Marxa dels set cims, (59,9 kms), Vilafranca. 8 de juny

• Aquest tema està buit.
  • Autor
    Entrades

bodi
    Participant

.

Ja podeu esmolar bé les "eines", que els quatre primers kilòmetres, 2 primers cims, els hauriem de fer corrent (una mitja horeta) per garbellar una mica el cotarro, després ja ens podrem deixar anar fins al dotze.

El tiberi, primer us l’haureu de guanyar 😯 😆 😆 😆 😆

Salut 😉

.

bru
    Participant

Ieeeeeeeeeeeeps,

Ostres…coi d’anxaneta!!!! 😆

No apretis bodi, no apretis, que aquests dies, els de ponent estem ben mandrosos i diumenge….no sé pas fins a on arribarem 😉 😯

Salut

Crit
    Membre

7 cims hem de fer? 60 km?

Ai, ai, ai, que la podem fer grossa…

Salut

bodi
    Participant

.

I tant que la farem grossa, tot el KOMANDO pel Penedès 😯

Avui miraré això de mitja hora abans per donar la documentació, ho trobo molt just. Ja us diré quelcom.

Vinga que us vull ben frescos i amb ganes de donar guerra 😉

Salut.

.

bodi
    Participant

.

Això de la mitja hora abans tira endavant. Procureu ser puntuals, perquè em temo que hi pot haver-hi un petit col.lapse 😯 , estaria be, ser-hi abans de les 6h.

Salut i esmoleu les eines templers 😉

.

Crit
    Membre

Bodi,

Tema menjar com està, ens tractaran bé o hem de portar quelcom a sobre?

salut

bodi
    Participant

Que no porteu la motxilla plena de carmanyoles?

Que no us ha fet la mítica carn arrebossada la mama? 😯

I el suquet pel nen? 😯

😆 😆 😆 😆

Nois, que això és una marxa com cal. No cal dur res home, que hi ha de tot. A més anirem tan ràpid que no hi haurà temps ni d fer un mos 😯 😆 😉

Salut….i fora nervis!

Joker
    Participant

Així doncs, les llaunes de favada, els 2kgs de polvorons i la mitja síndria les trec de la motxilla? El sac de dormir sí que el porto, em penso que trigaré mooolta estona en acabar els 7 cims…. :? 😆 😆 😆 😆 😆 😆

Crit
    Membre

Diuen que li han canviat el nom i seran: 8 cims, 7 al penedès i templers 😆

Luigi
    Participant

Aquí falta en Luigi, oi? 🙄

Doncs bé, primer vaig fer tard en les inscripcions i ara tampoc estic per gaires competicions 😉

El que sí m’agradaria és poder llegir bones cròniques per part vostra :D

Sort 😉

bodi
    Participant

.

I tant que et trobarem a faltar, luigi, a veure quina "roda" hauré de seguir, ara 🙄

Competició :?: , home, a lo que surti, si podem estar un quart menys doncs millor, però sobretot anem a passant-s’ho be 😉

Crit, tens raó, però el vuitè el deixarem per la setmana que vé 😯 😆 😆 😆 😆

madjocker, buida la motxilla 😆 , punyeta, que hem d’anar per feina, que vol dir que estaré molta estona, si farem un carrerón, home, posat les piles que ja hi som 😉

Avui he anat a fer una volta de reconeixement. He fet els dos primers cims, Clapí vell i l’àliga, en poc menys de mitja hora. Ja me quedat amb el petit canvi al segon cim, abans es pujava i baixava pel mateix lloc, però enguany, amb la gent que hi haurà, es pujarà per una banda i es baixarà per una altre. Quan he acabat, he engegat els aspersors perquè ho trobeu tot ben regadet 😉

Recordeu, porteu el motoret al mecànic per la posta apunt. Els tres primers kms. a una mitja de 7’km.= 1r. cim. Del primer al segon hi ha cinc minutets. Després ja tenim un bon troç per recuperar i prendre’ns ho amb més calma.

Ah! em sembla que de fred no en farà gaire 😉

Salut….templaires 😆

.

massa
    Participant

Fins ahir vaig estar dubtan en si anar-hi o no,jo ja havia fet la inscripció,nonés em faltava passar per caixa i ahir al vespre em van trucar de l’organització i els hi vaig dir que no hi aniria ja que em reservo per a la Marxa de Cap de Rec del proper dia 14.

Molts records per a tots els templers de ponent

bodi
    Participant

.

:( :( :( :(

massa, me’n deus una 😉

no saps el que et perds 😉

Salut.

.

Crit
    Membre

Bon vespre,

Sortida a les 4 del matí de Ponent, disposats a fer 60 km trenca-cames, quilometratge que sobrepassa el quilometratge acumulat de les dos darreres setmanes.

Sortida a ritme que no acabo de trobar mai, menjo, bec, molt de verd i al km 26 el cap comença a fer voltes i decisió presa: ho deixarem per una altra vegada, no estàs ni a la meitat i ja no t’aguantes, què esperaves? Arribats a la carretera m’ofereixen un cotxe que em portarà a meta i allí esperaré hores i hores, fins que arribin els companys de km0. 😥

Podia haver anat així si no fos que m’esperen, tu no plegues, "que no estamos tan mal", el menjar a tocar, km 32, un entrepà, dos entrepans, síndria, aigua, codonyat, més codonyat, amics, ‘només te’n falten 28. 28??? Només 28?? 😯

Amunt, avall, cúmuls, vinyes, quatre, cinc, sis, set pics. Pedres i pedres, verd i verd, verd , blau i blanc. Blau? El mar. Verd? Arboç, alzines, marfull. Blanc? km0’s! Bru, joker, crit, stomix, bodi. Bodi blanc? Sí! 😉

kms i kms, baixada, herba i més pedres. Assumpta!. Hores i més hores, "que no estamos tan mal", i arribem. Vuit i mitja.

Botifarra, cervesa i carretera. 17.00, Lleida. Dutxa i orxata. Feliç, satisfet, orgullós -dels amics que tinc.

Salut

Crit

Sed
    Participant

HEm sembla que KM0 aviat haurà de plantejar-se canviar el nom. Més apropiat seria Km100.

Que us heu tornat boijos o què ?

Esteu ben enganxats, aviat us arribarà la tempatació de fer una de 100 i desprès què’ UI ui ui !

Salut!

S'està mostrant 15 entrades - de la 16 a la 30 (d'un total de 37)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.