Marxa Noguerenca, 30 de març

• Aquest tema està buit.
  • Autor
    Entrades

Frank
    Participant

:D :D :D

jo també vinc :)
    Segarrenc
    Imma
    Quim
    Karri
    By Keds
    Baldato
    Eugenia
    Emili
    Bru??
    Frank

segarrenc
    Participant

Salut companys,

Sento haver de despenjar-me de la llista perquè em venia molt de gust fer aquesta marxa. Per gaudir del recorregut, per fer una mena de cursa diferent on ja havíem quedat 8 Racing per anar tots junts i disfrutar d’una altra manera que no és la pròpia d’agafar un pitral i llençar-se com un posseït a la recerca d’un temps, per la bona companyonia dels km0, i especialment per reconéixer els esforços de l’albertbo de posar tot això al nostre abast. Un problema de salut m’ho impedirà. Haurà de ser una altra vegada, que vagi molt bé!!!

Una abraçada a tots.

porcalleocho
    Participant

ALBERTBO, QUE US VAGI MOLT BE. AQUEST ANY PER DESGRACIA HEM COINCIDIT AMB DATES, PERÒ EN UN ALTRE OCASIÓ EM TINDRÀS PER LES TEVES TERRES.
    A LA RESTA DE PARTICIPANTS A GAUDIR DE LA COMPANYIA I DEL PAISATGE.

albertbo
    Participant

Salut, companys !

A hores d’ara confirmada la inscripció de caragolet & Cia, By Keds, Eli, PILIborges, baldato, Karri, FRANK, bru, EMILIMAR & Cia, els bessons borgencs, 5 Maratonians del Segre (amb la gran Toni al capdavant), altres 5 del potent Racing Cervera a… enfrontar-s’hi ? 😉 .

Això dels coneguts, però molta més gent decidirà venir a passar-s’ho bé caminant, corrent o en bici.

I tallo aquí, que demà m’he demanat festa a la feina i en tindré més que cap altre dia 😆 😆 …

Hache
    Participant

ÚLTIMA HORA¡¡¡¡¡

Han ajornat el partit que havia de jugar el meu fill aquest diumenge………

I…………….ja que tinc el matí lliure…………….

ANIRÉ A LA MARXA NOGUERENCA¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Amic albertbo, segons he llegit al díptic em puc inscriure el mateix dia, però, cal que t’envii les dades abans?????

Ens veiem diumenge

Jordi
    Participant

No puc venir, i em fot molt!!!… tenia ganes de ser a la marxa diumenge, però finalment no podrà ser…
    Albertbo: molta sort… Apunta’m pel 2009.
    Disfruteu…

albertbo
    Participant

Amic albertbo, segons he llegit al díptic em puc inscriure el mateix dia, però, cal que t’envii les dades abans?????, digué Hache.

Entre tu i jo… les dades ja les sé. Suposo que faràs els 20 km. corrent, no ? La diferència entre inscriure’s i pagar el mateix dia o abans és mínima: 1 €, com diu el mateix díptic, però ajuda a que la gent s’espavili. Per part meva, ja estàs inscrit. El preu no és cap problema, tu ja m’entens.

Entre tu i jo, eh ? 😉

albertbo
    Participant
    Quote:
    No puc venir, i em fot molt!!!… tenia ganes de ser a la marxa diumenge, però finalment no podrà ser…
    Albertbo: molta sort… Apunta’m pel 2009.
    Disfruteu…

Ja estàs apuntat pel 2009 !!! A veure si jo també puc pujar aviat pel Pallars (o l’Alta Ribagorça… 😆 😆 ).

Hache
    Participant
    Quote:
    Entre tu i jo… les dades ja les sé. Suposo que faràs els 20 km. corrent, no ? La diferència entre inscriure’s i pagar el mateix dia o abans és mínima: 1 €, com diu el mateix díptic, però ajuda a que la gent s’espavili. Per part meva, ja estàs inscrit. El preu no és cap problema, tu ja m’entens.

Entre tu i jo, eh ? 😉

😉 😉 😉 Ok. gràcies company, fins demà………… 😉 😉 😉

bru
    Participant

Ieeeeeeeeeeeps,

Recordeu que aquesta nit, a les dues, seràn les tres!!!!! 😯

Fins demà!!!

Salut

By Keds
    Participant

Missatge d’última hora per a en Karri:

Si vols, et va bé i no hi vas amb molta gent et puc passar a recollir amb cotxe des de Benavent, a Algerri a les 8.45 h. ?

Ja dirás alguna cosa…..o no!!

Salutacions.

By Keds
    Participant

Hola Km0’s.

Matí molt i molt agradable avui a Butsènit…

No tenia experiència en això de les marxes i no sabia massa bé on anava i qué em trobaria.

Cap problema…..només arribar al poble, sense baixar del cotxe, la primera cara que veig és un Km0 (Hache)….Junts busquem el lloc de reunió.

