Marató de Valencia 22-02-09

  • This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
  • #2334
    Avatar
    sergi farre perez
    Participant

    Ei , si algú no vol anar a Barcelona , i creu que Sevilla es massa lluny , hi ha aquesta opció més a prop!
    http://www.maratonvalencia.com/
    L’Albert Noguès i Jo en un principi i volem anar , si algú s’anima ja ho sabeu!!!;)

    #17304
    Avatar
    voraç
    Participant

    Aquí un servidor ha optat aquest any per Sevilla, que té unes condicions interessants tot i la llunyania.
    València la deixo a la recàmara ja que m’han dit que és molt maca.

    #17308
    Avatar
    sergi farre perez
    Participant

    Voraç , a mi em passa al reves!Sevilla també la tinc en ment , però l’haurem de deixar per l’any vinent!Aquesta es la llastima de que coincideixin curses.Ja ens intercanviarem impressions!!
    cuidat

    #17530
    Avatar
    voraç
    Participant

    Si noi, és un inconvenient i no queda més remei que alternar-les. Al final les haurem fet les dues.
    Salut!

    #18195
    Avatar
    sergi farre perez
    Participant

    INSCRIT!!!:P

    #18198
    Sime
    Sime
    Participant

    Sergi a veure si t’estires una mica més amb els comentaris noi! :blink:
    No sé… espectatives, previssions, estat de forma, sensacions prèvies, preparació…

    Va home que tots tenim curiositat de saber com prepara una marató un crak com tu! :P

    Per cert, quantes maratons has fet?

    Salut

    #18200
    Avatar
    sergi farre perez
    Participant

    Ei!!! Carai sime!Si em permets et discuteixo lo de la paraula crack!Jo com molts d’altres , un més!
    Al principi , volia anar explicant el que faria per compartir-ho amb tots i per si algú en podia treure profit al estil de com van fer els companys de Donosti.El que passa es que vaig pensar que fer-ho sol aqui potser no tocava.Ho he anat fent al blog http://www.elnendelacreu.blogspot.com (vaja propaganda que em faig ara no?)Alli explico cada dia el que faig , i molt d’altres coses obertes a tothom.Però ja que ho demanes , us faré 5 centims.

    Objectius , de moment no en tinc cap.A mi m’ha passat que als altres 2 maratons que he fet, inclus durant la cursa m’ha canviat el pensament i l’objectiu diverses vegades ,també a l’haver baixat de les 3 hores tampoc no se ben be cap a on anar,o pot passar com els companys de Donosti , que el dia D et fagui mal temps , estiguis malalt , etc , així que d’això de l’objectiu ho deixarem per més endavant.El que si puc dir , es que ara entreno més i em trobo bastant bé fisicament.Sobretot per que porto una regularitat desde fa bastant temps.
    El meu pla d’entreno , el faig jo , adaptant-lo al meu cos i al temps que tinc lliure.La base son d’altres entrenos de llibres , d’internet , etc , però a mi em costa moltissim seguir estrictament un pla.
    Per no enrollam i fer-vos cinc centims , us dire que faig 4 dies la setmana de cursa a peu , 2 dies de descans actiu(piscina o rodillo) i un dia de descans complet.
    Els 4 dies a peu intento fer dilluns,dimecres,divendres,dissabte.El descans actiu, dimarts i dijous i descans total el diumenge.
    El més important per mi , i el que més falta em fa es el rodatje llarg del dissabte.De moment em portem 3.(2 de 2h i un de 2h15′)Les sensacions han sigut molt bones, potser l’ultim el d’aquests dissabte degut al fang , vam acabar bastant cansats i carregats muscularment.Els altres 3 dies entre setmana intento fer , un de peses de cames , un de pujades , i un de treball de velocitat , intentant estar entre l’escalfament i el treball especific i el descalfament més d’una hora.Aquestes últimes setmanes he tingut sort , hi he pogut anar el dimarts a fer les peses hi he guanyat un dia corrent a peu , pero més o menys això es el que faig.
    us deixò d’exemple el que he fet la setmana passada!S’ha de puntualitzar , que han sigut festes i he tingut més temps , i he fet una setmana més intensa.La piscina estava tancada.

    Dilluns: 46′ a peu suaus.
    Dimarts:30′ rodillo + peses cames(poc pes , moltes repeticions)
    dimecres: 1h 30′ a peu (1h2′ normals+20′ pujades+8′ descalfament)
    dijous:48′ a peu suaus
    divendres:1h 25′ a peu normals
    dissabte:2h 15′ a peu
    diumenge:descans
    Vaig intentar avançar una mica de feina i acomular kms aquesta setmana que podia , però lo normal es lo que us he explicat , 4 dies + 2 de piscina o rodillo.
    A veure si a algú el pot ajudar en algo!
    cuideu-vos;)

    dilluns:

    #18218
    Sime
    Sime
    Participant

    Caram Sergi! amb lo bé que escrius no sé perquè no ho fas més sovint.
    Et proposo que de tant en tant pots duplicar els texts del teu blog i afegir l’adreça a la teva signatura. Així ens mantens al corrent i aprenem una mica de les teves experiencies.
    Segur que a més a més guanyes visites al teu blog

    Trobo que fas un entrenament molt complet.
    A mi també em costa molt plantejar-me una planificació, suposo que és el que ens passa a la majoria dels corredors populars que no tenim entrenador. Pero un objectiu concret, com per exemple una marató, ajuda a definir un pla d’entrenament i a mantenir una continuitat en la rutina setmanal.

