Marató d'Empúries, 4 maig de 2008
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
21 d'abril de 2008 a les 15:19 #13730

CritMembreDemà, dimarts, últim dia per apuntar-se a la marató a preu sense plus.
Salut
21 d'abril de 2008 a les 16:11 #6979
bruParticipantIeeeeeeps,
Quote:Demà, dimarts, últim dia per apuntar-se a la marató a preu sense plus.…i al terç!!!!! 😉
Salut
21 d'abril de 2008 a les 20:26 #13746
bodiParticipant.
massa, has d’entendre que tenim el nen una mica "acollonido", es pensa que no podrà desplomar la gallina 😆
terç, marató….terç, marató….terç, marató….
Salut 😉
.
23 d'abril de 2008 a les 13:30 #13798
cargolParticipantHola companys:
Un que cau perque aquest dia he de ser a un altra lloc. Llàstima ja que cada any per algun motiu me la perdo.TINC DISPONIBLE DORSAL PEL TERÇ DE MARATÓ
Si a algún l’interesa, ja m’ho dirà i li passaría el justificant de l’ingrés i el xip.
Salut i milles.
Abel
27 d'abril de 2008 a les 19:31 #13876
CritMembreBodi
A veure, si es demana potser els del terç quan acabem t’estirem una mica…
Apa, que ja ho tenim aquí
27 d'abril de 2008 a les 19:54 #13881
bruParticipantQuote:BodiA veure, si es demana potser els del terç quan acabem t’estirem una mica…
enxaneta…però només una mica, mica…sense passar-se!!! 😉
Salut
29 d'abril de 2008 a les 21:42 #13937
bodiParticipant.
ui, ui, ui, ….m’ensumo "encerrona" 😯 :lol
No hi patiu. Tot i agrair-vos l’oferiment, s’escau que no és el dia ni el lloc. Últimament estic molt muntanyenc i per tant excessivament lent per l’asfalt. Tan sols hi busco kilometratge (i una estona per compartir amb vosaltres envoltats de bones menges), lluny de trobar un temps que retornés alguna que altra alegria perduda en algun kilòmetre de qui sap a on.Pinta que tornarem a suar de valent. Potser després de km. 26, després de refrescar-nos degudament i enfilar l’última part de la marató, provaré de compartir el soroll de les meves passes amb la música que desprengui el meu i-pod. Aquest és el meu plantejament…ja tindré en compte no fer-vos esperar gaire per anar a dinar 😆 😆 😆 😆
Salut 😉
.
30 d'abril de 2008 a les 6:00 #13940
cargolParticipantCompanys:
Com que ningú vol aprofitar el dorsal, prego que ja que no puc anar, si algún voluntari s’ofereix que quedi amb mi, ja que li donaría amb ell, perque al menys em pugui recollir la bossa del corredor.
Mercés.
Salut i milles.
Abel30 d'abril de 2008 a les 10:19 #13954
PauParticipantDoncs jo faré el terç amb un amic meu molt lent, faré una retallada fins al 26 i caminaré fins que la meva dona m’atrapi (clculo sobre el 28 o 29) i llavors a fer d’acompanyant (si li puc seguir el ritme).
És a dir, uns 32km que ja és molt asfalt per a mi amb aquestes temperatures. Suposo que ens veurem banyant-nos a la platja al final, no?
Per cert, el dinar post-marató el tinc compromès, però feu sopar?
1 de maig de 2008 a les 16:33 #13974
LuigiParticipantHola,
Al final m’he acabat inscrivint a la marató. Tinc ganes de tirada llarga, sense cap intenció ni objectiu, sense buscar cap interès, només l’experiència de córrer una bona estona, en un marc incomparable, com és l’Empordà.
Espero de totes maneres voltar les 4 h, que la família m’espera i les cames també ho agrairan, doncs set dies més tard hi ha Berga.
Ara estic amb un fort refredat -algun dia havia de passar
-, però no dubto a ser a primera línia el diumenge al dematí, amb el neguit típic d’aquest tipus de proves.Per cert, serà la meva primera cursa com a Km0 Ponent, curiosament, més a llevant que mai 🙄
Bé, prou rotllo, ens veiem sota l’atenta mirada de l’Esculapi (ara amb braços)
1 de maig de 2008 a les 18:02 #13976
JokerParticipantCompanys i amics, ja em sap greu, ja, no poder acompanyar-vos aquest any. 😥
Gaudiu de valent i, sobretot, control! no correu massa! ja sabeu que el dia 11 ens esperen a Berga
, i no voldria sortir amb massa avantatge! 😈 😆 😉Recordeu-vos de portar unes birretes fresques per foter-vos-les vora el mar…

Apa! Una abraçada! 😉
1 de maig de 2008 a les 20:43 #13986
CritMembreDoncs ens veiem a Empúries encara que sigui per remullar-nos les cames.
Això sí, Madjoker i Luigi, amb la mirada a Berga.
Fins aviat! Que n’hi ha que ja són a l’Empordà, jo demà trepitjaré arrels.
Salut
1 de maig de 2008 a les 20:52 #13987
bodiParticipantBerga?…..que hi fan allà 😆 😆 😆 😆
Ok, però només les cames, eh?
Luigi, ja veig que tornem a tenir els mateixos plantejaments, potser tornarem a compartir 😉
Jo tinc la mirada….a Zegama 🙄
Salut.
2 de maig de 2008 a les 20:31 #13999
massaParticipantDoncs jo ahir vaig anar a fer el recorregut de la marató de Berga i la veritat és que he quedat ben baldat,tinc les cames que no sé ni si m’aguantaran el terç…………………,de moment no m’he inscrit a cap dissabte ho decidiré tot menjant anxoves 😆 😆 😆
3 de maig de 2008 a les 9:32 #14006
Darth VaderParticipantMolta sort a tots els qui demà participareu a Empúries, ja sigui al terç o a la marató… jo he participat en les dues darreres edicions, però aquest any tinc un altre repte imminent (Ironcat, 17 de maig), i no podré estar amb vosaltres (i no sense recança!).
Lo dit, molta sort i ànims a tots!
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.