Mitja Marató de Lleida, 22 d'abril de 2007

• Aquest tema està buit.
  • Autor
    Entrades

cargol
    Participant

Hola companys:
    Aquí tenim les classificacions:

http://www.balafia.org/wp-content/uploads/images//Resultat%20XV%20Mitja%20Ciutat%20de%20Lleida%20WEB.doc

Salut i milles.
    Abel

Ismael Moraño
    Participant

Merci cargol!

marta
    Participant

Hola companys!!

Bona jornada atlètica ahir a Lleida!

Encantada de conèixer a neus i parella, roma34, karri, madjoker, Josep Ramon (no recordo el teu nick) i victor17 no recordo si ens vam presentar. 😳
    Tot i que em van sorprende dos km0 ja que els conec de fa temps i fins ahir que els vaig veure no ho vaig saber, baldato i carles.

Jo vaig córrer la cursa petita, vaig sortir massa ràpid i vaig haver d’afluixar durant el recorregut però ja està feta. En acabar xarrar amb uns i altres fins que vaig començar a fer fotos.

Va fer molta calor, no se si és que no estem acostumats a la calor o que, però el 17 de juny …

Felicitats a tots els que vau córrer, tant si vau fer el temps que esperàveu com no ja que ahir era impossible aguantar amb el sol.

Salut

Crit
    Membre

Pàgina 27

Diari ADN

Merci Roma34, potser no trobaràs la pancarta, però pots buscar-la a tots el diaris de Ponent.

Salut

homedferro
    Membre

Bones nois… o no tant!

Es presentava el diumenge com una opció fantàstica de rodar amb companyia i mirar de fer un temps adequat. I amb aquest propòsit es forma un bon grupet amb dos llebres collonudes (merci nois!)

Tema pancarta mereix el més sincer i emotiu reconeixement per part meva, Chapeau senyors!

Comença la cursa i la calor ja és presenta, "aquí la calor, aquí uns companys corredors…" Mecagonlolla que la ballarem"
    Però no hem deixo influenciar i al costat del Madjoker fem els primers quilòmetres, amb la incertesa de la fiabiiltat dels marcatges.
    Cap al cinc o sis, a poc d’entrar al camí tot sortint del Secà, el meu pit no va alhora. El meu ritme està baixant estrepitosament i no puc respirar. Estic passant molta calor i m’ofego. Collons que patirem.
    Em sap greu pels companys però no puc, no m’entra aire. Penso seriosament a parar, fer mitja volta i que algú em porti a casa.
    Cada cop que agafo aire, els pulmons em cremen!
    Un avituallament no programat em fa aguantar una mica, prenc dos ampolles d’aigua, una me la bec molt poc a poc i l’altra me la tiro per sobre, cap, braços, coll i cames.
    Em passa la Neus i l’encoratjo a seguir, té l’objectiu a l’abast, ha passat el 10 amb 48′ , però la calor, ai la calor!
    Com que sembla que amb la calor no en tinc prou, els peus s’em començen a escalfar de mala manera. cap al 15 és una quimera trepitjar normal, i paro per afluixar-me’ls una mica. Al 17, tinc la planta del peu dret completament adolorida, i xafo de canto o de taló per poder avançar. Paro i em trec els keeds i els mitjons, em passo la ma per la planta dels peus, giro els mitjons, me’ls torno a posar, em calço de nou i au! sant-tornem-hi!
    Penso que quan abans arribi a meta, antes em podré treure les sabatilles. El suplici dura un mon, l’asfalt és calent i un borinot amb placa i moto es fot devant meu, "obsequiant-me" durant dos quilòmetres sencers amb els efluvis que emana la seva màquina del diable. Entre els peus i que el fum de moto m’està matant, miro d’adelantar-lo un parell de cops canviant el ritme i serrant les dent per aguantar el dolor. El passarell, cada cop que m’hi acosto accelera!!!! que no veus que et vull deixar endarrera!!!!!!! Finalment, i a uns cinc-cents metres de l’arribada, veig el Frank amb la seva càmara i aconsegueixo dir-li a l’urbà (?) que s’aparti per a que em pugui fer una foto… finalment faig l’últim tram i travesso la linia d’arribada.
    No m’assec, el primer que faig es treure’m les sabatilles i maleir els 85€ que fa menys d’un més vaig pagar per elles (algú està interessat amb unes sabatilles de menys d’un més?). No tinc massa temps, a les 12:30 m’esperen a Artesa, i no puc despedir ni saludar a la gent com voldria, nomes aconsegueixo saber que el BONS de veritat (no els ajudants d’aspirants d’aprenents com jo) han aconseguit les seves fites, no em queda clar si la Neus també o per poquet..
    Hem sap greu perque m’hagues agradat conversar més amb en Karri i amb en Baldato, però nois, quan la màquina no va… no va de cap manera!

Així doncs, o em tallo les venes, o me les deixo llargues, però això no pot ser. Ja van massa dies que el cos no respon com ho hauria de fer. He fet el mateix temps aquest anys, que l’anys que le vaig córrer amb un esguinç de turmell!!! O és el meu cos, o sóc jo que no entreno bé.