    Per cert, què és el rodillo?

    Salut

    #18223
    Avatar
    sergi farre perez
    Participant

    Ei Sime , merci.
    El rodillo , es com fer bici estatica.La diferència es que es fa en la mateixa bici de carretera.Es un aparell , que t’aixeque la roda del darrera de la bici , i porte un cilindre que rode amb contacte amb la roda de la bici.Es pot graduar la força de manera que et costi més o menys pedalear, i a part pots anar movent els pinyons i el plat de la bici com si estiguessis anant-hi.
    En quant a lo de explicar els entrenaments ,per mi perfecte!m’encanta poder compartir les experiències amb la gent i apendre de molts de vosaltres , així com que a algú l’hi pugui servir d’algo el que jo faig.El que em sabia greu era fer un monotematic de mi aqui , i vaig pensar que no tocava.Tot i així , si voleu us anire ficant les meves previsions d’entrenament setmanals d’aqui a la marató.Si algú creu que m’etivoco en alguna cosa , o que es podria millorar , estaré encantat de rebre consells!;)

    Pel que quede de setmana , la previsió es:

    Avui dia de cap d’any inagurar l’any corrent molt suau uns 30-45 minuts , i es que anar a dormir tard,em deixà baldat.

    divendres descans

    dissabte rodatje llarg de 2 hores

    diumenge descans

    #18263
    Avatar
    sergi farre perez
    Participant

    Avui , desprès de fer un dia de descans , sols interrumput per un passeig al riu amb la gosseta , passeig , que per cert , m’ha permès saludar a moltissims kms0 , he ideat el que seran les properes dos setmanes d’entrenament , condicionades per la mitja marató de Sitges.La primera setmana , la dividirem en 2 , de diluns a dimecres , intens o normal , de dijous a diumenge , serà més de descans.La segona setmana , serà al revès.De dilluns a dimecres , de recuperaciò , i de dimecres a diumenge d’entrenament normal o intens.Més o menys serà aixi:

    dilluns 5 : 1h o 1h 15 com a molt amb treball de pujades entre mig.
    dimarts 6: Entre 1h15′ i 1h30′ de rodatge , fent un farleck o rodatge avivat de 30′
    dimecres 7: 30′ rodillo + peses cames(suaus , poc pes )
    dijous 8 : descans
    divendres 9: 45′ a peu suaus
    dissabte 10 : descans
    diumenge 11 :mitja marató de Sitges
    dilluns 12 : descans
    dimarts 13: natació (suau i amb el pull-boy)
    dimecres 14 : 1h 0 1h 15′ com a molt amb treball de pujades entre mig
    dijous 15 : natació
    divendres 16 : 1 h mes o menys amb treball de velocitat encara per decidir
    dissabte 17: rodatge llarg de 2h
    diumenge 18 : descans

    #18472
    Avatar
    sergi farre perez
    Participant

    Ei!! queden 5 setmanes per la maratò.Les tres pròximes , toque apretar una mica!!!!
    Aquesta setmana del 19 al 25 , serà la última que fagui treball de força(peses i pujades).Del 26 gener al 8 febrer acabare de perfilar , suman més kms i fent algo de treball de velocitat.I les dos últimes setmanes doncs a descansar fent poca cosa i suprimint els rodatges llargs!Lo que he d’aconseguir aquestes tres pròximes setmanes es augmentar els minuts els dies que surti entre setmana , i acabar de fer 3 rodatges llargs (2h-2h15′) els caps de setmana pròxims!!
    aquests serà el planning fins a la maratò!!!;)

    #19134
    Avatar
    homedferro
    Membre

    Ep !!!

    que tingueu molta sort, supercraks!!!!

    I que tal si ens ho expliqueu a la tornada???

    #19145
    Avatar
    sergi farre perez
    Participant

    Gràcies Homedferro!Intentarem gaudir-la al màxim i a la tornada ja us ho explicarem!!;)

    #19153
    Avatar
    bru
    Participant

    Ieeeeps,

    Cracks…ara, amb la feina ben feta, nomès toca disfrutar i gaudir d’aquesta fantàstica marató ;). Segur que no fareu :)

    Salut i sort!!!!!

    #19168
    Avatar
    danic
    Participant

    Molta sort Sergi…i després paella que segur que te l´hauràs guanyat!!!

    Sort!!!

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 40)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.