Marató de Barcelona 2009

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    Enric
    Moderador

1 de Març

Barcelona,

Després de Donosti.

Jo se de dos que es volen (ens volem) afegir als més de 1500 inscrits actuals. Kaiser, a que si?

Ja esteu tardant.

LLISTA (estic per copi-pegar la de Donosti i aixì ens estalviem feina…)

Jo (a optimista no em guanya ni Deu,)

Adolfo
    Participant

Bravo Enric, el 1 de Marzo parece lejos pero en realidad…..ya se huele

Este año superaremos a Madrid. nos vamos a divertir.

Yo desde luego quiero ir, y con mas motivo si el “Maestro” Enric se ha tirado a la Piscina. Som-hi! :X :X :blush: :blink:

homedferro
    Membre

Ep!

Pels interessats a fer aquesta calurosa Marató, teniu infomació tot seguint aquest enllaç

Els últims dos anys ha anat a més i a més i a més…

Aquesta edició hauria de ser la bomba!:woohoo:

Hache
    Hache
    Participant

Hummmmmmmmm, Barcelona………………., no sé, no

sé……….i amb aquesta companyia…………….

això promet…….bé primer acabarem Donosti…………. a

veure com acabem……………… intentarem

que la dona i els fills no em denunciïn per abandonament

familiar 👿 👿 👿 👿 i ……………qui

sap??????:side: :side: :side:

Pucurull
    Participant

Hem posat en marxa una acció per a la marató de Barcelona anomenada II Corre la Marató de BCN amb amics i amigues, les bases de la qual estan en aquest fil específic:

https://www.km0.cat/index.php?option=com_fireboard&Itemid=196&func=view&id=14670&catid=13

Tant de bo, com vareu fer enguany, formeu equips des de Km0 Ponent.

Pucurull

bru
    Participant

Ieeeeeeeeps,

Veient que els grans mestresEnric i Adolfo hi seràn presents, més la il·lusió i motivació aportada per l’Hache , no em queda més remei que, un cop passada la mitja de Tarragona, inscriure’m, per segon cop, a la pròxima marató de Barcelona :)

Vinga, que aquesta aventura nomès ha fet que començar!!! ;)

Salut

albertbo
    Participant

Jo ho sento molt, però l’autèntic desig de tornar-la a córrer avui no hi és. És un MOLT BON circuit, és la marató que es mereix Barcelona. D’una o altra manera, hi seré present, ni ho dubteu.

Jordi
    Participant

Des de que vaig creuar la línia d’arribada el mes de març, tinc clar que l’any vinent repeteixo, i la gran proba d’això és que fa dies que hi estic inscrit.

Així doncs, si no hi ha una força major que ho impideixi, l’1 de març estic corrent pels carrers de Barcelona.

Pucurull
    Participant

Disposo d’una dada interessant:

A hores d’ara, el nombre d’inscrits, 2.476 (quatre-cents més que l’any passat a aquest mateix dia), suposa un increment del 20% respecte del 2008.

Malgrat que s’esperava que els augments previstos s’afectarien per la crisi, no és així, i les inscripcions estan evolucionant molt bé.
    :)

Pucu

kaiser
    Participant

Bones,

avui he sortit a fer (exactament) 10km amb el Joker i m’ha fet adonar que queda molt poc per Barcelona. De fet, queden 14 setmanes comptant aquesta.

14…

us sona…?

Aquesta setmana comença l’entrenament!!!

agulletaman
    Participant

Si senyor, 14 i baixant!!!

Però tu ja portes una “miqueta” d’avantatge :side:eh!

A veure si aconseguim aquest repte, per mi serà la primera i estic… que no sé com estic :pinch:

De moment a Tarraco farem rodadeta de qualitat…

bru
    Participant

Ieeeeeps,

Doncs sí, com diu en Kaiser, aquesta setmana comença l’entrenament ;)

Desprès d’haver fet Tarragona, ja tinc al cap a Barcelona :unsure: .

Hi tinc moltes ganes, doncs fa tres anys, m’hi vaig enganxar els dits (no és la única ni serà la última ;) ) i tinc ganes de tornar-me-la a trobar davant meu per acabar un tema pendent ;)

Aquesta primera setmana, condicionat un xic per haver fet la mitja de Tarragona diumenge passat, em començat la posta a punt, tant pel cos com pel cap ;)

A veure si fem un bon “Komando” de km0!!!!!

Salut

amata
    Participant

Ai,….

Després de fer Donosti, el cert és que encara em quden ganes de fer-ne alguna més. Ben mirat només son 14 setmanes i baixant.

Quin dilema!. Ho hauré de consultar amb la família i a veure que en trec, però a poc que pugui ….

Apa!

Pucurull
    Participant

Per si a algú li pot interessar, he penjat en un blog una “Fisonomia del recorregut de la marató de BCN”, que vaig realitzar abans de la prova d’aquest any. (La del 2009, el recorregut de la qual serà molt similar, diferirà molt poc d’aquesta).

L’adreça del blog:
    http://fisonomiambcn08.blogspot.com/

Si algú la llegix, i li serveix per animar-se a córrer la marató de Barcelona del 1 de març, magnífic; i si a més a més, li agrada la lectura…el que la va escriure serà el més feliç dels mortals.
    :)

Pucu

Pucurull
    Participant

En aquest moment, a dos mesos i mig de la prova, segueixen a un molt bon ritme el nombre d’inscripcions.

A dia d’ahir, 4.336 inscrits, compara amb els 3.448 de la mateixa data de l’any passat. El que significa una augment fins ara del 26%.

Una dada interessant, també, és l’espectacular increment d’atletes de l’Estat (inclosos els catalans) en relació a la marató d’aquest any: un 87% més.

Pucu

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 159)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.