Mitja Marató de Granollers. 6 de febrer de 2011

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    Jordi Codony
    Participant

Caragolet i jo, no sortirem des de Lleida. Així que ens veiem a Granollers!.

Mireia
    Participant

Ole nois!!

Jo també estic inscrita, i m’agradaria quedar amb els que sortiu de Lleida per anar directament, com varem fer diumenge passat amb uns quants companys KM0 per anar a la mitja de Barna (ens ho vam passar pipa).

Jo hauria de recollir el dorsal el mateix diumenge, ja que no conec a ningú que me’l pogués recollir abans.

Així que, muntem cotxes?

Mireia

Pucurull
    Participant

.
    Em complau molt i vull comunicar-ho.

Un amic, vinculat a la mitja marató de Granollers, em va demanar fa un temps que escrivís la Fisonomia del seu recorregut per incloure-la en la web oficial.

Ho vaig fer encantat, i els organitzadors de La Mitja l’han posat en l’esmentada web, fins i tot traduïnt-la al castellà, francès i anglès.

Ja us he dit que em complau molt. Disculpeu l’autobombo:)

http://www.lamitja.cat/fisonomia-del-recorregut-de-la-mitja-2011-per-miquel-pucurull/

Pucu

xavi19
    Participant

bon dia

jo també estic inscrit, però segurament no podré disposar de cotxe, així, si quedeu, i n’hi ha places, podeu comptar amb mí

salut

amata
    Participant

Jo no tinc inconvenient en agafar el cotxe.

En principi sembla q serem el Xavi19, La Mireieta i jo mateix. No tinc ni idea d’on viviu per recollir-vos, així és q o bé em dieu on us recullo, o bé quedem en un lloc i sortim d’allí.

Per cert, queda una plaça lliure per si algú es decideix.

Ja direu.

Apa!!

kepasaneng
    Participant

Eps gent,

jo també estic inscrit però encara no sé si dormiré per allà a la vora o sortiré el mateix dia d’hora. En tot cas ens trobem a la sortida.

Si anés el dia abans a recollir el dorsal ja avisaria per si algú vol que li reculli.

Salut!

Icaro
    Participant

Hola Km0’s…!!!

Jo, malgrat estar inscrit, no aniré a la cursa… No compteu amb mi :angry: :angry: .

Les molèsties que arrossegava al maluc dret s’ha transformat en dolor, la qual cosa m’obligarà a fer una “aturada tècnica” obligada…:pinch: :pinch::unsure: :unsure: :blink: :blink:

Sort a tots els que hi aneu…;) ;) ;) !!!

Esperem amb avidessa les vostres cròniques :woohoo: :woohoo:

Txema

xavi19
    Participant

bona nit companys,

amata,he vist que a la mitja de barcelona van quedar per tal de sortir a l’aparcament del barris nord

si us sembla bé, a mí ja em va de conya, l’hora de sortida ja la direu vosaltres, ja sabeu que a mí no em fa res aixecar-me molt d’hora

icaro, si no has col·locat la inscripció i vols que et portem la bossa d’obsequis m’ho dius, si vols m’envies un privat i sinó ja saps on trobar-me, estic de tardes aquesta setmana, ah, espero que no sigui res i et recuperis ràpidament

salut

Pucurull
    Participant

.
    Em fa il·lusió dir-ho: segons el llistat d’inscrits, serè el corredor de més edat de la Mitja de Granollers.

Una mica més jove, hi ha un corredor de 71 anys que compleix els 72 a finals de febrer (jo els vaig complir fa dos mesos), de nom Constantí Sotelo, que corre molt més ràpid que jo.

N’hi ha també 5 que compleixen 70 anys aquest 2011.

Disculpeu, són aquelles petites coses que ajuden a viure.
    :)

Pucu

CARLOS
    Participant

Per molts anys mestre!

Felicitacions també per la fisonomia d’aquesta cursa.

Salut!

Mireia
    Participant

Ole Xavi 19 i Amata,

Si us va bé quedar al barris Nord, m’apunto amb vosaltres.

Si algú pot posar cotxe, millor, perquè el meu està una miqueta vellet, i no em fio moltíssim, però es pot intentar. Si no, col·laboro amb la gasolina/gasoil.

Ja direu hora, crec que amb 1:30-1:45 h ens hi plantem, per estar allí sobre les 9-9:15 i recollir dorsals.

Ale, ens parlem.:)

Mireia

amata
    Participant

Molt bones.

Pel tema cotxe, no hi ha problema, el puc portar jo

Així podem quedar a pabelló Barris-Nord el diumenge a les 7 del matí. Dic les 7 xq conto un parell d’hores, ja que no tinc massa idea de com anar a Granollers, i menys de moure’m per dins per trobar el punt de recollida de dorsals. Sortint a les 7, xino xano a les 9 a lloc, recollida de dorsals tranquilament i ja està. Com ho veieu??.

Ja direu.

Apa!

xavi19
    Participant

bona nit,

amata i mireieta, jo crec que està bé sortir a les 7, fins a granollers, hi ha més d’1:30 de camí, s’ha d’anar direcció girona

jo he fet aquesta cursa tres cops, el que passa que l’últim va ser al 2006, penso que me’n recordaré del camí

jo no puc disposar de cotxe, però ja farem comptes a la tornada

si ja us està bé, quedem a aquesta hora al barris nord, si algú més s’apunta ja ho sap

salut

amata
    Participant

Ok!!, decidit. La convocatòria és el diumenge a les 07.00 hores al pk del pabello Barris Nord.

Fins diumenge.

Apa!!

Mireia
    Participant

Ok guapos, ens veiem diumenge a les 7 Barris Nord.

Mireia

S'està mostrant 15 entrades - de la 16 a la 30 (d'un total de 59)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.