Marató de Barcelona 2009

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    kaiser
    Participant

Ara mateix 4800 inscrits, i jo en sóc un d’ells!

Espavil, que a partir de dijous la inscripció puja 10 euros!

Comencem a fer llista?

Agulletaman (Estrena)
    Carlos (Estrena)
    Ton
    Adolfo
    Hache
    Pucurull
    Bru
    Jordi
    Amata
    Juanjo

Kaiser (Estrena)

N’hi ha d’aquesta llista que ja estem inscrits, d’altres que s’ho estan pensant… manifesteu-vos i esmeneu!

lefox
    Participant

Inscrit 5398

Mos veiem allà…..
    Nanit,

Llista actualitzada

Agulletaman (Estrena)
    Carlos (Estrena)
    Ton
    Adolfo
    Hache
    Pucurull
    Bru
    Jordi
    Amata
    Juanjo

Kaiser (Estrena)
    lefox

Pitit
    Participant

Inscrit, 07696.

És que jo m’ho pensava en silenci, poc a poc, pas a pas…

Llista actualitzada

Agulletaman (Estrena)
    Carlos (Estrena)
    Ton
    Adolfo
    Hache
    Pucurull
    Bru
    Jordi
    Amata
    Juanjo
    Kaiser (Estrena)
    lefox
    Pitit

Jordi Codony
    Participant

Dos més per Barna:
    Caragolet i Jo mateix.
    Sembla que farem un bon grup.

amata
    Participant

En fi, ja feia dies que ho pensava :huh: , hi donava tombs i no he trobat cap excusa per a dir que no :woohoo: . Així doncs, un cop feta la consulta familiar, [size=4]INSCRIT [/size]B) (8365).

Au, ja podem començar un altre cop (això sembla el dia de la marmota …):P

Apa!!

Pucurull
    Participant

Aquest matí s’ha celebrat la primera roda de premsa de la marató als mitjans.

Un, que té vocació de periodista aficionat (ja em disculpareu la gosadia :) ), ha pres nota d’alguna de les coses que s’han dit. Probablement demà sortiran en algun mitjà, però us les transmeto com a primícia:

. L’organització de la marató de BCN’09 planeja programar unes tirades llargues d’entrenament, per a que serveixin d’ajuda als participants. Els interessats hauran d’estar atents, a partir de gener, a la informació que es trobarà a la web de la marató.

. La marató del 2009 serà Campionat de Catalunya absolut, i Campionat de Catalunya de Veterans.

. Per ajudar a promocionar la marató, la coneguda atleta Alexandra Panayotou, d’origen grec i resident actualment a la ciutat de Barcelona, farà la travessa Palafrugell Barcelona corrent (Palafrugell és la localitat empordanesa on es va celebrar l’any 1978 la primera marató a Catalunya i a tot l’Estat), amb el programa següent:

– Sortida a les 4 de la matinada del dissabte 28 de febrer per fer el mateix recorregut de la mítica marató de Palafrugell. Un cop realitzats els 42,195 Kms, continuarà, sense descans, corrent per carretera fins a Barcelona, per tal d’arribar abans de les 8,30 del matí del diumenge 1 de març, i fer la marató de BCN’09.

-El total de quilòmetres sense parar que farà l’Alexandra serà de 220.

. S’ha parlat de números: participants, nacionalitats dels inscrits fins ara, edats dels inscrits, etc…

A hores d’ara, aquests números no valen. Eren del dilluns dia 15 a primera hora del matí, quan sumaven 4.374, però en aquest moment ja som 5.724. En qualsevol cas, destacar que la previsió que fan els organitzadors és la d’arribar als 10.000.

Pucu

bru
    Participant

Ieeeeeps,

Vinga, aquesta llista de km0 comença a fer patxoca però encara pot ser més gran!!!:)

“Només” queden 2 mesos!!!!!! De moment, ho porto tot bastant bé, només una setmana que vaig tenir la grip i vaig estar en blanc. El cos, de moment, resisteix!!!;)

Salut

Un mes que m’estreno, veurem com s’ens dona aixó de la Marató. Inscrit 9280

Llista actualitzada:

Agulletaman (Estrena)
    Carlos (Estrena)
    Ton
    Adolfo
    Hache
    Pucurull
    Bru
    Jordi
    Amata
    Juanjo
    Kaiser (Estrena)
    lefox
    Pitit
    Jordi Codony
    Caragolet
    JMolins ( Estrena)

