Mitja de Balaguer'09, 22 de febrer de 2009

• Aquest tema està buit.
  • Autor
    Entrades

baldato
    Participant

Hola. Hoy a tocado mirar. Ya está bien de vez en cuando mirar las cosas desde otro lado…

Ya puestos, he hecho alguna foto. Eso si, a muchos no os he pillado (tengo excusa, hoy no contaba con la ayuda de las camisetas) y la fotos son de calidad justita (lo siento,no hay más…). Si con todo esto aún hay alguien al que le quede ganas de verlas, allí van las FOTOS

http://picasaweb.google.es/mamelpa/090222Balaguer#

Por cierto, enhorabuena por los tiempos.

homedferro
    Membre

Resultats de la Mitja !

Joan 1:11:59
    Steven Sharp 1:19:19
    Xsahuqui 1:20:01
    PICO 1:21:36
    Carlesco 1:22:17
    Flo 1:22:30
    Alex 1:22:40
    fgalceran 1:23:50
    Angelina 1:26:34
    gil666 1:26:44
    Cargol 1:28:57
    Karri 1:29:52
    lefox 1:40:57
    antonio 1:41:38

cucudrulu
    Participant

camiseta SI o camiseta NO, el que he observat ( si no vaig equivocat), que la participació, segons e vist a las classificacions, a sigut més baixa que l’any passat.
    Una mica raro, oi? :huh:

SALUT

Crit
    Membre

Resultats 10 km i mitja penjats a km0.cat

Respecte al comentari Cucudrulu

244 Mijta (285, 2008)
    218 10 km (106, 2008)

total 462 (391, 2008) + 71

Salut

homedferro
    Membre

xavinsa 31:45
    mireia 35:52
    ruben esbufecs 37:45
    Jordi 40:28
    Hache 41:20
    MACH3 43:42
    Porcalleocho 44:12
    corre…foc? 44:28
    adri 44:34
    arctos 45:11
    bernaus 46:04
    joan pere 46:19
    pere 47:50
    mesigual 48:07
    marta 50:07
    frank 52:27

au! afegiu i esmeneu!

corre… foc?
    Participant
    Quote:
    homedferro ha escrit:
    au! afegiu i esmeneu!

Esmenaaar? Sí home! Tant contenta que estic amb aquest temps, que és el meu millor amb diferència… jo no toco ni una coma!!

Malgrat tot el rebombori amb les samarretes, malgrat quedar-me amb les ganes de fer la mitja (he fet la de 10)… Només puc dir que m’ho he passat molt bé! Un recorregut molt agradable. I gràcies que el Garmin que em van deixar després no em funcionava… no tenia ni idea de com anava ni res (per sensacions sóc un desastre): total, que quan vaig arribar i vaig veure el crono una mica més i caic de cul abans d’arribar a la meta. La llàstima és que potser vaig córrer massa quan no tocava, que diumenge Barcelona m’espera!

Jordi
    Participant

Bones:

Com ja ha passat en alguna edició, les distàncies (al menys als 10 Kms) no quadren. Sense ànims de desanimar a ningú, segons els meu garmin faltaven uns 280m. Això traduït en temps, en el meu cas, supossa poc mes d’un minut que s’hauria de sumar als 40:28 que marca l’organització.

La cursa va estar força be, vaig poder parlar amb alguns Km0, especialment amb Hache amb qui vam començar a perfilar la tàctica per diumenge a Barcelona. Uns consells de Cargol que sempre venen be, i una sortida compartida també amb karri que pel que veig va fer molt bona mitja.

Ens veiem diumenge!!!

Jordi

Arctos
    Participant

Bones,

Primera cursa atletíca de l’any i molt content com diria un amic.
    Vaig veure al Xsahuqui, quina enveja em va fer quan em va explicar la propera cursa que té al cap, i també vaig veure al Baldato animant a l’entrada de Gerb.
    La meva tàctica de cursa era no suar i disfrutar, i tot va anar genial….doncs si la distancia era inferior a l’oficial tinc un marge de millorar BESTIAL 45’11” més lo que se suposa falta….50 minuts o més:blush: .
    Que difícil és afinar-se i que facil és perdre la forma que tanta suor ha costat de guanyar:angry: .

cargol
    Participant

Al final, el que va voler es va possar la samarreta Nike vermella sobrant de la “Human Race” del 31/08/2008 i els que no varem volguer doncs no.
    Molt content per veure els bons temps d’alguns companys que van en progressió i que van fer marca personal (Pico i Flo) i agraïments a Baldato al mig de la cursa.
    Realment s’ha notat menys participació, deu ser que hi havía molta gent per Sevilla i València.
    Salut i milles.
    Abel

MACH3
    Participant

Hola a tots

Confirmo que a la de 10 km faltaven uns 250m, repartits entre la sortida i el km1 i el km9 i l’arrivada. Jo vaig portar durant tota la cursa un ritme “impecable” de 4’30”, llevat el primer i el darrer que faig fer 4’06” i 3’55” respetivament. Doncs el que ja s’ha dit, cal afegir-se 1′ al temps oficial.

