Marató de Barcelona, Catalunya, 4 de març de 2007

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades

km0
    Gestor de comptes

Com ho porteu?

homedferro
    Membre

Com pot quedar tant poc ja????

Crit
    Membre

Ja ho diu el company, falta poquíssim…

Gent de Ponent, sensacions? Previsions, pors????

Penseu que ja aneu de baixada, eh?

Salut

montoliu
    Participant

i bon hora!

"la cosa està que arde".

ja falta poc , i ara com diuen per aquí ja comença a fer baixada.

A mí hem pasa com a quasi tothom davant una marató: una mica de nervis pel que pugui pasar i la "sensació" de que hem falten km i rodatge, pero bé, ara ja no hi ha rés a fer, només esperar a estar bé de salut i que si pot ser el temps acompanyi.

per cert, a veure els "meteorolegs de la casa": com pinta aixó??

ja anirém parlant.

un saludo.

baldato
    Participant

Si que se acerca, si… :?

Estas últimas semanas por ce o por be estoy haciendo menos km de los que creo son necesarios. Como es la primera que hago todo son dudas. Me he encontrado bien en los rodajes largos, pero igual hace dos semanas que no hago una serie…

No se si os pasa a vosotros, pero conforme se acerca la fecha, cuando te encuentras con alguien con gripe (hay un montón de gente estos días), piensas, ay, ay, ayyy, aún me la pasará y la fastidiaremos.

Bueno, creo que todo saldrá bien, que no hay que ser agonías!!! 😆

baldato
    Participant

Hola colegas

Permitidme una pregunta, ya que soy totalmente novato en tema de maratón.

En Barcelona hay algo sólido en los avituallamientos o te has de espabilar si quieres comer algo en carrera :?: .

Si alguno de los que teneis experiencia en esa carrera me podeis decir algo os lo agradeceré mucho.

Saludos

Karri
    Participant

Bones,

Ja només queda una setmana !!! I com diu el company baldato, apareixen totes les pors a les grips i als mals estomacals…

Creuem els dits!!!

Jo la feina ja la tinc feta, de fet aquesta setmana quasi no he fet res per por de que unes molèsties al genoll vagin a més..ara a mantenir-me i diumenge a GAUDIR de la meva primera Marató. I dic GAUDIR en majúscules, perquè és el que penso fer. El cronometre me’l deixaré a casa.

Sort i que gaudiu molt el proper diumenge!!!

vermut
    Participant

Bon dia,

definitivament no vaig a BNC. Un altra vegada serà.

Si algú vol el dorsal, ja m’ho dirà. Si no segurament el tinc col·locat a Barcelona. Digueu quelcom fins dimecres a molt tardar..

Adeu.

Artur42
    Participant

Ei, vermut sento molt que no estiguis a punt per la marató de Barcelona. Ànims i pensa que en queden moltes per endavant.

Salut

albertbo
    Participant

vermut, com pot ser ? No pot pas ser. Ho deixes ara, faltant tan poc ? No t’ho facis, no ens ho facis. Estàs lesionat ? Altres companys ho han hagut de deixar per això. Tu també ? Si és així anima’t, home, com diu l’Artur hi haurà més oportunitats.
    Sigui com sigui, a Barcelona hi haurà una ben nodrida representació ponentina. Els que ens quedem ens menjarem tots els vostres nervis, i vosaltres a córrer. Que no se us oblidi mai fer la VOSTRA marató, no la de cap altre. El repte al vostre cos i la vostra ment és la distància, no aquell corredor que teniu al davant.

FORÇA, COMPANYS !!

Crit
    Membre

Vermut

Ostrens, company, em deixes ko. Desconec els teus motius, però la decisió sempre és personal.

Sé la il·lusió que hi has posat, i la ràbia que deus portar a dins, ànims, company!!! No t’enfonsis!

Amunt!

vermut
    Participant

Bon dia,

Merci pels ànims nois,

Motius de la baixa?? doncs la punyetera cama esquerra. Vaig forçar massa i ara ho estic pagant (em vaig passar tres pobles…. Albatarrec, Montoliu i Sudanell). Ja he millorat, al menys ara vaig caminant a la feina. No sé si la podria fer la marató, però de ben segur que desprès ho pagaria, i m’estimo més no fer la cursa i poder sortir a córrer el més aviat possible.

Ànims?? doncs ja ho podeu imaginar… però hi ha més dies que llangonisses i us ben asseguro que això no quedarà així.

En fin, el que vull ara és tornar a sortir a córrer el més aviat possible, perquè quan os llegeixo al fòrum, m’agafa una mala llet … (sana enveja).

Vinga adeu.

albertbo
    Participant

Filosofaré una miqueta: una retirada a temps, és una futura victòria 8).

homedferro
    Membre

Ostras! Vermut!

si que em sap greu!
    despres de lo que t’ho has currat és una llàstima! mira que deixar-me sol (bé, amb només 7500 més… 😉 😯 :D ❗ )

Però ningú millor que un mateix per saber que convé fer i que no. I tot això que ja tens per la pròxima… què per cert, serà Madrid, no???

jmarkala
    Participant

I una d’anims!!!

Vinga , siguem positius i animem a tots aquells que senten un "no se que" pel cos davant la seva primera marató .
    Vermut, tranquil que anirem a Madris.
    Homedferro, no t’arruguis . Disfruta i gadueix de la Marató . Segur que fas menys de 3,45. Anims i salut.

Salut i kms

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 49)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.