Mitja Marató de Granollers. 6 de febrer de 2011

• Aquest tema està buit.
  • Autor
    Entrades

alexoro
    Participant

Hola,

He anat una mica despistat aquesta setmana. Queda lloc per un al cotxe? Jo fa uns cinc o sis anys que no me la perdo, per tant recordo bé el camí i on està el lloc de recollir els pitralls. El principal problema es aparcar però sortint a les 7, serà tot més fàcil.

Penseu que enguany la sortida dels que fan més d’1,30 és a les 11.

xavi19
    Participant

amata ha escrit:

Quote:
    Ok!!, decidit. La convocatòria és el diumenge a les 07.00 hores al pk del pabello Barris Nord.

Fins diumenge.

molt bé doncs ens veiem diumenge

amata
    mireieta
    alexoro
    xavi19

salut

amata
    Participant

Àlex, cap problema. Ens veiem demà a les 7!!!!!!.

Apa!!!

Arnau
    Participant

Companys/es, molta sort per dema a Granollers!

Sembla que tindreu un dia fantastic per correr i esperem que aixi sigui.

A la tornada ens ho expliqueu, ok? ;)

Salut i kms

xavi19
    Participant

bona nit

després de quatre anys des de la meva darrera participació a aquesta mitja, vec que les coses es continuen fent molt bé per granollers

a les 7 del matí sortim del barris nord, l’amata, l’alexoro la mireieta i jo, molt fred a aquella hora del matí, després d’un viatge molt tranquil, a les 8:45 ja teníem el cotxe aparcat a dos minuts del pavelló, per cert hem pogut saludar només aparcar al gran lo marrako

després d’anar a buscar els pitralls, hem anat a fer el cafè de costum i allà ens hem trobat al josep antoni i al jordi codony amb la caragolet,

hem pogut saludar mentre escalfàvem a lo jordi i a molta gent de l’ekke i alguns del sícoris

el sistema de calaixos ha anat força bé tot i els vuit mil i escaig participants, i a les 10:50 ja hem començat a córrer, tot i sortir amb samarreta de tirants, al primer quilòmetre ja es començava a suar força, ( la setmana passada vam entrenar amb el josep antoni a set graus sota zero i avui hem arribat als disset) la cursa força ràpida, vas pujant suaument fins a la garriga, per després baixar a tota castanya, els últims quatre quilòmetres de recta al final es fan una mica pesats

ha estat un matí gairebé de primavera, hem tornat cap a lleida en màniga curta i amb una altra mitja a sobre i ja pensant en barcelona, ha estat un bon test avui

salut

alexoro
    Participant

Despres del Xavi 19 em toca a mi. Ja ha comentat tot el tema del viatge o sigui que anem al gra.

Tenia els meus dubtes sobre el tema dels calaixos. Enguany, la novetat es que havia diferències de cinc minuts a l’hora de sortida segons els temps que tinguessim acreditat. A mi, en principi, em semblava malament. Es perd la màgia del km0 però amb vuit mil inscrits s’ha de buscar una solució perque ningú no prengui mal. El principal problema es que hem sortit a les 10.55 (enlloc de les 10.30 d’altres anys) i ja feia calor. No haguessin pogut avançar les sortides mitja hora?

Al nostre calaix, per a corredors amb temps entre 1.20 i 1.40, hem concidit el Josep Antoni, l’Amata, l’Emili Almacelles (Sícoris) i jo mateix. En la meva opinió, la sortida ha estat igual de lenta i perillosa que altres anys. Hem hagut de correr en zig-zag i frenant i accelerant.

L’Amata, en Josep Antoni i jo ens hem ficat a un ritme de 4.30 ja als pr8imers kmk. En Josep Antoni fica la directa i ens deixa aviat.

L’Amata em treu uns metres a partir del km 5 i arribem a La Garriga. I com cada any, perdo pistonada en aquell revolt de dretes i en la pujada per aquella avinguda plena de cases i torres fantàstiques. Baixo a 4.37

A l’entrada a La Garriga, recupero ritme faig algun km a 4.18 i em torno a ficar a 4.30. Passo pel pas intermig en 45 minuts (l’any passat 48). Em sento optimista i veig a aprop fer marca.

A la sortida de La Garriga, m’agafa el Jordi Codony que em pregunta on és l’Amata. L’informo que es aun 300-400 metres per davant se’n va a buscar-lo i em deixa clavat. Com corre, el tio.

Jo a la meva, a 4.28-4.30. M’agafa el meu amic Emili que em comenta que m’ha bist patir a la pujada. Em dóna ànims i es posa davant. No el puc seguir.

Porto un ritme molt regular però no aconsegueixo incrementar-lo. Em genera una mica de frustració però veig possible baixar d’1.35. Em concentro i mantic el ritme.