Pel que fa a la cursa, doncs crec que força millorada, jo no vaig tenir cap problema a retirar el pitrall, cert és que hi vaig anar el dissabte. Cap problema al guarda-bosses, la bossa obsequi més que acceptable i l’organització prou correcta. Els avituallaments si bé amb poca gent, eren suficients, crec que més que anys anteriors. El circuit, doncs com sempre, pla-pla-pla i despres tobogans de 15 quilòmetres.

Ara toca, replantejament serios i estudiar la pròxima cursa, que, malauradament, no serà a Empúries.

Joker
    Participant

Benvolgut homedeferro, ànims!!!

Canvi de sabatilles i tot arreglat. Quant a la calor, ens ha passat factura a gairebé tots.

Recorda que tenim pendents alguna mitja per córrer i acabar plegats. Això sí, no hi ha cap ni una pressa…. 😉

ROMA34
    Participant

Gracies Rafa Melero per la crónica :P
    Li faré arrivar al Isidre la teva crónica + els retalls del diari Segre, Mañana i Adn.
    Segur k li agradará molt en aquets moments tan durs.

La iniciativa solidaria k hem tingut ha estat un éxit. Aixó ens té k animar a tots a fer + iniciatives d´aquest tipus. Segur k en farem moltes +.

Hola Juli , com pots beure quedo el penúltim a totes les curses peró corro com un crack mediátic " amb llebre ". Lo meu si k té mérit …….

txitx17
    Participant

Hola de nou companys.
    Em queda una pregunta al "tinter"… Quan vam acabar la cursa l’speaker va dir que podríem tenir una foto de cadascun de nosaltres en el moment d’atravessar la línia d’arribada per gentilesa de km0 ponent. Algú sap com s’hi accedeix o encara no estan penjades a la web?

Per cert ja m’han dit que la Xènia serà una top model….

Run

Toni
    Participant

GRÀCIES A TOTS PELS COMENTARIS POSITIUS.
    US ESPEREM A LA XVIa DEL 2008, AJUDEU-NOS A MILLORAR.
    PODEU COMPTAR AMB NOSALTRES PER LA CURSA DE TEMPLERS.
    EMOCIONANT LA PANCARTA DE L’ISIDRE.
    ENTRE TOTS HEM D’ IMBRICAR LA CULTURA DE L’ESPORT EN L’ESTIL DE VIDA LLEIDATÀ, EL BINOMI ESPORT/SALUT HA D’ORIENTAR LA TASCA DE TOTS NOSALTRES.
    FORÇA KM0 PONENT!
    I VISCA LLEIDA.

Frank
    Participant

Hola,

Víctor17

les fotos les pots aconseguir a la web http://www.atletisme.com/lleida/

Només cal enviar un email a la web amb el teu número de pitrall i rebras la foto per email.

Si l’speaker ho va dir així, no és correcte, no són gentilesa de Km0, ni de l’organització de la Mitja (vist des del punt de vista de servei contractat), en realitat és un acte altruista d’un membre de Km0, per amistat amb en Toni Baró (director tècnic de la cursa).

salutacions,

Frank

[/b]

Hache
    Participant

Que no sigui res homedeferro, veig que aquest diumenge ens va tocar patir a tots. Si més no, pensa que alguns vàrem fer una mitja + 600 m. de regal ❗ 😆 ❗ O sigui que encara podia ser pitjor.

Doncs aixó, que no sigui res i a veure si ens veiem aviat.

Una abraçada;

Jose H

cargol
    Participant

Frank merci per le foto company.
    Al SEGRE i LA MAÑANA d’ahir també surt la foto amb la pancarta.
    Abel

Neus
    Participant

Hola!

Ha sigut un plaer poder-vos conéixer, per mi va ser la mitja més ràpida…..el crono no ho diu així…però amb el suport i l’ajuda de tots vosaltres se’m va fer curta i tot…..res a afegir a aquestes cròniques vostres estic encatada haver baixat i espero repetir-ho i moltes moltes gràcies pel suport, l’aigua, les toronges…i la pròxima on serà???

Molts petons i molts kilometres.

Artur42
    Participant

Homedeferro des que no entrenem junts… els dos hem caigut en picat. Jo tinc una mica de tendinitis als tendons d’aquil.les que em sembla que em donaran …. motius de preocupació a Empúries.

Ànims, que cada cursa és una història.

Neus La pròxima serà la Cursa dels Templers

Salut

montoliu
    Participant

i bon hora!

Enhorabona a tots els que vàreu correr.

homedeferro: anims!!, a veure si et recuperes aviat, que aixó no és rés home. a veure si ens veiem aviat.

Artur42: que? ja també començem amb la cagarela?? 😉 espavila’t que Empuries ja la teniu aquí!!!!

un saludo a tothom.

S'està mostrant 15 entrades - de la 106 a la 120 (d'un total de 131)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.