Mitja i cursa popular de Lleida 10 abril 2011
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
10 d'abril de 2011 a les 16:20 #30544
alexoroParticipantNo ha estat la meva millor mitja de lluny pero podia haver estat pitjor!. No ha fet tanta calor com m’esperava, però aquell ventet m’ha frenat durant un grapat de quilòmetres i no m’he sentit bé del tot en tota la cursa. He vist a gent patint molt i potser els organitzadors s’haurien de plantejar donar la sortida una hora abans en properes edicions. La part positiva han estat, com algú ja ha comentat, els nombrosos habituallaments.
Al final, 1.40.59. sense el regust amarg d’altres vegades que havia fet un temps similar. Crec que avui aquest era el millor temps que podia fer.
La pròxima anirà millor!!!
10 d'abril de 2011 a les 17:07 #30545
CritMembre10 d'abril de 2011 a les 17:26 #30547
albertboParticipantFeia 9 anys que no hi anava. M’ha semblat tot molt correcte. “Déjà vu” el recorregut, altra cosa és que jo estigui per disputar res. S’ha fet foto, jo hi era gràcies a KIMI.
Mitja curteta de participació per ser “des de” Lleida ciutat. No sé si es pot fer alguna cosa més per atraure participants, animació… Fer-la urbana 100 % potser sí, no ? Ni idea de si és factible, però seria molt millor !
La primera cara coneguda que veig en aparcar és la d’Enric. Quines coses !, fent broma que si 1.50′, jo t’acompanyo que estic aquí també per tu… Sense pactar res, abans del tomb al Pont de Pardinyes ja m’espera. Diu que ho hagués deixat estar abans del primer kilòmetre :blink: . L’entenc però no me’l crec gens :laugh: .
Com més va encara me’l crec menys ! Ni serveixo per pactar ritmes ni tibo de ningú, ans al contrari. Enric sempre va una gambada endavant, el molt… ploramiques !
Molt content de la seva companyia (hòstia !, algun dia haviem de compartir prou kms. Avui era el dia, m’agraden regals com aquest).
Això sí, jo cada cop menys conversa que anava justejant molt.
Propera parada: Tàrrega.
10 d'abril de 2011 a les 18:08 #30548
caragoletParticipantAquesta va ser la segona cursa i la primera mitja que vaig fer, l’any 2006. Sempre l’he trobat dura, (jo les en trobo a totes…), i sempre m’ho he passat molt bé. Falta gent, potser sí; no sé si perquè n’hi ha moltes, o perquè té mala fama, però el fet és de que per un Lleida és bastant minoritària. Al final , com que a això del córrer s’hi apunta tanta gent, potser hi trobarem el gustet a estar en família.:silly: ..
La primera part he anat una bona estona amb els companys del CN Lleida, (un plaer, Miquel Solé , Champion…), fins que he trobat l’amic Jordi al km 8 , que no estava fí i m’ha acompanyat, estirant-me, tota la resta de la cursa , i no ha parat de xerrar…. Desprès, una altra estona amb Hache , espi i els altres , i al final, com a colofó, hem entrat junts amb el Carlos. Tot plegat, un “gustasso”.

Ah! i m’han tocat uns mitjons del medilast en una rifa!!.
Què més vols?…
Us he vist a tots molt eixerits, Km’s…!
10 d'abril de 2011 a les 18:47 #30549
CARLOS DIEZParticipantHola companys:
Jmo TENS UN PRIVAT
Champion
10 d'abril de 2011 a les 18:47 #30550
ArnauParticipantCaragolet, ho sento pero ho he de dir, m’encanta llegir-te, sempre treus les coses bones i positives, sempre optimista. I aixo es quelcom que costa…
Era la primera vegada que feia aquesta mitja marato i m’ha semblat bastant dura, pero essent sincer, des de la marato de Barcelona que no estem entrenant massa be. De manera que no puc ser massa objectiu per qualificar aquesta cursa perque tampoc estic en les millors condicions.
El recorregut m’ha semblat “durillo” amb uns quants puja-baixa que et trenquen el ritme. Amb la calor no s’hi pot fer gran cosa, pero es cert que sortint una mica abans n’evitariem bona part. La organitzacio molt correcta, no he vist gaire cues i m’ha semblat que tot anava rodat. Felicitats als responsables.
No se si Km0 Ponent s’ha guanyat un pernil per ser el grup mes nombros, pero jo estic encantat d’haver trobat, saludat i parlat amb tants companys d’aquesta gran familia. Fantastic!
Per ultim, nomes demano que aquesta mitja no desaparegui i que entre tots intentem fer-la mes gran i millor. Lleida s’ho mereix i nosaltres tambe.
Salut i kms
10 d'abril de 2011 a les 18:47 #30551
CARLOS DIEZParticipantPer cert …
Enric, no teniem que anar junts????????