Entrem a Granollers. Ja no veig a l’Emili però continuo avançant corredors. Apreto les dents, trec el fetge per la boca però el ritme és el mateix. Veig l’arriba…miro el crono..La cosa anirà molt justa. Apreto, apreto. Ja està…
    1.34.50, 20 segons menys que l’any passat però he trencat la barrera psicològica de l’1.35. Em retrobo amb els companys. Tothom està content amb les seves marques. Viatge feliç de tornada a Lleida i tarda de sofà. Dimarst, tornem a entrenar!!

homedferro
    Membre

Ep!!!

ivan 1:12:56
    Joakim 1:19:44
    Ballak 1:20:21
    Xavithai 1:22:48
    xavi19 1:27:37
    Raimon 1:28:20
    Juan Carlos Abascal 1:29:18
    Guissona 1:29:39
    Jordi 1:30:42
    Josep Antoni 1:30:56
    Jordi Codony 1:32:02
    Kibu 1:32:57
    amata 1:33:24
    alexoro 1:34:50
    sam 1:36:31
    massa 1:36:48
    mesigual 1:37:43
    Ada 1:38:01
    lefox 1:38:08
    mireieta 1:42:20
    Arcadi42 1:43:59
    Lo Jordi 1:49:04
    Caragolet 1:50:32
    Lo Ernest 1:51:54
    Pucurull 2:05:15
    Xeix 2:18:00

enhorabona a tots!!

Afegiu i esmeneu, segons convingui!

salut!

amata
    Participant

Faig una petita esmena …

amata 1:32:34

Apa!

amata
    Participant

Epppp!!!!

Pel que fa a la mitja de Granollers, el primer que vull dir és que va ser un gust compartir el viatge amb la Mireieta el Xavi19 i l’alexoro.

Pel que fa a la cursa, abans de sortir molts dubtes xq portava un parell de curses bastant fluixes. Finalment em decideixo a sortir per baixar de 1:35. Els primers km’s compartits amb l’ÀlexOró Oró surten a 4:30 i tot ok, és una pujada sostinguda q es va fent bé. Poc a poc vaig pujant una mica el ritme i en arribar a la Garriga veig que en global he pujat a 4:28.

Comença la tornada i el terreny és força favorable, de fet, tant favorable com desfavorable havia estat la pujada, xq el q fem és desfer camí. Em trobo bé i l ritme baixa a 4:16 – 4:18 el km. Sembla clar q baixar de 1:35 serà factible. Arribo al km 18 i comença la fluixera, miro el crono i la mitjana em surt a 4:21, molt content i començo a lluitar per a que no pugi xq ja no em trobo massa bé i veig q de baixar-la més, res de res. A 2km’s per l’arribada m’agafa el Jordi Codony, q va fresc com una rosa, fem els darrers km’s plegats i és ben cert que és una mica pesat xq sembla q no arribis mai.

Finalment creuem la línia de meta i estic ben cansat, però el crono s’ho ha valgut. Al final 1:32:34 i el q per mi és més important, la mitjana a 4:21 xq m’han sortit 21,3 km’s de passo.

Una altra al sac i ara a seguir entrenant per fer Balaguer, q per mi serà el darrer test abans de Roma.

Apa!!

Pucurull
    Participant

M’afanyo a corregir el que vaig dir l’altre dia en aquest fil en el sentit de que amb 72 anys, era el corredor més veterà que correria la Mitja de Granollers.

No és veritat. Ho vaig treure del llistat definitiu d’inscrits, però no hi deuria estar tothom.

El més gran d’edat que la va corre va ser l’Isidre Ferrer Cantal. Nascut a l’agost de 1935, té 75 anys.

Demano disculpes a tothom. I molt especialment, les hi demano a ell.

Pucu

kepasaneng
    Participant

Eps, una segona esmena!

amata 1:32:34
    kepasaneng 1:43:03

Que amb el tema dels accents gairebé ni surto a les classificacions!! :blink:

Què dir de la mitja! Tot molt encertat: ambient, organització, clima, veure passar als kenians pel túnel (impresionant!! :woohoo:)

Punts negatius? Doncs potser massa gent, fins al moment de l’arribada havies gairebé de fotre colzes a tot hora. I també hi afegiria els obsequis. En comparació amb l’ampolla d’oli a borges el pot de KH-7 … no es lo mismo! (que diria el carallot del A. Sanz)

Personalment molt còmode, desprès de tenir la feina feta a Bcn la setmana passada vaig fer de llebre i vaig arribar tot fresc al final, amb molt bones sensacions de cara a la marató d’aquí 4 setmanes.

Salut!

