Marxa Noguerenca, 30 de març
- This topic is empty.
-
AutorEntrades
-
5 de març de 2008 a les 19:19 #2117
segarrencParticipantSalut companys,
Entre feina, lesions….i entrebancs varios encara no hi he pogut anar mai malgrat sentir-ne parlar excel·lències. Potser li prenc a l’amic albertbo la satisfacció d’obrir aquest fil després de la bona feina que fa en l’organització d’aquesta marxa, segur que m’ho sabrà disculpar.
Falta poc temps i segur que ens en donaran més informació, però anem reservant data. Aquest any espero no perdre-me-la.
Una abraçada a tots.
6 de març de 2008 a les 1:22 #12677
albertboParticipantEfectivament, segarrenc, m’has guanyat per la mà. Estava a punt d’obrir el fil.
No passa res, la Marxa de per sí és no-competitiva, però els corredors especialment sempre volem millorar registres anteriors.
Aquí podreu trobar informació més detallada: Díptic de la marxa
11 de març de 2008 a les 22:27 #12874
Quim-ImmaParticipantAlbertbo, només per l’entornt –i també per l’esmorzar, llonganissa i sardines, a més de l’ampolla de vi– ja paga la pena venir.
A més, de tant en tant ja va bé de fer una cursa no-competitiva com aquesta i gaudir més de la companyia dels companys.
Compta amb nosaltres! Qui més s’hi apunta? Pot estar bé fer la cursa llarga tots plegats, com un bon entrenament a ritme assequible per a tothom.
Fem llista:
Albertbo
Segarrenc
Imma
Quim11 de març de 2008 a les 23:30 #12876
albertboParticipantUh, no ! Jo a la llista no, i ja m’agradaria, creieu-me.
Com era allò ?… "No es pot ser a missa i estar repicant campanes", o alguna cosa per l’estil
.
Salut i gràcies !
12 de març de 2008 a les 16:02 #12882
KarriParticipantSi tot va bé jo també hi seré :
Llista:
Segarrenc
Imma
Quim
Karri12 de març de 2008 a les 22:24 #12889
By KedsParticipantLlista:
Segarrenc
Imma
Quim
Karri
By Keds12 de març de 2008 a les 22:53 #12890
baldatoParticipantSi no se rompe nada, este año no fallo:
Llista:
Segarrenc
Imma
Quim
Karri
By Keds
Baldato13 de març de 2008 a les 18:25 #12904
caragoletParticipantNosaltres també vindrem. A veure si aquest any podem veure alguna cosa, que l’any passat feia molt mal temps.
13 de març de 2008 a les 19:52 #12905
JokerParticipantBenvolgut Albertbo,
Ho lamento però el dia de la Marxa tinc un compromís familiar i no podré estar amb vos en aquest esdeveniment tan senyalat. Espero em sabreu disculpar. 🙄 😉
Que ho passeu d’allò més bé.
14 de març de 2008 a les 13:53 #12930
Emili Rebull NoguésParticipantAlbert,
Allí serem, Eugènia i Emili
Dilluns faig l’ingrés
Una abraçada
20 de març de 2008 a les 21:54 #13048
baldatoParticipantComo hace días que nadie dice nada aqui, hablaré:
INSCRIPCION HECHA
Este año si que no fallo (pero a disfrutar del paisaje, que sigo en descanso…)
21 de març de 2008 a les 15:17 #13051
KarriParticipantJo també estic inscrit!!!
Vinga nois animeu-vos que farem un bon entrenament!!!
21 de març de 2008 a les 18:19 #13055
albertboParticipantEls preparatius de la Marxa avancen, tot està anant segons el previst.
Només algun contratemps en forma d’ordinador i fax ximples han portat problemes. Per cert !, algú ha enviat algun fax i per culpa dels capçals ha arribat en blanc 😥 . Eli, PILIborges, baldato: ja tinc els vostres, però si algú altre que llegeix això n’ha enviat algun li prego que m’ho digui. En tot cas, serà fàcil saber qui és qui el mateix dia de la Marxa.
Parlem-ne, de la Marxa.
Alguns ja heu vingut, però sembla inevitable que quasi cada any s’hagin d’introduir modificacions en els recorreguts. Espero arribar al dia en que només calgui repetir-los. O potser no, sóc del parer que fer sempre el mateix pot acabar avorrint, tot i la feina afegida que comporta la variació.En tot cas, els trets característics i diferencials d’una marxa romandran inalterables. Jo en sóc un enamorat, i en un moment donat, en un moment de rauxa, vaig voler contribuir amb una proposta poc habitual a Ponent a la seva difusió.
Els corredors que no heu anat mai a cap potser us trobareu rars. No hi ha l’esperit competitiu de les curses, hi ha l’esperit de compartir senders amb caminants i ciclistes tot i gaudint al màxim de l’entorn natural. En una marxa no competitiva com aquesta, per antonomàsia, tots hi són ben bé iguals.
Recomano el circuit llarg a qui dubti de quin escollir, tot i que algunes de les parts més interessants són compartides amb el curt. Us parlaré del llarg.
Sortireu de la zona esportiva municipal, a peu de carretera. Abans haureu pogut aparcar còmodament allà mateix i fer ús dels vestidors i serveis si us convé. Aviat deixareu el petit poble i prendreu el camí vell de Montgai, primers kilòmetres facilots per anar entrant en calor i prendre posicions. Però no us confieu, en un tomb a dretes ve un caminot obac i pedregós que us avisa. Poc més endavant entreu de refiló a la Perallonga (tornareu a trobar-la de tornada 😈 ), zona rocallosa i tècnica. Compte !
Des d’aquí és fàcil i bastant pla fins al primer avituallament, un mas on us atendran d’allò més bé. Poc després trobareu la bifurcació dels dos circuits. Els del llarg encarareu una pujada curta però forta abans d’endinsar-vos en un bosquet que si plou serà una delícia de cabres.
Anireu cap a un camí més principal, tot passant al costat de cabanes abandonades, que us farà pujar sense pressa però tampoc sense pausa cap al segon avituallament, ben merescut, en un replà. Esteu a la meitat.Ara vindrà el ser o no ser. És la zona anomenada "Les Costes". Un puja-i-baixa enmig del potser millor paisatge on, si arribeu sencers tot vorejant La Torre de Fluvià, ja ho teniu fet. Quan diviseu aquest poblet només cal que us deixeu anar, la baixada serà llarga i en algun moment molt ràpida.
Quan torneu a tocar pla no us penseu pas que ja només es tracta d’anar per la via més curta cap a Butsènit. No !!!, l’organització 🙄 us reserva una segona entrada a la Perallonga per una via oblícua que us farà pensar que no esteu a la Baixa Noguera precisament. Abans trobareu el tercer avituallament. Ara sí, el poble és a tocar, però per arribar-hi caldrà que féu una V (m’explico ?).
Tot l’esforç us serà recompensat amb escreix. Tindreu dutxes amb aigua calenta i esmorzar de la terra i la costa. Amb sort us emportareu un premi important, i tindreu una bossa-obsequi que tomba d’esquena.
Però el més important és que passareu un gran matí, n’estic segur. Us espero a tots.
23 de març de 2008 a les 15:28 #13080
EliParticipantOstres Albertbo, de la manera que ho pintes ja tenim ganes de ser-hi! I tant que farem la llarga!
25 de març de 2008 a les 18:26 #13101
bruParticipantIeeeeeeeeeps,
albertbo…no l’he fet mai, i segurament també vingui!!! 😆
Faré la inscripció durant aquests dies 😉
Salut
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.