Mitja de Balaguer'09, 22 de febrer de 2009

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    porcalleocho
    Participant

JUNTAMENT AMB ALTRES COMPANYS DEL FACVAC ,ENS EM INSCRIT A LA CURSA DE 10 KM.

Ivan
    Participant

Hola amigos, yo quiero dar mi opinión en el tema del dorsal.

Creo que no es una mala iniciativa lo de la camiseta dorsal, es una buena manera de tener un recuerdo personalizado de la carrera, tenerla diferente al resto de corredores.

Yo no creo que se haga tanta publicidad, hacemos la misma cuando nos ponemos las camisetas de cualquier otra carrera al finalizarla. Si es cierto que de está forma sale en fotos de foros.. pero no creo que ganen mucha publicidad en una carrera en Balaguer, tema a parte sería una como bombers. En bombers me acuerdo de la foto bajando via laietana con una marea del mismo color, y es bonita.

Pero no estoy de acuerdo, para nada, en que sea obligatorio. Tendría que ser optativo, y que te dieran la camiseta igualmente, pero a parte un dorsal en papel. Algunos tenemos la obligación de llevar una camiseta, por esos tenemos fichas, y otros simplemente quieren correr como más les apetezca.

Por eso creo que es una iniciativa aceptable, pero ojo con no perder atletas por este sentido. Yo no correré, pero si quisiera hacerlo y no me dejarán con la mi equipación está claro que no me apuntaría. En bombers no te obligan a nada, pides un dorsal y nadie te pone problemas.

Espero que rectifiquen a tiempo, pero poco les queda.

Saludos.

flo
    Participant

Jo crec que s’han equivocat, però vaja, finalment m’hi he inscrit. Tampoc em fa gens de gràcia haver d’estrenar samarreta, però tinc “mono” de mitja…

lefox
    Participant

Bones,
    doncs amb polèmica inclosa…samarreta si-samarreta no,
    m’acabo d’inscriure a la mitja.
    La vaig fer l’any passat i guardo bon record…i a més tot just fa un any en aquesta cursa, us vaig conèixer.
    No tinc cap pretensió de temps, doncs diumenge següent vaig a la marató BCN, i tal com vaig possar en el post d’allí, només m’interessa acumular kilòmetres, tant a Balaguer, com a Barcelona.
    Per cert, he mirat el temps i sembla que pinta bé, sol i uns 14ºC.
    http://www.meteocat.com/mediamb_xemec/servmet/marcs/marc_prediccio.html

Mos veiem diumenge a Balaguer…
    Nanit,
    :unsure:

cargol
    Participant

Els que em coneixeu una mica, sabeu que jo no soc pas polemista, m’agrada cumplir les normes i que els que les imposen també les compleixin.

El reglament diu:
    Tots els atletes participnats rebran una samarreta-pitral de la marca Nike
    DriFit, obligatoria per a la cursa

Però també diu:
    Per poder participar a la cursa i optar a classificar-se, és obligatori
    córrer amb xip.

Per tant jo penso anar amb la meva samarreta de tirants ben sucat de vaselina i portaré (no ficada, ja que no ho diu a cap lloc)la samarreta “oficial” a la ma o enrroscada al pantaló, i com no amb el xip groc ben lligat a la sabatilla esquerra.

Per tant qué prevaleix la samarreta o el xip? Estic conforme que per un 10.000 “obliguin” a dur-la ficada, però per una mitja?

Ja us explicarem com s’acaba tot plegat.
    Salut i milles per la Noguera.
    Abel

topedetio
    Participant

m’he quedat una mica impresionat sobre la polemica sorgida amb “la obligatorietat” de correr amb una samarreta de “marca” en aeusta cursa. Com no l’amic albertob ha posat el dia a la llaga, i ell diu que no es vol sentir un home anunci…be, segur que la roba que deus portar de carrer deu portar alguna “marqueta”…en fi…
    m’agrada veure que sentiu els “colors” de la samarreta i que per correr nomes porteu la del club. Si faig un repas a fotos, cents, de les curses de ponent, la gent corre amb la samarreta que li passa pels…

francament, si no vols pols no vagis a l’era, i si no vols correr amb la samarreta-publicitat no corris a balaguer…

simple no???

l’important, en definitiva es poder correr i punt…

així de facil

bru
    Participant

Ieeeeeeps,

Crec que lo important es el gran nombre de opinions que hi han per aquest tema “samarreta”.

Com més opinions, més enriquidor es el debat.

Lo important, en definitiva, es poder correr, però tambè es poder opinar, discrepar i crear debat. Que coi, per això estem ;)

Salut

Quote:
    m’agrada veure que sentiu els “colors” de la samarreta i que per correr nomes porteu la del club

Sempre.:) :)

Quote:
    Si faig un repas a fotos, cents, de les curses de ponent, la gent corre amb la samarreta que li passa pels…

I doncs????:dry:

PICO
    Participant

eihhhhhhhhhhhhhhhhh

que tal, espero que balaguer i la seva mitja sapiguin resoldre amb ma esquerra aquesta polemica de la camiseta. Per la meva part penso que primer s´haurien de ocupar de medir be la distancia i despres preocuparse dels detalls com el de la camiseta que per mi es un tema que tindria que ser totalment trivial per l´organització de una cursa. Que cadascu corri amb el que vulgui i com pugui, que per obligació ja tenim la feina, el diumenge un va a disfrutar i per tant jo penso fer-ho. Solament em de demostrar que km0 ponent esta per damunt de tota aquesta pol.lemica absurda creada per un fet merament comercial i de marketing allunyat totalment de l´esperit athletic popular de la cursa.