Si voleu fotografies jo sóc fotògrafa i en vaig fer a l’alçada de l’estació de Les Franqueses del Vallès, les podreu trobar aquí:

http://www.flickr.com/photos/seephoto/

No sé com fer un post individual amb les fotos perque la gent ho vegi, em podeu ajudar? si us trobeu i la voleu us l’envio gratis i si la voleu impresa hi ha uns preus depenent del tamany i s’envia o la podeu venir a buscar! més a info@sandraesteve.com contac_image.jpg

Jordi
    Participant

Bones:

Una cursa amb molta gent, amb una sortida lenta i amb algunes rotondas i girs que et fan trencar el ritme. Els “retallador” també ho tenen bastant bé en alguns punts, tot i que no és tan descarat com a Barcelona.
    Aborriment abans de la cursa per haver matinat massa, i patiment del km 5 al 10, amb dificultats per agafar un bon ritme (potser la calor o els pocs dies de recuperació després de BCN…). La segona part (baixada) va ser millor, i també al igual que alguns comentaris que ja heu fet, els darrers kms es van fer molt llags (res de nou respecte a les anteriors edicions).
    Ahir dilluns tenia petites molèsties a un peu, que vull pensar que desaperixeran amb una mica de repòs (un parell de dies). Tot i això, prenc nota i rebaixaré una mica la intensitat dels entrenaments.
    La meva pioritat és arribar a la marató de Barcelona amb condicions, i potser tendré que replantejar-me objectius a la baixa.

Ara em queden quasi dos setmanes fins la propera mitja que serà Balaguer…

Salut
    Jordi

Jordi Codony
    Participant

Granollers: una cursa magnífica com sempre.
    La meva primera mitja la vaig fer allí, i m’he l’estimo especialment.
    Per primer cop vaig entrar a meta amb un company (l’Amata) i emb va semblar una bonica modalitat d’acabar una cursa. Sense pressió i acompanyat.
    Pel que es veu, tothom va fer bons temps. Jo la veritat és que vaig disfrutar molt…el solet, la gent, el superambient.
    Al final em va sortir una bona cursa en temps i en sensacions, una més per contar.

Adeu amics.:)

Mireia
    Participant

Primer de tot,GRÀCIES DE NOU AURELI PER UN REPORTATGE TANT BONIC I TANT COMPLERT! Com sempre un crack! Tot i que surto en algunes postures que tela… em vas enganxar en els bons moments! Ara ja sabeu que és un culet KM0!:kiss:

La cursa… que dir que no hagueu ja dit.. Era la primera vegada que la corria, i tot i que ja n’havia sentit meravelles, nom em va ni deixar de sorprendre, ni em va defraudar. Gent, gent, gent (l’únic inconvenient remarcable a l’hora de corre, ja que l’anar sortejant peus, esquenes, més peus, braços, intentar agafar aigua entre la multitud, etc… va alentir una miqueta el ritme). Per lo demés, molt bona organització, un solet estupendo (Amata, tenies raó, em vaig sofregir dins la meua flamant samarreta llarga KM0), un ambient espectacular, especialment en els últims KM0 infernals (recta sense fi) i bonica visió de riuada de samarretes de colors pujant i baixant els tobogants del traçat (xulíssim, però esgotador; sort que la tornada ja va ser més lleugereta i es van poder recuperar temps).

Gràcies també als meus companys de viatge (Amata, Alexoro i Xavi19), i Carals altres KM0 que ens varem trobar allà (Caragolet, Jordi Codony i Kepasaneng),que em varen animar un munt, ja que en realitat vaig fer la bogeria de corre lesionadíssima (a Barcelona, la setmana abans, ja vaig corre amb molèsties, i ho vaig intentar donar tot, rebaixant la meva marca i fent be els deures per París, però amb la conseqüència de lesionar-me encara més, i arribar a Granollers, amb fortes punxades ala cama esquerra, que realment m’impedien ni tan sols recolzar correctament al caminar);tot i que em varen recomanar no corre, ho vaig voler intentar (les meves cames eren un typing gegant), sabent que potser m’hauria de retirar a mitja cursa, o que l’acabaria patint i amb un temps pèssim. Però bogeta de mi, ho vaig voler intentar, corrent coixa i arrossegant la cama; sort d’un company, en David dels Runner’s Tarragona, que no em va deixar de fer de llebre ni un instant, i vaig arribar a meta , i en un temps encara acceptable.

Ara descanso aquesta setmana, perquè la lesió ha anat a més després del tute de Granollers, i pensant que s’ha d’arribar a París en condicions.:blush:

Sort als supercorredors de Gavà, i a fer tiempazos!!:woohoo:

Besitos

Mireia

S'està mostrant 15 entrades - de la 31 a la 45 (d'un total de 59)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.