2008 a les 20:21 #13577
baldatoParticipantPues yo tambien
Pico
Roma34
Amata
Cargol
Sime
Enric
Flo
Ash
Elmuro
By Keds
Karri
xavi19
Neus
stomix
bru
porcalleocho
baldato15 d'abril de 2008 a les 12:15 #13599
mireiaParticipantHola runners!
Després de fer tants kms, de matinar tant i recórrem tota Catalunya…tinc ganes de fer una cursa a Lleida. Demà m’inscriuré. Tinc moltes ganes de córrer a casa.
Esperem que no faci tanta calor com passat any.
Abraçada i a entrenar!!!!!!!!!!!
15 d'abril de 2008 a les 18:32 #13619
JokerParticipantAquesta llista fa molt goig!
Pico
Roma34
Amata
Cargol
Sime
Enric
Flo
Ash
Elmuro
By Keds
Karri
xavi19
Neus
stomix
bru
porcalleocho
baldato
mireia
madjokerpe: Ja ho puc dir. Si no hi ha un daltabaix, en aquesta mitja presentarem el nou equipament. 😉
15 d'abril de 2008 a les 18:51 #13620
CritMembreVinga, per arribar a la vintena:
Pico
Roma34
Amata
Cargol
Sime
Enric
Flo
Ash
Elmuro
By Keds
Karri
xavi19
Neus
stomix
bru
porcalleocho
baldato
mireia
madjoker
critSalut
15 d'abril de 2008 a les 19:45 #13623
Josep AntoniParticipantUn altre,
Pico
Roma34
Amata
Cargol
Sime
Enric
Flo
Ash
Elmuro
By Keds
Karri
xavi19
Neus
stomix
bru
porcalleocho
baldato
mireia
madjoker
crit
josep antoni16 d'abril de 2008 a les 8:57 #13634
caragoletParticipantNosaltres també hi serem. Estic d’acord amb el Bru . A les curses de Lleida hem de mirar d’anar-hi, encara que aquesta és una mica ensopida i tinc un record de calor asfixiant. Em sembla que faré mal paper, però al menys veuré gent " de l’ambient" que sempre és agradable…ENS VEIEM AL BARRI…!!!
😉19 d'abril de 2008 a les 7:19 #13689
pardalParticipantTots els noms que surten a la llista son dels que participeu a la mitja o de les dues curses? La de 6 km. per mi és més divertida, pots anar a tope, cosa que en una mitja no faràs mai, i serveix per agafar velocitat.
Apart si un no està prou decidit a fer la mitja, correr la popular és contribuir a fer bulto a la sortida i donar suport a les curses de Lleida. I a més, jo no sé vosaltres però jo, quan faig una mitja, estic fet pols minim una setmana.19 d'abril de 2008 a les 10:51 #13690
ArnauParticipantNo arribo per a correr la mitja, fa dies que la prudencia s’ha apoderat de mi

Pero tinc ganes de ser-hi i correre la cursa popular !!! Aixi que diumenge ens veiem a Balafia, que tinc moltes ganes de tornar a veure als companys de Km0 😉
Salut i kms !!!
19 d'abril de 2008 a les 12:09 #13691
POLDUParticipantDoncs un altre que s’apunta a la cursa popular. Bona forma de començar temporada desprès d’una lesió i gran manera per donar suport a les activitats atlètiques que s’organitzen a ponent.
Una pregunta que no he sigut capaç de veure a la web de balàfia. -A la cursa popular s’ha de recollir dorsal? Quan? A on?-Moltes gràcies.
Ens veiem diumenge.
21 d'abril de 2008 a les 16:21 #6664
PontsicàParticipantM´estic pensant en apuntar-me tambè a la de 6 km, ja que l´última mitja que vaig fer va ser un cop a la meva moral… com es fa per apuntar-se a la Popular? s´ha de fer per internet? el mateix dia es pot?
21 d'abril de 2008 a les 18:14 #13734
PICOParticipantEIIIHHHHHHH
volia fer una sugerencia u/o oferimet a veure si algu s´anima amb mi a poguer fer menys de 1,25h, es un objectiu que persegueixo aquest any incansablement. si algu s´apunta sera més facil pels dos, encara que no se si es una mitja molt adient, pero bueno per intentar-ho que no quedi.
vinga anims…………
salut força i kms
pd: quin goig farem tots el diumenge amb la nova equipacio, igual fem por i tot.
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.