Mitja Marató de Granollers. 6 de febrer de 2011

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    Arnau
    Participant

Enhorabona Mireieta! De totes maneres aixo de correr lesionada…:angry:

Descansa i recupera’t perque Paris t’espera amb els braços oberts.

Salut i kms

alexriu
    alexriu
    Moderador

EP!!!!

Un bon amic i company està buscant pitrall per la mitja de Granollers del proper dia 5 de febrer.

Si algú no pot anar-hi, li agrairé m´envii un mail privat o aquí al mateix fòrum.

Moltes gràcies

Salut

Alex.

alexriu
    alexriu
    Moderador

ep….
    dit i fet, el company ja te pitrall:woohoo:

gràcies.

salut.

alex

alexoro
    Participant

Hola a tothom…

Causo baixa per lesió a la Mitja de Granollers. Si algú està interessat, li puc passar el dorsal. És de la primera tongada amb xip propi. Em podeu trobar a alexoro@periodistes.org

Aii que me lo quitan de las manos!!!

Elmuro
    Participant

Hola! no tinc dorsal i si que m’agradaria poder comptar amb aquest oferiment, arribo a temps!!:woohoo:

kepasaneng
    Participant

Hola,

tinc jo un dorsal de Granollers també d’un amic que no pot anar. Si el vols envia’m correu a hector@lleida.com o truca’m al 626966896.

Salut!

Juanjo
    Participant

Bon dia companys/es,
    Algú de KM0 viatja a Granollers ? Seria x compartir vehicle. Juanjo

Holeeee,

Des de Lleida sortirem una colleta de sis en dos cotxes, i tornaran cinc en un cotxe, ja que jo em quedo a La Garriga a dinar amb antics companys d’Institut.
    El cotxe que torna em sembla que disposa de set places, si vols li prugunto si és així i si no hi ha cap problema (que no ho crec).

La idea seria sortir de Lleida cap a les 7:45 aprox.

Ara et dic.

Juanjo
    Participant

Gràcies, espero la teva resposta!
    Juanjo

Hola Juanjo,

T’he fet arribar un privat, però no tinc cap problema en fer-ho públic :blush:

L’altre cotxe el porta en Ricard Rosell (gine) i diu que no té cap problema en que siguis el seu “sisé passatger” de tornada, ans el contrari, que com a “muntanyenc amateur” enamorat de la muntanya serà un plaer comptar amb la teva companyia :woohoo:

Si encara t’interesa et diré a quina hora i lloc quedem per tirar els dos cotxes junts cap a Granollers. Per cert, encara ets veí de l’Òscar Pàmpols? Si vols quedem per passar-te a buscar a l’hora que diem…

Parlem demà,

Carles.

Jordi
    Participant

Tot a punt per anar a passar una mica de fred.
    Ens veiem a GRANOLLERS!!!

Jordi

Bon dia companys,

Hi han poques paraules per a poder expressar la ressaca del dia d’ahir, oi? Va ser especial per a tots els que vam compratir viatge cap a la terra de La Mitja. Vam sortir plegats des de Lleida En Juanjo Garra, Àlex Riu, tres amics que s’estrenaven en la distància (Emilio Maestre, Ricard Rosell i Guillem Santacreu) i un servidor de vostès.

El dia fred, realment fred, però tal i com diu en Juanjo, què és això per a nosaltres? Els de Lleida som així, què collons!!

La prudència ens fa arribar a les 9:15 al pavelló de Granollers i encara podem fer un cafetó. Relleu de dorsals recollits per un company de La Garriga i a escalfar. La periostitis sembla ser part del passat després dels consells d’en Redman…..així que arriba el dilema: anem a baixar temps amb aquest ambient gelat que ens ajuda als de Lleida o som prudents i anem a assegurar Barcelona? Aquest és el meu darrer cartutxo per intentar la meva primera Marató. El cos em diu tira i apreta, però aquest cop farem cas al cap i GAUDIRÉ DE TOT ….

