Marató de Barcelona, (març 2008)
- This topic is empty.
-
AutorEntrades
-
1 de març de 2008 a les 20:56 #2110
km0Gestor de comptesQue descanseu bé aquesta nit, demà teniu 42 km per anar pensant quina crònica ens regalareu.
Salut!
2 de març de 2008 a les 14:37 #12563
kaiserParticipantNomés dos paraules ara que estem fent torns per dutxar-nos i encara no hem dinat, però que sapigueu que han arribat tots sans i estalvis, esgotats i somrients.
Avui hi ha hagut una gran festa a Barcelona!!!!!
Jo he tingut el plaer i l’honor d’acompanyar durant uns quilòmetres al By Keds i a l’Albertbo, m’he afegit a la cursa a partir del km28 més o menys. Les sensacions que he viscut no tenen preu, barrejant-me entre milers de superhomes i superdones, compartint quilòmetres amb dos companys, a qui admiro enormement pel que han fet avui, però tinc molt clar que no ho tornaré a viure de la mateixa manera, perquè la propera vegada aniré amb dorsal.
Una abraçada ben forta!!!
2 de març de 2008 a les 18:26 #12564
ArctosParticipantBones,
Un altre que ha tornat sà i estalvi de la cursa. La veritat no sé sí això de les maratons serà molt sà
jo ara mateix estic tocadet, veure’m com surt lo sol demà 😳
Només he vist aquest matí al Baldato que hem va recollir el dorsal ahir, ( GRÀCIES company ) i ens em desitjat sort i a córrer.
De la cursa poc a comentar, tot correcte i poca cosa més 🙄 .
Salut
2 de març de 2008 a les 20:15 #12565
cargolParticipantCLASSIFICACIONS:
http://www.barcelonamarato.es/2008/inscripciones/res_maraton-ca.html
ENHORABONA A TOTS EL KM 0 QUE AVUI HAN CONQUERIT BARCELONA.
Salut i milles.
Abel2 de març de 2008 a les 21:18 #12568
JordiParticipantRealment avui he tastat el sabor de la marató, amb un ventall de sensacions que son dificils de plasmar en quetre línies, pero que ho intentaré:
-He arribat tard a la foto, com sempre, pero he pogut veure a molts de vosaltres, per descomtat, l’euforia era general…
– Esperant la sortida, amb la canço de “Barcelona”, he pogut reviure sensacions molt especial, tot recordant aquells dies que com a voluntari olímpic vaig viure, al Centre de Radio i TV a la pl. Univers i als pavellons de la Fira, a molts pocs metres d’allí.
– La sortida i els primers 15 km. molt lenta a ritme de 6’km, pero disfrutant com un camell.
– Una petita acelerada d’uns kms, per tornar a agafar un ritme mes conservador al km 24. Tot anava be, i semblava que baixaria de 4h.
– Km 33 :m’ha passat el que mai m’havia passat: Rampa a les dues cames…HO HE PASSAT MOLT MALAMENT, pero gràcies als consells d’altra gent, no m´he aturat, i despres de tirar-me hi aigua fresca he recuperat i he fet els millors kilòmetre. Estic parlant del pas per l’Arc de Trionf i Pl. catalunya.
– Pl.. Sant Jaume: l’empedrat m´ha jugat una mala passada. Ha tornat a fer reapereixe els la sensació de “rampa” que han reaparegut amb força a la pujada de Paral.lel. He anat molt poc a poc i quasi de punteres, he anat avançant (un calvari)
– He entrat amb una bona rialla, amb les mans aixecades, pero apretant les dents i les cames de dolor.(nomes 4h 16’)
– Amb els estiraments ha desaparegut tot això, i fins i tot he conduit un parell d’hores. Cap problema.
Resumint, he disfrutat moltíssim, pero he patit com mai.
Salut.
2 de març de 2008 a les 22:13 #12570
Quim-ImmaParticipantEnhorabona a tots els Km0 que heu fet la marató!
Malauradament, no he pogut fer l’entrenament com volia, però molt content d’haver compartit uns quants km amb la resta de companys.
Espero haver superat els problemes físics abans de la propera.Xavi19, felicitats per la marató que has fet. Estic segur que si haguéssim pogut continuar junts fins al final hauríem superat els problemes dels últims km.
2 de març de 2008 a les 23:07 #12571
EnricModerador42,195… no està mal…
FELICITATS A TOTS
Pot ser un dia, junts. Segur
I no vingueu amb romansos, les croniques pero ja, que no esteu tant cansats
2 de març de 2008 a les 23:19 #12572
baldatoParticipantMedia maraton: 1:31:03
Maraton: 3:24:46NADA QUE AÑADIR…
2 de març de 2008 a les 23:20 #12573
By KedsParticipantHola Km’0s.
