Marató del Mediterrani 18/10/2009

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    voraç
    Participant

Aquest any he decidit fer aquesta marató. És la última de la terra que em falta, bé, a part de la de TV3 de Girona per la que estic convidat però que potser deixaré per l’any vinent.
    Bé, aquesta del Mediterrani ha de servir, en principi i sense renunciar a res, com a tirada llarga molt probablement per Sant Sebastià (http://www.maratondonostia.com/) si no hi ha sorpreses d’última hora.
    Hi fan la Marató, però a més també fan la mitja i el 10000.
    Sembla que ho estant organitzant força bé. Feu-li una ulladeta.
    http://www.maratodelmediterrani.com/reglament.html
    Salut i potes!

agulletaman
    Participant

Ei companys

Un servidor ja està inscrit i espero gaudir de la companyia dels KM0 i de molta altra gent…, a més d’una molt especial durant els deu primers kms. ;) ;)

Pucurull
    Participant

.
    Un altre que també s’ha inscrit a la marató.

Li tinc una especial estima a aquesta prova, que en el 2005, l’any de la supressió de la de Barcelona, va omplir el buit.

Pucu

Pucurull
    Participant

Aquest any, i com s’anuncia en la web de la prova, hi ha dues interessants novetats:

D’una banda una acció similar a les “Runing for charity” d’algunes de les maratons més importants del món (les de Nova York i Londres són paradigmàtiques en aquest assumpte que recordi). Es podrà córrer recaptant aportacions per a una ONG. Ho anomenen “Vols ser un Atleta Responsable?” i té, al meu parer, molt bon aspecte.

I d’altra banda, s’establirà una classificació paral·lela a l’oficial, en la qual, amb premis i tot per als tres primers classificats i classificades, es considerarà la puntuació obtinguda segons la Taula Ponderada de la IAAF en funció del temps, l’edat i el sexe de cada participant major de 35 anys.

En conjunt, em semblen dos molt bones iniciatives.:)

Pucu

albertbo
    Participant

He vist el circuit, conec la zona. És fotudament avorrit, no trobareu ni animació ni al·licients tret dels que vosaltres mateixos porteu. I serà molt dur córrer vora terrasses on la gent es pren una cerveseta mentre us mira complaentment.

agulletaman
    Participant

Eiii, trobo a pocs KM0 interessats en aquesta “rodadeta”.
    Bé tampoc m¡estranya, ja que es comentaris que hi han penjats a excepció feta del “Mestre” són per fer-hi una passa enrera.

Jo crec que enmig de tota la millor animació, paissatge, clima, circunstàncies diverses pots tindre el teu pitjor dia corrent. Sempre depén d’allò que tu vulguis fer. Jo de moment el que vull és gaudir d’una bona matinada d’esport, en companyia d’altra gent i acabar amb la satisfacció de vence’m en un altre repte a mi mateix.

Sempre dic el mateix, estem per gaudir… sobretot per gaudir.

La gent a les terrasses i als vetlladors, també tenen el seu que, però sobre tot lo bonic de la prova està en un mateix.

Au animeu-vos que no tenim tantes curses importants a la terra com per no recolzar-les.

voraç
    Participant

Donç si, tens raó. Potser sóm nosaltres qui les fem interessants.
    Jo hi seré segur.

Jordi Codony
    Participant

Hey correcamins !!!

Ja tornem a estar actius en quest fórum després de les vacances.

Estic pensant en apuntar-me en aquesta marató.
    CARAGOLET faria la mitja i jo intentaria la completa.

Sembla una mica monòtona, però és cert que la distracció la portes tu a dins.
    Els estímuls sempre són en algún lloc.

Fins aviat !!!

albertbo
    Participant

Som:

voraç
    Pucurull
    agulletaman
    JORDI CODONY
    albertbo

Efectivament, jo també des d’ahir mateix.

agulletaman
    Participant

Bé, bé la cosa s’anima.

Dèpen de com hi vagi, no tinc intenció d’intentar fer marca… M’apunto a la suggerència d’en Voraç, de fer-la tipus tiradeta llarga per tal d’assolir altres fites…???B) .

“No se vayan todavía… aún hay más!!!!;)

albertbo
    Participant

Jo ja vaig dir que els al·licients en aquesta marató rauen en un mateix. Curiosament jo també me la vull prendre com un test cara a la propera : Saragossa.

Em sembla difícil fer proves en marató, em sembla difícil trotar tranquil·lament a 6′ quan saps que pots córrer a 5’15”, posem per cas. Jo això no ho he fet mai, ja que en totes he anat a acabar com abans millor i segurament m’he endut també unes quantes patacades per aquest motiu.

Aquest és per mi el gran atractiu d’aquesta marató, allò que la farà diferent.

Com estaré aquell dia ? Ni idea.
    Aniré només a acabar-la ? Ni idea.
    En acabar, estaré content pel temps ? Ni idea.

Mai saps que pot passar, ja veieu que jo tampoc tinc gran idea de res :S

voraç
    Participant

De vegades el portar un bon entrenament no dona garanties d’èxit. La cursa és de les que fa patir pel que es diu en el fil, solitària, aborrida, ect…
    Ahir hi havia 125 inscrits només a marató, espero que dins de tres setmanes la xifra sigui prou maca i que no tinguem que còrrer sols.
    Salut!

agulletaman
    Participant

Potser podem arribar a un pacte entre corredors. Si tots tenim altres objectius per després d’aquesta marató, per evitar el trobar-nos solets, solets, podem pactar un ritme fins al KM ????? i després per sensacions. Com una mena de tirada llarga fins al 30/35 :S i després que nostres senyor Fil·lípides decideixi:huh: :huh: .

No sé com ho veieu…

albertbo
    Participant

Ei agulletaman, doncs a mi em sembla una idea magnífica, aquest pacte cavallerós entre corredors ! No es preveu pas una participació massiva, i més aviat que no pas tard es pot començar a anar més sol que un mussol. Una llarga trotada conjunta sens dubte faria els kilòmetres més païdors.

Li veig l’inconvenient dels diferents ritmes naturals de cadascú, em sembla que els que figurem en aquest fil com a inscrits som de ritmes ben diversos, allò que per un pot ser ritme d’escalfament per un altre ja pot ser ritme de competició. Entenc que de tota manera un pacte així es pot desfer amistosament en qualsevol moment segons les circumstàncies de cadascú. Per tant, a la idea i en tot cas anar-la concretant.

A veure que diuen els altres companys…

caragolet
    caragolet
    Participant

A mi ja em va bé!. No us espanteu, que jo faré la mitja !. Crec que surten totes dues alhora, i el vostre ritme de marató, ja serà el meu de mitja, (o així ho espero…).Va nois, que entre tots ens ho passarem bé!.

Fidel, si et rajes et pelo …(i tinc poders!), que a mi em vas engrescar tú!.:woohoo: :woohoo:

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 44)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.