Marató de Barcelona, Catalunya, 4 de març de 2007

• Aquest tema està buit.
  • Autor
    Entrades

homedferro
    Membre

gràcies Jmarkala!

primer miraré d’acabar-la, i després em fixaré en l’hora… per diumenge em deixaré el rellotge a casa… hehehe

albertbo
    Participant

Això, això, el rellotge és dintre teu, no cal donar-li massa voltes. 🙄

Crit
    Membre

Només uns apunts…

L’objectiu de la darrera setmana és recuperar i arribar a diumenge fresc. Si anessis a fer una marca molt ràpida et dirien de sortir poquet però amb algun dia de ritme per no perdre’l, però per el teu objectiu pots estar tranquil.

Jo acostumo a sortir 2-3 dies, uns 40′-30′ ben suaus, estiraments sense trencar, i descans.

El cap fa voltes, però tu només ha de pensar que et falten molt pocs dies per canviar de vida.

Acabar la marató no et serà problema, marca’t un ritme i gaudeix, et diran que la cursa comença al km 30, del mur, etc. No el trobaràs, a la primera no es troba, ans el contrari, tu aniràs fresc i començaràs a passar gent que s’ha plantejat algun tipus de repte i no l’aconsegueix.

El temps? (homdferro) 5.15-20, no pas més. Vas sobrat per fer 4 h, pots estar en 3.45 ben fàcil, i creu-me, si pots estalviar-te un quart d’hora…

Ah, i beu que la calor és molt mala companyera! I no caminis ni un segon, aquest és el repte.

I no xerris tota l’estona que pots acabar afònic 😆

Sort

montoliu
    Participant

i bon hora!

Hem sembla que hores d’ara ja està tot dit.

Homedeferro: fes cas del mestre i t’aseguro que no tindràs cap problema: anims i ja veuràs que si portes un ritmet adequat no tindràs cap problema per acabar. vinga que ja s’atansa.

Ara nomès cal menjar molt i descansar més, que a aquestes alçades, per bé o malament, ja ho tenim tot fet.
    Aquests dies d’espera es fan llarguissims, a veure si arriba el diumenge d’una vegada i que el temps acompanyi.

ja anirem parlant.

un saludo

homedferro
    Membre

Només hi vaig jo a BCN???

apa, digueu a qui de vosaltres em trobaré per aquells carrers…

Artur42
    Participant

Ei, homedeferro Jo estaré al km 0..però al 10 m’he de plantar. De moment no em puc guanyar la vida amb les curses 🙄

vermut
    Participant

Bon dia,

be, el dia D ja és a tocar.

Que us vagi molt be a tots els que aneu a la marató.

Als novells, dir-vos que em doneu molta enveja. Jo hauria de ser un de vosaltres, però…..

Homedferro, "a por ella!!!!"

baldato
    Participant
    Quote:
    Només hi vaig jo a BCN???

apa, digueu a qui de vosaltres em trobaré per aquells carrers…

En principio te ibas a encontrar por allá con baldato, pero ayer llegué a casa por la noche con fiebre y hoy tengo diarrea. Ayer casi no comí y no cené. Qué mala suerte! 😥

Todo dependerá de como evolucione estos dos días, la última vez antes de granollers me pasó esto la noche del viernes al sabado al mediodía y al final fui y no fue mal del todo, pero aquello sólo era media.

Bueno el cuerpo lo dirá, pero con todo preparado y organizado hace tantos días sería una buena trastada no acudir.

Artur42
    Participant

ànims baldato, no llancis la tovallola.

montoliu
    Participant

iepaaaaaa!

si no hi ha res de nou jo tambe seré al km0 de Barcelona.

vinga que aixó ja ho tenim al damunt.

Baldato: vinga va que aixó nomes és una mica de "cagarela" pre-marato, anims i no ho deixis ara!!

homedeferro: anims i pensa que aixó ja ho tens coll avall!!

jo, ara mateix no sé a quin carro pujaré, ja ho veurem sobre la marxa.

Com que encara estic a la fase de les "marquitis", estic d’uns nervis desasperants i amb uns dubtes terribles, a veure si arriba el diumenge que estic que m’enfilo per les parets, en fi:

SALUT I A CUIDAR-SE

Un saludo.

homedferro
    Membre

Força Baldato!!!, espero veure’t per allí, pujat al tren dels sub4!!!

I gràcies a tots pels ànims! Fareu que entre 7500 persones, no hem senti tant sol! 😆

Crit
    Membre

Vigileu amb el sol…

Val més que la boira de mar toqui a terra o la suareu grossa, pinten bastos en aquest sentit…

Aigua i aigua i a l’ombra del més alt i gruixut 8)

Ei, però enguany us agafa abans del canvi d’hora!

Baldato

Aigua a totes hores i divendres i dissabte pastalàndia…

Salut

bru
    Participant

MOLTISIMA SORT I SOBRETOT…

DISFRUTEU MOLT!!!!!!!!

Esperarem les cròniques!!!!

Salut

canyes
    Participant

Homedeferro, No, no estàs sol , estaré jo, en canyes….. :D

Jo aniré amb un company que tenim l’intenció de fer els primers 20km a 5:15 i desprès ja veurem però l’intenció es pujar a 5′ si les sensacions son bones.

Jo visc a BCN per això si vols puc agafar-te el pitrall .

Au. ànims i en especial a vermut que s’ha quedat pel camí per culpa d’una me…da d’ entrenador.
    Salut.

homedferro
    Membre

Eps!!!!

m’apunto als primers 20! Com ho fareu? seguireu alguna llebre?

S'està mostrant 15 entrades - de la 16 a la 30 (d'un total de 49)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.