Halllllllllllllllllllll
10 d'abril de 2011 a les 19:03 #30553
jorgeParticipantPrivat contestat
10 d'abril de 2011 a les 19:54 #30554
estefiParticipant:huh: no pot desapareixe una cursa aixi, pero eram com els de casa, no?
a mi, m´encanta aquest ambiente, i jo no la trobo dura….
i estic encantada del circuit, tampoc he tingut calor……
petons i km´s
estefi10 d'abril de 2011 a les 20:44 #30556
ToniParticipantHola soc Toni Baró de l’organització, us vull agrair la participació i el suport, prenc nota de tots els comentaris per millorar.
Crec que aquesta mitja necessita un revulsiu per poder continuar doncs l’esforç humà i econòmic es poc compensat amb solament 243 runners, cal tancar a 500 de veritat, portem dos anys estancats en menys de 250, l’ideal seria trobar algun bon company de viatge que ajudi a aixecar el vol.
MOLTES GRÀCIES A TOTS I TOTES10 d'abril de 2011 a les 21:02 #30557
EnricModeradorCHAMPION ha escrit:
Quote:Per cert …Enric, no teniem que anar junts????????
Halllllllllllllllllllll
Champion, han sortit oportunitats millorssss…

Has fotut el camp i ni t’ he vist!!! Per contra, he tingut la sort d’ emparellar-me amb un gran de la ruta.
I he gaudit molt
del dia, amb sol i l’ airet
de la barreja de Ciutat, poble i camí, estem a Lleida amb el seu voltant verd i viu
del caminet amb pujadetes i baixades,
dels molts avituallaments i els avitualladors (súper bons i riallers,gràcies)
dels companys que he trobat, saludat, acompanyat, i que m’ han deixat endarrera
de tot el muntatge de l’ organització
d’ acompanyar i animar gent que patia en la curta
del massatge i la xerrada amb un professional que m’ ha deixat molt bé
de la bossa, complerta
de la companyia: gràcies Albertbo
I segur que oblido molt.
I també he aprés i he arribat a alguna conclusió:
Que tinc que anar a Balaguer, que la planta dels peus sobre l’ asfalt està sensible (sempre surto per llocs tous). Lo de Balaguer comença a ser epidèmic…
Que una mitja pot ser una festa i no tens que acabar petat
Que per fer una mitja s’ han de fer més quilometres tot i que no acabis petat
Que alguns companys sempre que estan malament mienten como bellacos. I d’ altres son uns vacilóns. I si et diuen que la farem juntets no els coneixeràs ni el color de la samarreta. I que això es tenir sort perquè al final no es més que un motiu per fer riures i conya junts.
Que pots estar més fumut al Km 0,5 que al 12 que és on m’ he començat a trobar bé. I que si dubtes si continuar o no, ho pots decidir a cara i creu amb la gambada del que tens al davant: si trepijta el pas de cebra amb el peu dret, plego: ho ha fet amb l’ esquerra. Això el primer minut, després de la primera corba. Ho ha fet amb l’ esquerra. Les sensacions del cos poden ser tant especials..
Que ja sé on es la pastisseria que estimo més de Lleida i voltants
I més coses que oblido
I sobre tot:
Que aquesta és una bona mitja, ben organitzada i atractiva.
Que crec que Lleida la necessita.
I que la tornaré a fer.Gràcies als organitzadors.
Pd: la Rosa vol penjar fotos. Si m’ en surto ja avisaré10 d'abril de 2011 a les 21:27 #30558
estefiParticipantla participacio femenima,:blush: , es super-baixa….
mirar, entre tots-totes de :woohoo: , fer sortir al carrer les noies del Ponent, que despres per la mitjana, i per lleida en hi ha moltissimes :laugh: entrenant i fent km´s…….
es possible¡¡¡¡¡¡¡¡¡
10 d'abril de 2011 a les 21:59 #30560
bruParticipantIeeeeps,
Redman…un pernil dius… :woohoo: :woohoo:
Salut i visca la mitja de Lleida!!!
10 d'abril de 2011 a les 23:13 #3056311 d'abril de 2011 a les 6:48 #30564
cargolParticipantUn altra mitja al sac, sempre dic es la darrera vegada, però hi torno.
Com diu algú caldría “maquillar-la” i fer-la 100% urbana, encara que es fecin 2 tombs i ull al que diu el Toni Baró“aviso a navegantes”.
La meva cursa molt ben acompanyat, al principi uns kms. amb Redman i després uns quants més fins al seu poble on es va creixer amb Kimi, a la tornada sol. Al final vaig “rascar” podim al quedar tercer de la meva estrenada nova categoría M4.
El pernil s’el van emportar els del Xafatolls, ja que era per classificació d’equips i no per volum, encara que de Km 0 , potser erem el 15% dels participants.
Salut i força vida a la “nostra” mitja.
Abel -
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.