Mitja de Terrassa, 18 de gener de 2009
- This topic is empty.
-
AutorEntrades
-
18 de gener de 2009 a les 19:42 #18470
corre… foc?ParticipantEi Jordi, quina ràbia que em fas, t’has pogut dutxaaaaaaar!! (Per cert, no et conec, encara, i tampoc als altres només he saludat l’Hache perquè és l’únic que conec dels que hi érem, dieu-me novatilla vès…).
Nosaltres només arribar ja hem tingut problemes: tot i sortir aviadíssim de les Borges la boira ens ha frenat una mica i també els problemes per trobar aparcament. Després les megacues per als dorsals, per deixar les bosses, per fer les necessitats!! (un sol vàter per a 2.000 persones???!!!). Gent queixant-se, nervis, presses, no-escalfament i sortir del darrere de tot. En vista de tot això, els primers 3-5 quilòmetres no hem pogut córrer, era pitjor que els Bombers! Taps per tot arreu… en fi. Un cop han desviat els de 5 km ja ha estat una altra cosa, animats pel veí del “Vaig fent fúting” (quin riure) i començant a agafar un cert ritme.
Pel perfil, l’he trobat bastant durillo, ja que és la primera mitja que faig que no era plana (les altres, Mollerussa i Tarragona). Tenint en compte tot això i que m’ho volia prendre amb supercalma (a Tarragona em vaig “asclar”), no em puc pas queixar, tot i que els pobres companys de club m’han arrossegat tota la cursa. Però hem arribat i, al final, merescut paravent i merescut entrepà!
Fins ben aviat!! (Vindreu a la de l’Oli?)
19 de gener de 2009 a les 13:34 #18488
HacheParticipantHache ha escrit:
Quote:…………la veritat és que Terrassa és un autèntic trenca-cames, la meva idea és igualar l’1h38′ de l’any passat………….Doncs, no ho podia clavar més………………..
21 de gener de 2009 a les 0:27 #18551
HacheParticipantBé, després d’un mes sense ordinador a casa sembla que el problema està arreglat i per fi podré participar una mica més activament al fòrum.
Per segon any consecutiu anava a Terrassa per fer un test de cara a la Marató de Barcelona, i a més a més per provar-me a mi mateix a veure com estava, ja que la preparació no està sent igual que la de l’any passat.
Malgrat arribar amb temps, les cues a l’hora de recollir pitrals i deixar la bossa fan que pràcticament no escalfi. Abans de la cursa puc saludar minsament al bru i al Jordi i finalment em trobo uns companys de feina i força endarrerits ens col•loquem a la línia de sortida. Em trobo un tap impressionant i començo a fer eslàlom per poder córrer una mica. Sabia de l’any passat que la cursa era un autèntic trencacames, el que no recordava és que és un GRAN TRENCACAMES, malgrat tot vaig portar un ritme força digne donades les característiques de la cursa, i desprès d’unes quantes baixades i moltes pujades, la última dels km’s 18 al 20, paro el crono en 1h38’13’’ (l’any passat 1h38’12’’). Objectiu clavat;) , fer el mateix temps de l’any anterior, i el que és més important, bones sensacions.
A l’arribada, bon regal (una parka) i bon bocata de llonganissa. Al final puc tornar a saludar al bru (que està com una moto), als bessons de Borges i a la corre…foc?, al Jordi no me’l trobo però veient el “tempasso” que ha fet una setmana desprès de Sitges, segur que es va passar de frenada i va sortir disparat cap a casa 😆 (felicitats company, es nota que estàs fent les coses be).
Doncs això es tot, a veure si l’any que ve s’anima més gent.
Salut,
Jose H
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.