Mitja de Terrassa, 18 de gener de 2009
- This topic is empty.
-
AutorEntrades
-
19 de novembre de 2008 a les 20:54 #2354
bruParticipantIeeeeeeeeps,
Com cada any, la tercera setmana de gener es celebra la mitja marató de Terrassa.
Enguany ja serà la 10ª edició. Un recorregut variat d’alló més, amb baixades i pujades, una excel·lent organització i un gran ambient atlètic.
Serà una setmana desprès de Sitges.
Us espero a Egara, paga la pena
Salut;)
19 de novembre de 2008 a les 21:37 #17642
CritMembreBru,
Definitivament entrenes massa, en aquesta foto et veig més prim que jo:blink:
20 de novembre de 2008 a les 11:56 #17652
danicParticipantSi no passa res, en aquesta ens veurem.
Salut!!!
13 de gener de 2009 a les 23:10 #18377
HacheParticipantEeeeeeeeeeeeeeoooooooooooooooooo¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Que hi ha algúúúúúú??????????????
En fi…………….:dry:
Inscrit:P
14 de gener de 2009 a les 0:29 #18378
corre… foc?ParticipantSí, hi ha algú! I també m’acabo d’inscriure… val més tard que mai!!
14 de gener de 2009 a les 13:06 #18387
JordiParticipantJo també m’he inscrit.
Diumenge matinaré una mica mes per no tenir problemes amb la recolluda del dorsal. Se que circulari aparcar per Terrassa es una mica difícil si no ho coneixes.Pel que fa a les previsions de ritme, no puc tenir massa pretencions després d’haver deixat moltes energies el diumenge a Sitges. Ja veurem, l’important és anar acumulant Kms de cara a La marató de Barcelona.
Podem anar fent llista:
1. Bru
2. Danic
3. Corre… foc?
4. Hache
5. JordiAlgú mes???
14 de gener de 2009 a les 21:22 #18403
bruParticipantIeeeps,
Tot preparat per tornar al meu poble
Fare una tiradeta abans d’uns 8 kms i despres faré la mitja a un ritme de marató, a veure com anirà.
Hache, suposo que ens veurem allà com l’any passat
Salut
16 de gener de 2009 a les 7:51 #18428
danicParticipantEm sap greu però he badat i m´he quedat sense dorsal, a veure si a última hora en puc aconsegguir-ne un però ho veig fracament malament.
16 de gener de 2009 a les 17:44 #18438
HacheParticipantbru ha escrit:
Quote:Ieeeps,Tot preparat per tornar al meu poble
Fare una tiradeta abans d’uns 8 kms i despres faré la mitja a un ritme de marató, a veure com anirà.
Hache, suposo que ens veurem allà com l’any passat
Salut
Doncs si Bru, serem pocs km’s 0, però ben parits:laugh: :laugh: :laugh:
Llàstima que sigui una setmana desprès de Sitges i no s’animi més gent, perquè crec que la cursa està força be.
Ens veiem diumenge;)
16 de gener de 2009 a les 17:48 #18439
HacheParticipantJordi ha escrit:
Quote:Pel que fa a les previsions de ritme, no puc tenir massa pretencions després d’haver deixat moltes energies el diumenge a Sitges. Ja veurem, l’important és anar acumulant Kms de cara a La marató de Barcelona.Podem anar fent llista:
1. Bru
2. Danic
3. Corre… foc?
4. Hache
5. JordiAlgú mes???
Ja he comprobat que la teva preparació per Barcelona va força be, has fet un temps magnífic a Sitges i la veritat és que Terrassa és un autèntic trenca-cames, la meva idea és igualar l’1h38′ de l’any passat, t’animes a pujar a la mini-barqueta?????
FIns diumenge………..
17 de gener de 2009 a les 11:39 #18449
corre… foc?ParticipantEjem… parlant de trencacames… Algú em pot fer cinc cèntims de com és el recorregut? He sentit que no és gens fàcil i jo hi vaig amb la intenció de fer-la amb calma total, necessitava una mica de motivació per tornar a entrenar com cal, però no m’agradaria estrellar-me per ignorància…
17 de gener de 2009 a les 15:23 #18453
JordiParticipantTot preparat per demà
Perfecte Hacheaixò de la barqueta de 1:38 em va pintat, tot i que si no segueixo el ritme, no t’extranyi que acabi baixant.
Que consti que el que em fa por no son les pujades, sino el cansament i estres que porto a sobre produit pel ditxos plà i sobretot la boira i el fred.
Avui ha sortit el sol a Tremp i les temperatures han pujat (ara el termòmetre marca 9 graus) això no es veia de fa molts dies!!!.
Fins demà…18 de gener de 2009 a les 18:24 #12617
JordiParticipantNi estrés, ni cansament mi res de res. Ha quedat clar que les forces hi son, i això dòna molta moral per seguir amb l’entrenament per Barcelona.
El dia no ha començat molt bé doncs tot i les mesures que vaig pendre ahir a darrera hora per no patir les preces prèvies la cursa, (mesura consistent en fer nit a BCN), he tornat a tenir problemes logístics. Avui m´he deixat el flamant Forerunner 305, i he fet la mitja sense cap referència… Encara em pregunto per què portava la cinta al pit per mesurar les pulsacions(… els nervis, ens dubte)
Abans de la cursa he pogut saludat a Hache, però ha estat molt breu doncs en aquell moment em cridava a un antic company de feina amb qui he acabat fent la cursa.
També m’he trobat amb Bru gràcies a que m´ha cridat quant estavem a punt de sortir.
No hi ha hagut ocasió de saludar a corre…foc? ni a danic.Pel que fa al perfil de la cursa, he de dir que les pujades i baixades s’han alternat, la qual cosa la fa bastant “durilla”, sobre tot la pujada per la rambla Km 19 i part del 20.
Als primers kms hem passat un parell de cops per la línia de sortida, corriem amb la gent que feia la distància de 5Kms. Aquí em sentia bé i anava a bon ritme, mes fort del que tenia previst. Em trobava be i he decidit de no baixar el ritme fins que em fallessin les cames. Anava mirant al devant tot buscant a hache, i no ha estat fins el km 15?crec però estava darrera., una mica massa de distància per esperar-lo. Aquí he tingut uns 3 o 4 km molt bons, fins arribar a la Rambla. “Pinyo fixe” per fer la pujadeta i apretant una mica els darrers metres. Dutxa , carretera i a dinar a casa. A les 15 h. estava a casa.
Per finalitzar, una iniciativa d’un veí del km 6 mes o menys amb la música molt alta (fent ambient per la carrera) amb una coneguda cançó de Pere Tàpies “vaig fent footing…”
Finalment no hi ha hagut barqueta… (o jo no hi he pujat)
L’organització molt bé, les dutxes una mica justes com sempre, pero amb aigua calenta, potser massa…
Fins la propera!!!
Jordi
18 de gener de 2009 a les 19:02 #18468
homedferroMembreAquí van uns resultats d’aquesta mitja!
StevenSharp 1:23:36
Ballak 1:28:52
Bru 1:30:54
Jordi 1:35:35
Hache 1:38:13
Corre… foc? 1:47:0018 de gener de 2009 a les 19:04 #18469
JokerParticipanthomedferro ha escrit:
Quote:Aquí van uns resultats d’aquesta mitja!StevenSharp 1:23:36
Ballak 1:28:52
Bru 1:30:54
Jordi 1:35:35
Hache 1:38:13
Corre… foc? 1:47:00Tots els resultats a l’apartat “Classificacions”.
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.