…. i així va ser: vaig gaudir de la gentada animant com mai l’havia sentit, de veure com la serp de gent no va parar en els 21km, de la cara del meu amic Emilio aguantant tota la cursa en el seu bateig de la distància, de les cares de l’Àlex i del Juanjo al millorar les seves MMP (us puc dir que veure la del Juanjo no es pot pagar amb diners, ho sento però us la vau perdre), la capacitat d’un “petit gran home” com el Juanjo compartint el seu èxit personal amb els seus companys de camí al sentir-lo dir en una conversa telefònica que la meitat del seu temps és gràcies als companys d’entrenament, …..

…. i un servidor va tenir el plaer d’acompanyar a un pletòric Emilio i ser conservador de cames, genoll, tíbies i IL•LUSIONS, que tornen a obrir portes per arribar a Barcelona. Ahir vaig aprendre moltes coses. Mai has après prou en aquest esport i forma d’entendre la vida.
    Hi han curses en les que plores per millores personals, en unes altres per frustracions, en unes altres per dolor. Ahir va ser un conjunt de petites coses i d’alegries de tots els que vam estar a Granollers.

Una abraçada ben forta des de Tarraco,

CAP A BARCELONA !!!!!!!! (això si, amb molta prudència i respecte). Com ara mateix ha dit en Juanjo en un correu privat: “Doncs, apa si no hi ha més remei, CAP A BARCELONA!”

Carles

Juanjo
    Participant

Qui ho havia de dir! A la vejez viruelas! Un crono (per mi) magnífic 1h 25m 41s

Llàstima que el dia que faig el record personal en una mitja ho faci amb un pitral (4150) de préstec (Gràcies Eduard P. de l’Ekke).

Gran mitja, organització modèlica i amb molts voluntaris implicats en l’esdeveniment. Dir que feia fred, però no era per tan. A Lleida estem acostumats a entrenar amb la boira com a testimoni, aquest si que es un fred de sensacions més desagradable. Però, sota zero i amb solet es una percepció poc incòmoda i passatgera. Asseverar que, segons els mitjans de comunicació, quan fa fred o neva a Barcelona, el mal temps es generalitzat a tota Catalunya …

mitja-marat-granollers-juanjo-garra-carles-capdevila-2012-02-05-09-10-17.jpg
    Hem compartir cursa amb el Carles Capdevila, director del diari Ara. Encara se’n recordava de la conferència que va fer a Lleida per la celebració de “Lleida, ciutat europea de l’esport”.

Dues pasteres partiren de Ponent a conquerir el Vallès Oriental. En Ricard Rosell, Guillem Santacreu i l’Emilio Maestre s’estrenaven en la distància, era ben curiós veure les seves cares i els seus gestos (ens recordava tan al nostre bateig!), tots tres es consideren posseïdors d’un aprovat alt, amb una satisfacció pletòrica. En Carles Lapeña va lluitar contra les seves dolències i va guanyar, l’Alex Riu va fer millor marca personal.

Espectacular l’ambient generat per 10.000 participants. Des de la línia de sortida hem iniciat la cursa caminant; fins que al km 5 que hem transitat per un polígon no s’ha estirat un xic la mateixa. Hem sortit endarrerits i ens fet un fart de fer eslàlom.

Fins al km 11, cal ficar-se les piles. “la mitja” fa pujada (4’10 el km) i cal recuperar-ho, sense excedir l’esforç i administrar els 3’52/km en la combinació de la tornada, que baixa i planeja fins a Granollers.

Uns ja tenen clar que van a Barcelona i altres han estat esperonats per les endorfines de l’atletisme …

http://juanjogarra.wordpress.com/

Buff!
    Participant

Felicitats per la teva marca, Juanjo. :cheer: Ja veus que això de la vejez encara queda una mica lluny.

S'està mostrant 14 entrades - de la 46 a la 59 (d'un total de 59)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.