Marató de Barcelona, Catalunya, 4 de març de 2007
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
2 de març de 2007 a les 0:18 #4031
bodiParticipantDiumenge espero trobar algun cargolet del km0, el saludaré i donaré records a Ponent. Ull, que no us piqui l’ocellot de metropoli 😮
Bru, gràcies pels ànims, però avui no hi havia vaga de mòbils?
. Em conformo en baixar de 3h.30, encara que sigui un trist minutet, és que fa molts anys que no….., no obstant passi el que passi ja procuraré preparar com déu mana Gasteiz, on hi haurà l’autèntic repte de l’any.
Petonets a les dones de casa teva i a cuidar-se, que aviat ens veurem a Montornés.Salut.
2 de març de 2007 a les 0:19 #4032
HacheParticipantVolia desitjar molta sort a tots els Km0, que van a deixar el pabelló de ponent ben alt a BCN, en especial als debutants, karri, homedeferrro, baldato (segur que et recuperes), aixó está fet encara que ja noteu pessigolles a la panxa dels nervis (sobretot en Baldato 😆 ). Al vermut ànims, ja en vindran més maratons.
Jo possiblement estaré a BCN d’espectador, i si fa falta una última espenteta moral o real, ja us la donaré, però a ben segur que no us farà falta.Molta sort i molts ànims. Esperem amb molt interés les vostres cròniques i sensacions. Potser m’animeu per l’any que vé i m’estreno en marató¡¡¡¡¡¡
Salut i força¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
2 de març de 2007 a les 1:38 #4036
segarrencParticipantSalut companys,
Molta sort a tots, que encara que tingueu la preparació adequada no va mai malament. Des de que correu si algun dia necessiteu tenir el cap fred és diumenge. Deixeu marxar tots els grups que es facin als primers kms i continuar amb ells us demanin un esforç extra, encara que sigui petit, sobre el pas que penseu que havíeu de portar. La marató només sol acabar de dues maneres els últims 8-10-i fins i tot 12 kms, corrent pel costat de la llarga filera de companys que han fos les bateries buscant unes expectatives i anar-los engolint amb una moral a prova de bomba, o sent engolit per una filera de corredors que no s’acaba mai amb una moral tant baixa que ni les sabatilles poden trepitjar. Pel que us hi va, procureu acabar-la de la primera manera. Si ho feu de la segona, apart de no voler tornar a córrer cap altra marató els 5 minuts següents a l’arribada, al cap d’una hora ja pensareu en la propera, i no tindreu mai res que recriminar-vos. Sento enveja sana de tots vosaltres.
Bodi, Si no ha canviat gaire el circuit i el nombre de participants Gasteiz no és el millor lloc per plantejar-se reptes. Potser trobar-los allà on costa aconseguir-los és el que et motiva, no defalleixis.
Una abraçada a tots
2 de març de 2007 a les 7:39 #4037
vermutParticipantVigila homedferro, que el canyes quan jo el vaig deixar, estava fort.
S’encabronarà i sense donar-se’n compte baixarà de 5’15. Que me’l conec !!
[/b]Canyes a veure si et treus de sobre el regust que et va quedar a Sevilla 2006. Segur que si !!!! Ànims !!!!
Ale, sort a tots i ja explicareu el què.
Adeu..
2 de març de 2007 a les 9:05 #4041
montoliuParticipanti bon hora!
bé nois, aixó ja està "donat i beneït", ara només falta esperar una mica.
Jo marxo el dissabte pel matí, aprofito per fer una mica de turisme.A veure si no m’en deixo cap: Baldato, Karri, canyes, bodi i homedeferro: ANIMS A TOTS, MOLTA SORT I ENS VEIEM AL KM0.
Als debutans: vinga, que aixó no deixa de ser una "tirada llarga"Artur42, llastima que t’hagis de quedar al km 10, pero ja veuràs com un dia o un altre també ens podràs acompanyar fins als 42195 mts.
ei! Hache: la "espenteta" serà ben rebuda
un saludo.
2 de març de 2007 a les 10:41 #4043
CritMembreMontoliu
Veig que voltes per aquí, t’imagino nervioset…
Bé, ens donaràs alguna pista de què hi vas a fer a Bcn? A quan sortiràs i quan dius que faràs (ja li restarem 2 minuts)?
Salut
2 de març de 2007 a les 11:10 #4044
KarriParticipantBones!!!
Gràcies a tots pels ànims.
Ja hi som!!! Tinc unes ganes boges que arribi el diumenge.
Ànims i sort a tots. Espero que el temps ens acompanyi i hi hagi algun que altre núvol baix perquè s’espera calor.
2 de març de 2007 a les 11:36 #4046
montoliuParticipantcrit
nervioset no, nerviosot. ai! la "marquitis"
que hi vaig a fer? doncs de moment turisme, jejejeels temps?? …jeje, ja saps que no m’agrada fer masa pronòstics pero….
no sé, si hem trobo be "espero" fer entre 3h:10 i 3h:05…..com que m’imagino que ho estàs pensant…..sub3?…ufff…com que ja en tinc un, no vaig tant presionat així que……………………
un saludo.
2 de març de 2007 a les 13:19 #4048
CritMembreÀNIMS KM0’S!!!
ÀNIMS KM0’S!!!
ÀNIMS KM0’S!!!
2 de març de 2007 a les 18:56 #4055
canyesParticipanthomedeferro, no seguirem cap llebre vaig amb un company de feina que ja hem fet alguná més junts. Bé si vols ja ho sap t’apuntes. Ja et diré com quedem.
salut.2 de març de 2007 a les 20:39 #4058
JokerParticipantFORÇA PER A TOTS!!!!
homedeferro i altres que us estreneu…DOBLE RACIÓ!
A disfrutar-la…. 😉
3 de març de 2007 a les 17:38 #4062
bruParticipantFORÇA KM0!!!!!
A CORRER I DISFRUTAR!!!!!
3 de març de 2007 a les 18:34 #4064
baldatoParticipantHola compañeros
Una inoportuna gripe me ha dejado hoy sábado, víspera del compromiso que preparo todo el invierno, como si hubiese terminado de correrla, creo que peor. Que mala suerte
😥 😥 👿 😈Bueno, lo tomaremos con filosofía, no se ha podido hacer nada por evitarlo, en fin, en otra ocasión compartiremos carrera.
A los que vais, tened mucha suerte y que salga todo redondo, ya contareis
3 de març de 2007 a les 20:37 #4065
CritMembreBaldato
No passa res, ara que no ens llegeixen… quan demà vegis la calor que farà te n’alegraràs de no haver-hi anat

Ara a recuperar i pensar què en faràs de tant entrenament, Empúries, Vitòria, Madrid???
Salut
3 de març de 2007 a les 21:03 #4066
Artur42ParticipantÀnims baldato, i Montoliu, moltes gràcies. Ja et veuré passar com una fletxa.
A tots els demés que correu i ajudareu a córrer, ànims i gràcies.
Salut.-
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.