Mitja de Balaguer'09, 22 de febrer de 2009

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    vicenç
    Participant

molt bones,algu sap si hi ha fotos de l’arribada?em sembla que ho vaig llegir a la butlleta d’inscripcio pero no ho ser segur…

lefox
    Participant

Bona matinal (i fresqueta…) atlètica diumenge a Balaguer. Sortida complicada per mi, doncs el dia anterior, uns 140 kms bici carretera, però a partir del km 3-4 ja bé. Cap al km 6 em van adelantar els germans Mur de Barbastro, i vaig anar amb ells fins al final. Un plaer conèixer’ls i haver corregut amb ells. A veure si tornem a coincidir diumenge a Barcelona. De fet, parlant de Barcelona, no volia “córrer tant” de cara a diumenge, sobre 1h 44-45, i al final 1h 40
    Del tema medicions, doncs que voleu que us digui… l’any passat uns metres de més i aquest any, uns de menys…. (com diu aquell: las gallinas que entran, por las que salen…!!)
    De les samarretes, ja no dic res, doncs crec que ja esta suficientment comentat.
    Les fotos que diu mkinator de l’arribada, no ho sé. De fet a llarg del recorregut també filmàven des d’una moto. Quan surti algo ja direu…

Nanit,
    :dry:

cargol
    Participant

Baldato gracias por las fotos de la “mancha blanca”.
    Saludos.
    Abel

Karri
    Participant

Baldato, en la foto salgo movido pero no es por el fotógrafo, es que corro mucho…:laugh: :P

cargol
    Participant

Companys:
    Ja han sortit les fotos de l’arribada amb el crono. Molta gent del mateix club amb samarreta vermella (?):

http://www.balaguer.cat/portal/55/68/data/galeria_marato/index.htm

Salut i milles.
    Abel

Karri
    Participant
S'està mostrant 6 entrades - de la 46 a la 51 (d'un total de 51)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.