Arribem i més Km0’s…Karri, Baldato, Imma, Quim, Bru (un que no para)…….més tard Lagartija, Frank, Arctos (un altre que no para), Caragolet, Jordi…..

L’ambient és molt relaxat i relaxant, lluny de l’estrès que es viu en altre tipus de cursa. Amb molta naturalitat la gent es saluda, conversa, recull el pitrall, continua conversant….

Surten el ciclistes….i després nosaltres (la cirereta del pastís).
    No em molesto ni a posar el cronòmetre en marxa…..i quan començo a córrer no tinc ni idea del ritme, ni el tipus de cursa que faré o vull fer. Em deixo portar…..m’ho vull prendre amb calma….al menys per començar.

Decideixo acompanyar a la Imma que tot i que em diu que avui no es troba gaire bé, porta un ritme suau però molt digne. Jo si em trobo bé i amb bones sensacions.
    Amb la Imma fem ben bé 10 kms. de cursa junts….xerrant una mica i gaudint d’un CIRCUIT PRECIÓS i d’un bonic i solejat dia de primavera…..

Aleshores, i aprofitant el final d’una pujada, m’acomiado de la Imma i decideixo seguir gaudint de la marxa però ara a un ritme més intens.
    M’ho continuo passant força bé i, a més, ara quasi bé tot és baixada.

Em trobo i saludo a gent de Borges (Emilimar, Eli…..), també em trobo a altres que fan la marxa caminant….

Começa a fer una mica de calor i després de passar per un corriol sinuós i molt divertit enmig un bosc d’alzines…..quasi bé tots, em sembla, ens despistem una mica i potser li retallem al circuit un parell de kms.

Finalment els carrers de Butsènit ens tornen a donar la benvinguda…Final de la marxa. Una bona dutxa….un bon esmorzar "a la brasa"….i acabem com havíem començat…..agradables converses amb els companys…..
    PER TORNAR-HI UN ALTRE ANY. SEGUR !!

Salutacions.

albertbo
    Participant

Com a organitzador i també corredor, m’interessa molt saber la vostra opinió franca, sinzera, sobre la Marxa.

Anava a escriure bastant, però prefereixo deixar-ho en un apunt per ara. Us avanço que sóc molt autocrític en algunes coses. Ahir no vaig poder tenir més que breus encontres abans de la sortida amb tots els KM 0’s que vàreu tenir a bé venir.

Abans que la majoria arrivéssiu, pensant que a l’arribada sempre hi ha més temps per tot i per a tots/totes per parlar de tot, vaig haver de dur una biker a urgències. Res greu, cinc punts al turmell i en una setmana com a nova (ja pensa en la propera sortida !), però quan vaig tornar ja havieu marxat.

Entretant, a quarts de dotze m’informen des del tercer avituallament que en tota l’estona només ha passat un tio amb una samarreta llampant corrent (un tal bru, potser ? 8) ). Alguna cosa no va bé: no hi passarà ningú més ja.

Karri
    Participant

Albertbo,

Si haguessim pogut veure un mapa del recorregut abans de la sortida hagués ajudat a tenir visualitzat el circuit i no ens haguessim saltat 3km… 😯

La resta molt bé, tot ben preparat per gaudir d’una "passejada" amb bona companyia.

baldato
    Participant

Muy contento de haber estado en Butsenit. Casi todo el recorrido, de una belleza excepcional, junto a los compañeros hache y karri y coincidiendo con gente de borges que corrían o caminaban, con compañeros de maratonians de balaguer, arctos que subía y bajaba con su bici después de la paliza de prades 😯 (este tio es de otra clase…) y otros compañeros conocidos o no que hicieron que pasará muy rápido el recorrido.

Y tan rápido, que hicimos casi 3 km menos, y eso que en un cruce hasta miramos el sentido de las pisadas de los que ya habían pasado, pero si sólo uno (el señor bru, a quien como es costumbre sólo vimos en la salida y en la llegada) había cogido la buena dirección, se hacía más difícil encontrar el camino. Personalmente me vino muy bien esos km de menos porque llegué con la reserva encendida (ahora no entreno y además hice méritos el día de antes con la bici, para entre una cosa y otra, tener hoy lunes unas piernas que semejan postmaraton). Puede que sea el único aspecto, alguna señalización, porque el resto eran muy claras, que habría que mejorar de cara al año próximo.

La parte final, y probablemente la mejor (el postmarxa), me lo tuve que perder por compromisos familiares marchando casi sin despedirme de nadie, ya perdonareis.

GRACIAS a la gente de butsenit y en especial al compañero albertbo por organizarnos tan estupenda mañana y enseñarnos el magnífico entorno del pueblo, espectacular, aunque un poco apurado por la sequía este año. Haciendo tan bien las cosas ya puede uno ser autocrítico (o es al reves… salen mejor las cosas siendo autocrítico… 😉 )

S'està mostrant 15 entrades - de la 16 a la 30 (d'un total de 38)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.