Apa, que us ho passeu be
    :kiss: :kiss: :kiss: :kiss:

porcalleocho
    Participant

Com a molts de vosaltrew ,la cursa de 10 va donar de menys, i potsr la mitja tambe ( encara que aixo no ho puc confirmar).
    Cursa ben organitzada,encara que sempre m quedo amb l´impressio que no acabar de fer el suficient. (potser son imaginacions meves)
    Una cursa mes al meu haver,. La propera la Mitja Barcelona Maresme, le proper dia 15 de Març.
    el tema samarreta esta clar.. jo portava la del meu club, com tot els companys que varem correr., i no van tindra cap problema.

Karri
    Participant

Jordi ha escrit:

Quote:
    Bones:

Com ja ha passat en alguna edició, les distàncies (al menys als 10 Kms) no quadren. Sense ànims de desanimar a ningú, segons els meu garmin faltaven uns 280m.

Segons el meu Fore (i corregit el trajecte sobre el plànol, perquè a vegades el trajecte passa per damunt d’edificis, etc), a la mitja hi mancaven uns 290m. Crec que l’error estava en els primers tres km.

Sense ànim de reobrir la polèmica de les distàncies.

Tant difícil és?

homedferro
    Membre

Ep!!!

L’any passat hi havia força metres de més, … , aquest força de menys…

feu mitja entre la marca de l’any passat i la d’aquest! 666.gif666.gif666.gif

o…

ni l’any passat estavem tant lents, ni aquest tant ràpids! he.gifintello.gifmdr.gif

o…

un any per defecte, l’altre per excés… l’any vinent ho claven! rofl.gifyipi.gifyes.gif

Arctos
    Participant

homedferro ha escrit:

Quote:
    Ep!!!

L’any passat hi havia força metres de més, … , aquest força de menys…

feu mitja entre la marca de l’any passat i la d’aquest! 666.gif666.gif666.gif

o…

ni l’any passat estavem tant lents, ni aquest tant ràpids! he.gifintello.gifmdr.gif

o…

un any per defecte, l’altre per excés… l’any vinent ho claven! rofl.gifyipi.gifyes.gif

JAJJAJA I JA
    molt bo, aquesta és la filosofia d’algu que no viu la esclavitud de les marques. I que consti que jo soc un esclau del crono i les distancies….i de les pulsacions i del desnivell acumulat i de tantes altres coses.

Salut

Hache
    Participant

Sensació agredolça diumenge passat a Balaguer. Seguint la meva lògica il•lògica, havia decidit no carregar les cames fent la Mitja, i carregar-les intentant l’assalt al meu millor temps en 10 km (42’45” a Bombers 2007).

I amb aquesta idea, i controlant pulsacions al voltant de 170, vaig sortir acompanyat del Jordi en alguns trams en busca de batir aquesta marca.

El km. 1, ja vaig veure que era un pelet curt, però vaig pensar que potser al final es compensaria. El ritme va ser molt bo per a mi, i en arribar al km. 9 veia que tenia a l’abast la marca. Esprint final, i segons el meu FORE, 41’13”………..però 9,780 km. M’havien faltat 220 m. Així tot, per una banda content perquè a ben segur hagués fet marca, però per l’altra la que queda es totalment irreal. Malgrat tot, en altres passa exactament al contrari i fas un bon grapat de metres de més però…………………….

Per altra banda, i com sempre a Balaguer, molt poca o nul•la animació pels carrers, bona organització i bon avituallament final. En quant a la polèmica per les samarretes, i com tot es opinable, a mi tampoc m’agradat la uniformitat en una cursa no multitudinària com aquesta, però per una vegada que passi tampoc hi ha per tant i no crec que per aquest motiu s’hagi de deixar d’anar.

Ens veiem…..

Jose H

S'està mostrant 15 entrades - de la 31 a la 45 (d'un total de 51)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.