Marxa dels set cims, (59,9 kms), Vilafranca. 8 de juny
- This topic is empty.
-
AutorEntrades
-
5 de maig de 2008 a les 20:21 #2174
CritMembreApa, que el casteller ens explica de què va aquesta cursa.
Salut
5 de maig de 2008 a les 20:45 #14027
bruParticipantIeeeeeeeeeeeps,
Vinga, vinga, ja tardes enxaneta, ja tardes….
😉
Salut
5 de maig de 2008 a les 21:04 #14030
CritMembreQuote:Ieeeeeeeeeeeps,Vinga, vinga, ja tardes enxaneta, ja tardes….
😉
Salut
Tranquil, m’acaba de trucar i em diu que és a Sant Pere Pescador, que ja va venint… que no l’esperem per sopar i que sobretot no patim.
Salut
5 de maig de 2008 a les 22:43 #14034
bodiParticipantSempre foten canya a tot el que es mou. Sant Pere Pescador 🙄 , que voleu fer-hi 🙄
" 7 C I M S", per mi totalment recomenable, jo hi seré, vindré de Zegama i em servirà per la Núria-Queralt.
Aquest any puntuarà per la copa catalana de caminades de resistència, per tant cal no perdre el temps en inscriures a partir d’avui mateix.
La sortida és a les 6’30 del parc de les Dous, a Torrelles de Foix, a 15kms. de Vilafranca. La distància és de 60 kms. amb un desnivell acumulat de gairebé 5000 m.
Jo hi vaig participar el 2006 i vaig quedar sisè 😯 😉 , en un temps inferior a les 8h. Aquest any suposo que hi haurà més nivell i fent un temps similar cauré dels primers llocs.
La cursa és maca, sense arribar a l’espectacularitat dels matxos ni potser Prades, però estar molt bé. Ben organitzada, bons avituallaments i no és excessivament tècnica. Es assequible per tots els que volteu per aquí 😉
Ja ho sabeu el dia 8 de juny, teniu una cita muntanyera, per disfrutar durant una bona estona. Si voleu més informació consulteu la pàgina web del centre excursionista organitzador, http://www.cep.cat
Salut 😉
P.d. Ha costat però ja sóc a casa 😆 😆 😆 😆
15 de maig de 2008 a les 14:23 #14313
POLDUParticipantBona marxa,
Fantàstiques contardes, on es pot respirar l’olor de vinyes de bon matí.
Jo retornaré a les meva terra natal per tal de fer aquesta marxa. 100% recomenable!! 😆
Salut i kilometres, ens veiem entre les argelagues i el calcari del Penedès.
PolDu
15 de maig de 2008 a les 21:50 #14332
bodiParticipant.
Ieeeeeps!!!! feu via en les inscripcions, només n’hi ha 300 😮
Animeu-vos, que després ho podem amanir amb un "dinarillu" allà mateix 😯 😆 😆 😆 😆
Salut 😉
.
19 de maig de 2008 a les 16:52 #14387
bruParticipantIeeeeeeeps..
doncs finalment, diuen que potser hi haurà algun Komando Ponent per aquestes contrades 😉
Salut
19 de maig de 2008 a les 17:53 #14388
CritMembre😯 😯 😯
19 de maig de 2008 a les 18:00 #14389
POLDUParticipantinga animus!!!
Jo ja he fet l’incripció.
Salut
19 de maig de 2008 a les 19:07 #14391
JokerParticipantJo també!
😆 Cal treure’s el mal gust de boca que ens va deixar la darrera "aventura" per Berga…. 😉
19 de maig de 2008 a les 19:30 #14392
RubénParticipantjo tb…..
19 de maig de 2008 a les 23:03 #14407
bodiParticipant.
Ostres, quina por 😯
E L K O M A N D O P O N E N T . . . . al PENEDÈS ! ! ! !
No hi patiu (bé, no deixen de ser 60 kilometrets de res), ens ho passarem d’allò més bé. Suposo que correrem una mica per això, oi
: 😆 😆 😆 😆
Ahir hi vaig anar a donar-hi una ullada de 28 kms., la segona part de la cursa, que va ser modificada en la seva part final i jo desconeixia. Després d’haver plogut el dissabte, la muntanya estava preciosa, uns colors i unes olorsi uns sorolls que habitualment desconeixem a ciutat.
Espero que la disfruteu. BENVINGUTS ! ! ! !.
Salut 😉
.
29 de maig de 2008 a les 23:00 #14635
bodiParticipant.
I N S C R I P C I O N S . . . . T A N C A D E S ! ! ! !
Salut 😉
.
2 de juny de 2008 a les 19:06 #14612
POLDUParticipantBones,
Doncs aquest diumenge ja tenim la caminada de resistènica dels 7cims.
A veure si tinc l’oportunitat de coneixer alguns dels kilometretros0.Salut i ens veiem diumenge ben d’hora.
Poldu
3 de juny de 2008 a les 10:09 #14723
JokerParticipantDoncs si tot va com està previst Poldu, el diumenge ens veurem al Penedès. A veure si conquerim tots set (7) cims amb l’ajuda del nostre "guia de luxe", eh Bodi?! 😆
Espero poder acabar tot el recorregut i no fer fiasco
com a Berga.
Suposo que en acabar ens fotrem un bon tiberi, no companys? 🙄 😉
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.