Marató de Valencia 22-02-09

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades

Bona nit!

Enhorabona a tots pels bons resultats de la marató.

flo
    Participant

Moltes felicitats!!!

Per cert, que els temps reals són 2h56’10” pel Sergi i 3h07’59” per l’Albert.

homedferro
    Membre

colloooooooooooooooooooons nois!

ENHORABONA!!!

i quin gasoil diueu que feu anar???

homedferro
    Membre

Ep!!!

Sergi Farre Perez 2:56:10
    Buff! 3:31:12

Sisinyors!

voraç
    Participant

Enhorabona nois, quin nivelazo!!!

Buff!
    Participant

No es pot dir que els prolegòmens fossin ajustats a la teoria: una caiguda absurda el dimarts per les escales de casa em va deixar amb una fèrula al dit de la mà i un blau de pam a l’esquena, :S per sort sense afectar cap ós ni costella, però sí adolorida la zona. I arribar a València amb el darrer tren passada la una de la matinada i amb una barreta energètica per sopar tampoc és el més aconsellable…..

Malgrat tot, em llevo a l’hora prevista sense cap sensació diferent d’altres dies, baixo cap a la Plaça de l’Ajuntament i vaig cap al bar l’Ateneu, gairebé l’únic lloc obert per la zona a aquestes hores; un cafè amb llet i un parell de croissants i cap al punt de trobada amb en Norbert, a qui no coneixia però amb un correu m’havia ofert anar plegats amb el seu cunyat cap a la sortida. :)

No sembla massa ben organitzat el tema de l’aparcament, però aconsegueix deixar el vehicle bastant proper. Falta poc més de mitja hora per la sortida i, després de fer un petit reconeixement de la zona, ens adrecem cap al guarda-roba situat al pàrking del circuit de F-1. Entre una cosa i l’altra ens encantem massa, :huh: després de fer-nos una foto resten menys de deu minuts per les nou, quatre estiraments i una breu carrera cap al calaix respectiu desitjant-nos sort és el nostre escalfament.

No arribem als 3.000 participants i la sortida no comporta cap mena de problema, passats els primers centenars de metres entre la gent habitual a tota sortida, ja ens endinsem pel que constituirà gran part del recorregut: llargues avingudes, tan planes com solitàries, en les que hi anem trobant grupets de voluntariosos animadors. :woohoo: Als primers kilòmetres fem una llarga volta fins que tornem a fer cap al punt de sortida al Km. 11, després d’haver passat pel circuit de F-1 en un entorn més aviat decebedor, sembla com si ens haguessin apartat cap a un recó de la ciutat, per no molestar. :( No obstant, com que vaig fent alguna foto i porto el reproductor mp3, això permet aïllar-me i anar com si es tractés d’un entrenament i amb un ritme lleugerament per sota de 5′ es van sumant els kilòmetres. Per fi entrem pel Pont d’Aragó cap al centre de València: l’Estació del Nord, el Micalet, les Torres de Quart…. :cheer:

La mitja cau en 1:42:30 al mateix temps que comença a pujar la temperatura i ens tornem a allunyar del centre per anar fent voltes inacabables per un desert d’avingudes a diversos personatges: General Avilès, Maestro Rodrigo, Manuel de Falla, Pío Baroja,…. B) aquesta última és d’anada i tornada, similar al tram de la Diagonal que es fa a la de Barcelona, abans d’encarar el Litoral. Coincideix amb el Km. 30 i es comencen a veure els primers defalliments; jo havia estudiat el recorregut i ja sabia que era una zona crítica: lluny del centre i amb una llarguíssima circumval•lació de 12 kilòmetres, compartida en algunes zones amb els vehicles que passaven pel nostre costat, tenia molts números per fer-hi un mur a mida. :unsure: Ara vaig una mica per sobre de 5′, rendibilitzant “l’estalvi” de la primera mitja, i espero fer 3:30 sense obsessionar-m’hi, però a l’alçada del 35 noto una molèstia a la cama esquerra, veig que no és l’isquiotibial i això em tranquil·litza, baixo el ritme durant uns centenars de metres, però com que no va a més, puc continuar bé i superar sense entrebancs els únics desnivells del recorregut: un parell de ponts que frenen en sec i obliguen a caminar a un bon grapat de corredors, aplatanats també pels més de 20º que tenim. :S

El Pont del Grao ens fa creuar el riu Túria per darrer cop i encaro els últims dos kilòmetres ara ja justet de forces però amb el convenciment de que he guanyat, que he tornat a saltar per damunt del mur, :woohoo: esperonat per la cridòria de la gent que cada cop és més nombrosa. Veig que hauria d’accelerar massa per assolir els 3:30 i prefereixo no arriscar, Barcelona m’espera el proper diumenge i no vull malbaratar la prova, nova per a mi, de fer dues maratons seguides en una setmana (encara que això per a gent com en Ricardinho o en Ricardo Abad sigui “pecata minuta” :huh: ). La part final, abans d’encarar els 200 metres fins a l’arc d’arribada, és una mica caòtica, amb els espectadors fent un estret passadís intentant animar-nos de ben a prop; s’agraeix, però més d’un va tenir un ensurt al creuar algú per davant amb massa eufòria i sense miraments. Finalment, alço els braços amb el somriure al llavis, mirant el rellotge que per a mi s’atura en 3:31:12, acabant la història de la marató número 27. :cheer: :woohoo:

P.D. Felicitar a tots els companys que la van fer, amb menció especial pel bateig d’en Norbert i la col·laboració inestimable d’en Pius per recollir el meu dorsal.

Darrera hora: llevat d’una recuperació miraculosa, perilla que prengui part a la marató de Barcelona, :blush: la molèstia de la cama sembla més important i no es fa aconsellable forçar, el fiso en tindrà la darrera paraula dissabte.:(

kaiser
    Participant

Buff!

Enhorabona per la marató i la crònica, espero que ens puguem veure diumenge a Barcelona!

Hache
    Hache
    Participant

Buff!,

M’afegeixo a les felicitacions del kaiser, bona Marató i excel·lent crònica.

Ara a cuidar-se.

Per cert….. dos Maratons seguides??????

Buff!!!!! :woohoo: :woohoo: :woohoo:

sergi farre perez
    Participant

Buff , molt bona crònica!Vaig veure molt pocs catalans , per valencia , i pensava que erem els unics d’aquests forum , llastima de no haver coincidit.Espero les molesties et deixin participar a BCN i poder fer dos maratons en una setmana.IMPRESSIONANT!!!
    Per cert , he estat mirant per internet hi he trobat diverses pàgines i blogs on hi ha un bon grapat de fotos.Jo he tingut sort i m’he trobat en bastantes.A veure si tens sort , et paso els enllaços:

http://www.calygat.blogspot.com
    http://www.iradi.net/maraton.htm
    http://www.tinaysern.blogspot.com

montoliu
    Participant

ENHORABONA A TOTS DOS !!!!!!!!!!!!!!!!,

S'està mostrant 10 entrades - de la 31 a la 40 (d'un total de 40)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.