salut forza i kms.

baldato
    Participant

Pues mira, que me apetece echar un poco de leña al fuego.
    Resulta que uno va a barcelona, a zaragoza… le cobran un huevo y le tratan no como a un perro, pero si como un cero a la izquierda; por ejemplo, le ponen tres váteres y dos duchas para 3000 personas, y allí no busques descampados para mear, que no los hay, al final a mear entre dos coches esperando los toquecitos del urbano de turno en la espalda. Corres, terminas, te dan una bolsa ridícula, casi ofensiva, te intentan vender cuatro cosas y todos para casa contentos, aqui no pasa nada… Mientras tanto te ponen la famosa camiseta y casi todo el mundo la lleva sin chistar, algunos incluso contentos, tanto que la siguen llevando en posteriores carreras. Y de ponent somos legión los que bajamos a correr, y no pasa nada…
    Aqui, en ponent, al primero que se le ocurre poner una camiseta dorsal, poco menos que nos lo comemos. Me parece estupendo que todos expresemos nuestras opiniones, finalmente siempre son constructivas, pero no creo que debamos encarnizarnos especialmente con las carreras de aqui cuando acatamos impasibles lo mismo en otros lugares. Tal vez sea lo mal acostumbrados que nos tienen en citas como, entre otras, borges, puigverd y por qué no templers.

Por cierto, este año a mi no me toca balaguer, pero no es por la camisetita. La molestia en la pierna ha resultado ser una contractura no muy seria y, dado mi actual estado de forma, prefiero curarla y preparar mejor cosas después que acabarla de estropear sin estar bien. Por allí me tendreis a pie o en bici animando a los que finalmente decidais acudir.

Hasta pronto.

corre… foc?
    Participant

Polèmiques a part (encara que totalment d’acord amb el baldato sobre les curses de Can Pixapins on et deixen abandonat enmig de 10.000 tios del mateix color de samarra i ningú xista)… Una altra semiinscrita a la de 10 km. Falta el pagament que fa la guitza per internet però això és cosa d’hores.

Em quedo amb les ganes de fer la mitja, per mirar de posar seny de cara a la imminent marató. Però amb les MOLTES ganes.
    Ja ho diu aquell que tot no pot ser…

Doncs fins diumenge! Ejem… farem llisteta o continuarem “rajant”??

agulletaman
    Participant

Señores y… señoras,
    Creo que realmente estamos hilando muy fino últimamente y francamente después de 14 semanas entrenado para preparar un paseo VOLUNTARIO de 42 km con unas cuantas medias ya hechas y viendo como se organizan algunas carreras, lo de la camiseta obligatoria es una … (os lo dejo a vuestro albedrío) Esta bien discrepar, esta bien tener opiniones, pero que no se nos olvide somos LIBRES de escojer. Para aquellos que no quieren ser hombres-valla obligatoriamente, os recuero que el el chip es “groc” por algo, que es obligatorio en casi todas las carreras que se hacen hoy en dia, y que si nos falta (y hablo por experiencia) nos sabe hasta mal… claro que quede constancia de nuestro tiempo en unas miseras listas debe ser muuucho más importante que que la camiseta en realidad no destroce los pezones (que la de la Mitja de BCN puede servir para hacer exfoliaciones, tú) o realmente sea una L y no una LS o que las mangas llegan hasta el puño y no sólo hasta el codo. Me sigo quedando con la satisfacción que me da el acabar una carrera, el poder correr con la confianza de que si me pasa algo habrá una organización para intentar ayudarme y que a pesar de los pesares y con lo espléndida que está la situación actual, se calientan la cabeza (verdad ORGANIZADORES) para intentar que la gente quede contenta y vuelva a repetir en la próxima.
    Nois, corramos por el placer de correr y todo será mucho más agradable y llevadero

Adrià Vendrell
    Participant

Bona tarda,

Aquest diumenge disputaré els 10km de balaguer i m’agradaria saber que tal és el ciruit, i a més, si es 10km són reals.

Gràcies :)

Salut i kms

Arctos
    Participant

Bones,

De la polemica passo, si no accepto el reglament de la cursa no vaig i ja esta. Com a bons animals racionals que som lo que a uns els hi sembla perfecte als altres els pot semblar fins i tot ofensiu.

I parlant de lo que ens agrada…el correr….tot i que lo raonable seria no anar, em decanto per l’opcio passional i anire a correr, aixo si, amb el 10.000m ja tinc prou.

Salut

Jordi
    Participant

Inscrit als 10 Km…
    Desprès d’haver fallat als companys de Borges i als de Puigverd, he decidit fer la cursa de 10 tot i que esta molt aprop de la marató de Barcelona que es l’objectiu real. (M’ho pendré amb calma…).

Una cursa especial, on ara fa 3 anys vaig correr la meva primera mitja (quasi 2h i quasi una setmana amb agulletes…). Fa 2 anys vaig correr la segona mitja (1h 50’, i aquí vaig coincidir amb gent que es preparaven per la marató de BCN. També va se el meu primer conacte amb un moviment que feia poc que havia nascut: KM0.). l’any passat vaig preferir descançar de cara a la marató de BCN. Aquest any no fallo…però m’he de conformar en correr els 10Km.

Hache: Em preparo per agafar la teva roda i no penso deixar-la fins el km 41 de Barcelona.

Fins diumenge!!!

S'està mostrant 15 entrades - de la 16 a la 30 (d'un total de 51)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.