Marató d'Empúries, 4 maig de 2008

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    Crit
    Crit
    Membre

Demà, dimarts, últim dia per apuntar-se a la marató a preu sense plus.

Salut

bru
    Participant

Ieeeeeeps,

Quote:
    Demà, dimarts, últim dia per apuntar-se a la marató a preu sense plus.

…i al terç!!!!! 😉

Salut

bodi
    Participant

.

massa, has d’entendre que tenim el nen una mica "acollonido", es pensa que no podrà desplomar la gallina 😆

terç, marató….terç, marató….terç, marató….

Salut 😉

.

cargol
    Participant

Hola companys:
    Un que cau perque aquest dia he de ser a un altra lloc. Llàstima ja que cada any per algun motiu me la perdo.

TINC DISPONIBLE DORSAL PEL TERÇ DE MARATÓ

Si a algún l’interesa, ja m’ho dirà i li passaría el justificant de l’ingrés i el xip.

Salut i milles.

Abel

Crit
    Crit
    Membre

Bodi

A veure, si es demana potser els del terç quan acabem t’estirem una mica…

Apa, que ja ho tenim aquí

bru
    Participant
    Quote:
    Bodi

A veure, si es demana potser els del terç quan acabem t’estirem una mica…

enxaneta…però només una mica, mica…sense passar-se!!! 😉

Salut

bodi
    Participant

.

ui, ui, ui, ….m’ensumo "encerrona" 😯 :lol
    No hi patiu. Tot i agrair-vos l’oferiment, s’escau que no és el dia ni el lloc. Últimament estic molt muntanyenc i per tant excessivament lent per l’asfalt. Tan sols hi busco kilometratge (i una estona per compartir amb vosaltres envoltats de bones menges), lluny de trobar un temps que retornés alguna que altra alegria perduda en algun kilòmetre de qui sap a on.

Pinta que tornarem a suar de valent. Potser després de km. 26, després de refrescar-nos degudament i enfilar l’última part de la marató, provaré de compartir el soroll de les meves passes amb la música que desprengui el meu i-pod. Aquest és el meu plantejament…ja tindré en compte no fer-vos esperar gaire per anar a dinar 😆 😆 😆 😆

Salut 😉

.

cargol
    Participant

Companys:
    Com que ningú vol aprofitar el dorsal, prego que ja que no puc anar, si algún voluntari s’ofereix que quedi amb mi, ja que li donaría amb ell, perque al menys em pugui recollir la bossa del corredor.
    Mercés.
    Salut i milles.
    Abel

Pau
    Participant

Doncs jo faré el terç amb un amic meu molt lent, faré una retallada fins al 26 i caminaré fins que la meva dona m’atrapi (clculo sobre el 28 o 29) i llavors a fer d’acompanyant (si li puc seguir el ritme).

És a dir, uns 32km que ja és molt asfalt per a mi amb aquestes temperatures. Suposo que ens veurem banyant-nos a la platja al final, no?

Per cert, el dinar post-marató el tinc compromès, però feu sopar?

Luigi
    Participant

Hola,

Al final m’he acabat inscrivint a la marató. Tinc ganes de tirada llarga, sense cap intenció ni objectiu, sense buscar cap interès, només l’experiència de córrer una bona estona, en un marc incomparable, com és l’Empordà.

Espero de totes maneres voltar les 4 h, que la família m’espera i les cames també ho agrairan, doncs set dies més tard hi ha Berga.

Ara estic amb un fort refredat -algun dia havia de passar :mrgreen: -, però no dubto a ser a primera línia el diumenge al dematí, amb el neguit típic d’aquest tipus de proves.

Per cert, serà la meva primera cursa com a Km0 Ponent, curiosament, més a llevant que mai 🙄

Bé, prou rotllo, ens veiem sota l’atenta mirada de l’Esculapi (ara amb braços)

(podeu clicar la imatge)
    1848416713c6bc1dcb70myx0.jpg

Joker
    Participant

Companys i amics, ja em sap greu, ja, no poder acompanyar-vos aquest any. 😥

Gaudiu de valent i, sobretot, control! no correu massa! ja sabeu que el dia 11 ens esperen a Berga :? , i no voldria sortir amb massa avantatge! 😈 😆 😉

Recordeu-vos de portar unes birretes fresques per foter-vos-les vora el mar… 8)

Apa! Una abraçada! 😉

Crit
    Crit
    Membre

Doncs ens veiem a Empúries encara que sigui per remullar-nos les cames.

Això sí, Madjoker i Luigi, amb la mirada a Berga.

Fins aviat! Que n’hi ha que ja són a l’Empordà, jo demà trepitjaré arrels.

Salut

bodi
    Participant

Berga?…..que hi fan allà 😆 😆 😆 😆

Ok, però només les cames, eh?

Luigi, ja veig que tornem a tenir els mateixos plantejaments, potser tornarem a compartir 😉

Jo tinc la mirada….a Zegama 🙄

Salut.

massa
    Participant

Doncs jo ahir vaig anar a fer el recorregut de la marató de Berga i la veritat és que he quedat ben baldat,tinc les cames que no sé ni si m’aguantaran el terç…………………,de moment no m’he inscrit a cap dissabte ho decidiré tot menjant anxoves 😆 😆 😆

Darth Vader
    Participant

Molta sort a tots els qui demà participareu a Empúries, ja sigui al terç o a la marató… jo he participat en les dues darreres edicions, però aquest any tinc un altre repte imminent (Ironcat, 17 de maig), i no podré estar amb vosaltres (i no sense recança!).

Lo dit, molta sort i ànims a tots!

S'està mostrant 15 entrades - de la 16 a la 30 (d'un total de 31)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.