Estic viu…..i estic molt content !!
Quan em recuperi, si em recupero,…….CRÒNICA !
Salutacions.
3 de març de 2008 a les 8:45 #12576
KarriParticipantBy Keds, he vist el teu temps… Im-Prezionante !
De fet m’he venut les accions de KoreKarriKorre S.A. i ho he reinvertit tot en ByKeds S.A. 😆 😆 😆
Company Baldato, que ha passat, el peu, la calor…? Tant se va, una més al sac, això no t’ho treu ningú… i el temps que has fet ja el voldria jo per mi!!!
3 de març de 2008 a les 10:50 #12578
cucudruluParticipantBè, desprès de una setmana de nervis molts nervis i desprès de fer quasi 1000 km de preparació específica per la marató de Barna ahir era el dia de la marató.
Molt bona organització, molt ambient i animació (quina diferència del 2004)
i recorregut molt bonic. Potser l’unica pega, es que, el dia de la cursa no donen el pitrall 😳
Vaig sortir al calaix del sub 3h i al cap de poc metres i va haber una caiguda que va afectar a un company tarragoni, es va trobar un topo-turista en el grup de elit 👿 .
Vaig anar sempre al meu ritme marcat, estudiat i programat anteriorment (ja sabeu com soc) 🙄 . La mitja la vaig passar en 1h 31′ 30” i sobrat.
Una mica més tard en va saludar Baldato, vam estar un rato junts, però desprès es vam perdre de vista. Com va anar company?.
Tenía programat que al voltant del 25-28 km cambiar de ritme i a veura si podía baixar de 3 hores. Així ho vaig fer però del 38 km al final anava carragadet i al damunt eran uns kilòmetres que picavan cap adalt.
No vaig trobar al "home del mall", (potser estava distret o potser a Empúries en va picar tant fort qua ahir va passar de mi), no vaig tindre en cap moment cap "pàjara".
Al final 3h 05′ 33” bastant content en principi, pero més content quan vaig saber que el keniata que va guanyar ca fer 7′ mes que el guanyador de l’any passat.
El perquè no vaig ser sub 3h, potser el ventet que de tant en tant molestava, els kilòmetres finals que pujan, en cap moment vaig anar en cap grup homogeni, sol com un mussol, no se… es buscar algún perquè.
SALUTT
3 de març de 2008 a les 11:00 #12579
Artur42ParticipantFelicitats a tots!!!
baldato el que per a tu és una "pájara" per a mi és millor marca, així que.. el que t’han dit: una més al sac.
cucudrulu jo crec que no vas ser sub-3h perquè quan encaraves els últims quilòmetres podies percebre la olor de la sang que havia fet el dia abans el Luis García a l’Olímpic 😉
Jordi enhorabona i a pensar en la següent.
Arctos oi que lo sol ha sortit "llampant"?
Apa, que em feu molta enveja tots plegats.
Salut
3 de març de 2008 a les 11:33 #12580
xavi19Participantdesprés del dia d’ahir, si una cosa tinc clar, és que tornaré a barcelona, m’ha quedat un compte pendent
tot va començar el dia de la cursa a les 04:45, despertador, esmorzar i cotxe cap a barcelona, vull arribar amb temps d’aparcar, canviar-me i trobar l’alex, que el dia abans em va recollir el pitrall (moltes gràcies company i gran crono), a les 07:30 sóc al pàrquing de rius i taulet, i en aquell moment rebo un sms d’ànims per part de l’edu, gràcies, és molt aviat encara
un cop canviat, em trobo a la font amb la gent de km0 per tal de fer la foto, el quim i l’imma, l’adolfo, l’homedferro amb en redman, l’hache i en by keds, també hi ha en kaiser i la neus, que no coneixia personalement, però amb la que ja havia coincidit a donosti, crec que no em deixo ningú, (si és així que em perdoni) sense notícies d’en montoliu ni de l’arctos (ja he vist el temps d’extraterrestre que has fet)
tal i com havíem quedat, en quim i jo anem cap el calaix de 3-3’30, ell està preparant la marató de viena pel mes que ve i vol acompanyar-me fins el km 32, per fer una tirada llarga, en teoria volem anar entre 4’55 i 5 el km
els primers kms anem a bon ritme, una mica per sota del previst, però tampoc excesivament, ja que el terreny és favorable intentem esgarrapar uns segons de cara a la segona part del recorregut, hi ha algunes parts del recorregut, que amb la quantitat de gent que hi ha, es fan estretes, com el pas pel pàrquing del camp nou, o per la calçada lateral de la diagonal
