Marató d'Empúries, 4 maig de 2008

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades

homedferro
    Membre

http://www.maratoempuries.org/

whistle.gifwhistle.gifwhistle.gif

val, val… slap.gif, ja em foto la cleca jo mateix…

Crit
    Membre

No punxis…

L’objectiu és tastar Berga (tu rai que aniràs a Zegama…) o sia que la marató… però bé, si sóc per allà dalt potser el terç i algun relleu 😆

Salut

bru
    Participant

Ieeeeeeeeeps,

Tal i com bé diu en crit, aquest any, i ja serà el meu tercer a Empuries, segurament 😉 faci el terç, ja que la setmana següent toca…..
    Berga 😈 !!!!

Com cada any, les dates cauen al pont de 1 de maig, i passar uns dies a la Costa Brava com cada any, envoltat de companys, dinars i sopars…serà collunut!!!! 😆

Salut

Luigi
    Participant

A mi no em toca Berga aquest any :mrgreen:

Pulutant, puc fer la marató…

Òstres, és que em ve molt de gust una marató d’asfalt i Empúries em va encantar l’any passat 🙄

I després una arrossada! :D

bodi
    Participant

Ja estar decidit, com no, no podiem fallar a Empúries.

Tot i venir d’un mes muntanyenc, bé valdrà la pena fer un parèntesi i saludar els amics de l’Escala. Jo no entenc de terços ni mitjos i farem la marató. Això si, per fer-ne una més, sense cap pretensió, xino-xano. "Buenu"….com totes !!!!

Salut.

Ja podeu comptar amb dos pel "mític" sopar. Sense "lambrusco", si us plau !!!! 😉

.

Crit
    Membre

I quina veueta m’haig d’escoltar, jo??

bodi
    Participant

No sóc ningú per dir-ho, però la marató et serviria de tirada llarga per Berga, ja que allà se’t farà tot mooooolt llarg.

Això si, una marató per acabar sobrat, com tú podries fer, i si vols fes una tirada de 41 km 😯 😉

Saluuuuuuut.

.

òscar
    Participant

Ei que us veig molt animats!!!
    Jo en principi i de moment a Empúries només faria el terç, que de forces en tinc poques i les necessitaré totes per Berga!!

Ara al sopar tampoc i fallaré, ja en podeu apuntar dos més!
    Em fa il·lusió tornar-vos a veure a tots!!!!

una abraçada!! 8) 😈 😉

bru
    Participant

Ieeeeeeeps,

Doncs ha veure si la meva veueta s’acaba de decidir…terç…marató….terç…marató…terç…marató … :? :? 😯

Salut

cargol
    Participant

Hola companys:
    La veritat es que aquest any volía fer la marató, però alguna cosa li ronda pel cap a la xicota que diu que entreni, però que no m’inscrigui,
    De totes formes m’agradaría fer el terç i compartir sopar, sortida i part de cursa amb els que hi aneu.
    Salut i milles.
    Abel

Quim-Imma
    Participant

Acabarem de tornar de Viena, però com que tenim uns dies més de festa… També ens hi apuntem! Al terç! Això dels dinars i sopars sona bé!

Artur42
    Participant

Podria ser que un terç… en una setmana ho sabré 🙄

Crit
    Membre

Terç, marató, terç, marató, terç, Berga, terç, marató, terç, Berga…

bodi
    Participant

.

😆 😆 😆 😆

😉

.

massa
    Participant

bodi,no m’enredis al pobre crit que el nen és fluix i a vegades amb 41 ja fa el fet…..

Vinga Jordi deixa’t de misèries,un tipus com tu,ha de fer la marató…

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 31)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.