Marató del Mediterrani 18/10/2009

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    Jordi Codony
    Participant

Que tal maratonians ?
    Jo penso fer la mitja marató amb caragolet, després si tot va bé, segirem endavant fins al final:unsure:
    Si el dia acompanya, penso que no té perquè ser especialment dura. (o sí):(

ÀNIMS AMICS !!!

albertbo
    Participant

Aquesta setmana no he pogut sortir gens, demà al matí crec que sí que podré. I diumenge a Agramunt he llençat un “órdago” que ja veurem com acaba. Confio que bé, només serà una prova-prèvia-a-la-prova-de-la-prova-pròpiament-dita. Està clar, no ? :dry:

Tinc ganes de marató, a aquesta hi arribaré ben justet de preparació però sense cap més ànim que acabar-la.

Pot ser un desastre i ser bona al mateix temps, o res de tot això (ja vaig penjar alguna reflexió al respecte). En tot cas, m’atreu suficientment com per ser-hi.

Buff!
    Participant

agulletaman ha escrit:

Quote:
    Potser podem arribar a un pacte entre corredors. Si tots tenim altres objectius per després d’aquesta marató, per evitar el trobar-nos solets, solets, podem pactar un ritme fins al KM ????? i després per sensacions. Com una mena de tirada llarga fins al 30/35 :S i després que nostres senyor Fil·lípides decideixi:huh: :huh:

Us pot ser útil aquest grup de barquetes de CoRReDoRS.CaT, fetes per ritmes i amb participants de les tres proves…:)

http://www.corredors.cat/index.php?topic=6826.msg356002#msg356002.

albertbo
    Participant

Ah !… tu per aquí, Buff!… No estaré tan sol :silly::blink:.

La veritat és que això de les barquetes predeterminades no ho practico. En cas de necessitat al llarg de la cursa sempre acabes trobant alguna companyia natural amb qui córrer amb certa comoditat. La relació de tàcita i mútua complicitat i ajut que s’estableix només l’entenem els fondistes, i és d’allò més maco en aquest nostre petit món.

cargol
    Participant

Molta sort companys aquest diumenge. Ja ens ho explicareu, es una de les que tinc pendents, a veure si la puc fer abans que la deixin de fer.
    Salut i milles.
    Abel

bru
    Participant

Ieeeps,

Moltíssima sort i disfruteu!!!!

By Keds
    By Keds
    Participant

Hola maratonians del Mediterrani…..Com esteu ?

Sembla que finalment sereu més de 200 corredors a la marató d’aquest diumenge…..una xifra força discreta a simple vista, però tenint en compte que hi ha força més gent a la mitja marató i a la dels 10 km, crec que acabareu gaudint d’un molt bon ambient .

Això si, els darrers kms segurament els haureu de lluitar de valent….però això no serà cap problema, estic segur que tots ho fareu molt i molt bé.

Aquest diumenge encara no sé massa bé que faré, però faci el que faci estaré molt pendent de la vostra cursa….

Voraç, Pucurull, Agulletaman, Jordi, Caragolet, Albertbo……

SOM-HI KM0’S !!
    MOLTA SORT !!!:woohoo:

homedferro
    Membre

Ep!

Albertbo
    Voraç
    JORDI CODONY
    Jorfer
    Agulletaman
    Dani
    Pucurull

i

Buff!
    Jaumepede
    Caragolet

Moltíssima sort a tots!!!

Ens ho explicareu a la tornada, oi?

Arnau
    Participant

Moltissima sort per a tots, companys de Km0!!!

Gaudiu tot el que pugueu i molt de seny en una cursa que posara a prova la vostra capacitat de resistencia fisica i mental.

Seny, salut i kms !!!

albertbo
    Participant

Sóu tots molt bons companys, i tindreu cumplida resposta a la tornada. No vaig a cap guerra però s’agraeix MOLT el suport mostrat, crec que em serà necessari recordar-lo i realment crec que el recordaré al llarg de la llarga distància de la marató…

Dissabte al matí ben aviat que me’n vaig cap allà, ara mateix sóc un sac on hi cap de tot: els dubtes i la confiança, els nervis i el relax, les coses ben i mal fetes… De tot !

Jordi Codony
    Participant

Doncs ja hi som!, de cara al quilòmetre.

Diumenge farem una marató diferent. Més dura ?, més avorrida ?, més solitària ?, més creativa ?, més plena ?.
    NO HO SÉ.
    Aquest és el puntet interessant, el detall misteriós.

Gràcies a tots pel recolzament ¡¡¡.

Sort a Mollerussa ¡¡¡

voraç
    Participant

Mentre no faci vent que sigui com vulgui.
    Salut i gràcies pels ànims.

Elmuro
    Participant

Molta sort. Jo la vaig fer fa 3 anys i és una marató de molt ofici, ja que gran part d’ella la fas en solitari i és on es treu el GEN de maratonià per arribar fins al final.
    Sort!!

Hache
    Hache
    Participant

Gran repte companys, que tingueu moltíssima sort.

Ja ens ho explicareu a la tornada;)

Icaro
    Participant

GAUDIU…!!!

MOLTA SORT COMPANYS…!!!

Txema

S'està mostrant 15 entrades - de la 16 a la 30 (d'un total de 44)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.