al km 10 aproximadament, me n’adono que no m’he posat vaselina als mugrons i aquests em couen una mica, li pregunto al quim si n’hi porta i em diu que no, però al següent avituallament se n’adona que a les taules hi ha, així que al km 20 estem pendents d’agafar-ne, jo no la puc localitzar, però ell després de perdre’l de vista per uns minuts, apareix amb una bona quantitat, sort que ell està per tot, gràcies, ja no torno a tenir problemes en aquest sentit
a partir d’aquí, em diu que comença a tenir problemes amb els bessons, que no sap si podrà continuar fins el 32 com havíem quedat, passem la mitja marató amb 1:41:40, només un 1’20 més ràpid del temps previst en principi, al 22 en quim ja no pot més, em deixa sol, gràcies per tot company, a partir d’aquí intento mantenir el ritme entre 4’50 i 5, en un moment que ens creuem en dos carrers entre els 25 i 26, puc veure momentàneament en by keds, seria l’última cara coneguda fins a l’arribada
passem el pont de calatrava, per davant del fòrum i tot i el vent que trobem pel litoral, puc aguantar el ritme de moment, al km 33, ja no puc reservar més el meu gel que volia prendre uns kms més tard, la temperatura en aquests moments és molt elevada i el ritme comença a baixar una mica, passem pel barri gòtic i el ritme ja és de 5’15 aproximadament, intento no parar als avituallaments, hi ha una petita pujada al pas pel parc de la ciutadella i l’arc del triomf, en aquesta zona és impresionant la quantitat de gent que ens anima, treus forces d’on no n’hi ha en aquell pas
al 38, coincidint el pas pel paral·lel, començo a caminar uns metres, alternant amb d’altres corrent, això ho repetiré en tres ocasions fins el km 40, a partir d’aquí aconsegueixo mantenir un ritme per sota de 6 el minut fins a l’arribada, des de l’últim revolt fins a l’arc d’arribada és fa molt llarg, però al final aconsegueixo arribar
durant tota la cursa no he patit rampes, ni he tingut cap problema muscular, el que crec que més m’ha afectat és l’alta temperatura que hi ha a barcelona a partir de les 11 del matí, un cop a l’arribada, després d’avituallar-me bé, provo d’estirar una mica, però és gairebé impossible, en aquell moment si que apareixen les rampes pel tot el cos
a l’arribada només puc coincidir amb en by keds i l’hache, (gran cursa dels dos), em començo a trobar malament, no puc menjar res, decideixo no esperar el bus per anar a les dutxes i em canvio i agafo el cotxe per anar cap a lleida, són les 12:45
el meu calvari comença en aquest moment, començo a tenir mal de cap, a suar i he d’aturar-me fins a quatre vegades, penso que no arribaré mai a casa, durant el viatge em truca el quim, per veure com havia acabat la cursa, li explico una mica i continuo, els kms es fan eterns, més llargs que a la marató, quan estic arribant m’arriba un sms d’en segarrenc, ja ha pogut veure la classificació i em felicita per ella, gràcies quim, (avui he pensat en tú en més d’una ocasió), per fi arribo al pàrquing de casa 16:45, quatre hores de maleït viatge
quan arribo truco al segarrenc i li explico com ha anat tot, em dóna ànims, també em truca en josep antoni, ell també la va patir l’any passat i també s’interessa per mi, gràcies també
només penso que he tingut un dia amb diferents sensacions, però que la possible insolació i el viatge de tornada no m’han espatllat la festa que ha estat tant per a mí, com per la resta de participants, (avui he vist als diaris que uns 8000, tot i que a les inscripcions es parlava de més de 9000) la marató de barcelona 2008
tornaré
salut
3 de març de 2008 a les 11:40 #12581
ÁlvaroParticipantFelicitats a tots, sigui quin sigui el vostre resultat.
Trobo a faltar la feina d’Homedferro, que sempre ens deixa una llista detallada amb els temps dels km0’s. Que ha passat? Encara no t’has recuperat? 😉
Vull informació, vull saber com ha anat tot.
3 de març de 2008 a les 12:02 #12582
kaiserParticipantXavi19, FELICITATS per aquesta marató de 12 hores (de les 4:45 a les 16:45).
Alvarfanyez, si sapigués el nom i cognoms de tots, jo mateix ho faria. Quan tingui 5 min ho faré amb els noms que sé, i ho podem completar entre tots.
-
AutorEntrades
El fòrum ‘Cròniques (tancat)’ s'ha tancat a temes i respostes noves.