Pucurull
    Participant

JMolins ha escrit:

Quote:
    Un mes que m’estreno, veurem com s’ens dona aixó de la Marató. Inscrit 9280

Llista actualitzada:

Agulletaman (Estrena)
    Carlos (Estrena)
    Ton
    Adolfo
    Hache
    Pucurull
    Bru
    Jordi
    Amata
    Juanjo
    Kaiser (Estrena)
    lefox
    Pitit
    Jordi Codony
    Caragolet
    JMolins ( Estrena)

Magnífic.:)

No oblideu que hem posat en marxa una acció per a la marató de Barcelona anomenada II Corre la Marató de BCN amb amics i amigues, les bases de la qual estan en aquest fil específic:

https://www.km0.cat/index.php?option=com_fireboard&Itemid=196&func=view&id=14670&catid=13

Tant de bo, com vareu fer enguany, formeu equips des de Km0 Ponent.

Aprofito per desitjar-vos un molt bon any 2009 en lo personal, en lo material (falta ens farà a tots plegats !:)), i en lo d’aquesta cosa del córrer.

Pucurull

Jordi
    Participant

Any Nou vida nova:

S’ha acabat la recollida d’olives, ha desaparegut la tos i el refredat és història. Sembla que ja he sortit del pou dels dos darrers mesos, i per fi he pogut fer la primera setma d’entrenament complerta.

Ja he disenyat el meu pla d’entrenament per 9 setmanes que em portarà a correr unes quantes Mitjes Maratons i fer uns 50Km/setmana.

Ho tinc tot escrit en un full de càlcul que m’ha portat bastantes hores de treball i que em fa molta il.lusió d’estrenar. De moment ja he estrenat la primera setmana…

Per cert, els meus objectius per la meva 2a marató son ben sencills: acabar amb dignitat, i disfrutar molt.

Salut

homedferro
    Membre

Eh!!!

Què passa??? que ningú prepara res o què???

Expliqueu com ho porteu!!! que volem saber!!!!

Entrenos, objectius, tirades llargues, …

Agulletaman (Estrena)
    CARLOS (Estrena)
    Ton (Estrena)
    Adolfo
    Hache
    Pucurull
    Bru
    Jordi
    Amata
    Juanjo
    Kaiser
    (Estrena)
    lefox
    Pitit
    Jordi Codony
    Caragolet
    JMolins
    (Estrena)
    Bodi

bru
    Participant

Ieeeeeps,

Doncs serà la setena setmana d’entrenament, i ja estic ben baldat…no sé pas si hi arribaré :unsure: però la veritat, es que m’ho estic agafant amb moltes ganes, ja que amb Barcelona hi tinc un deute pendent…;)

Setmana amb dos dies de series i 3 dies de tirades més llargues. El diumenge vinent, toca tirada llarga, aprofitaré la mitja de Terrassa per fer-ho ;)

Salut;)

lefox
    Participant

Responent a homedferro, sobre com va la preparació, pues va….
    Jo la vaig córrer al 2007, i aquest any vull fer-la com un entrenament … Ieeeeeps, no m’interpreteu malament, que no és xuleria eh!!, una marató no és moc de pav, però aquest any només tinc un objectiu, i porto entrenant des de primers d’octubre. La cita: l’Ampolla, 16 de maig.

Nanit,
    :dry:

Artur42
    Participant

De moment m’he inscrit. Ja veurem què diuen els genolls quan s’intensifiquin els entrenaments. Serà la segona Marató de Barcelona per a mi. La primera-2004- va ser el debut -3h53′-

Agulletaman (Estrena)
    CARLOS (Estrena)
    Ton (Estrena)
    Adolfo
    Hache
    Pucurull
    Bru
    Jordi
    Amata
    Juanjo
    Kaiser (Estrena)
    lefox
    Pitit
    Jordi Codony
    Caragolet
    JMolins (Estrena)
    Bodi
    Artur42

Sime
    Sime
    Participant

Mai infravaloreu el poder de convicció de l’homedferro. A més ja em vaig perdre la darrera festa i aquest cop no vull que m’ho expliqueu tot.
    Ja estic inscrit, a veure què passa!

Agulletaman (Estrena)
    CARLOS (Estrena)
    Ton (Estrena)
    Adolfo
    Hache
    Pucurull
    Bru
    Jordi
    Amata
    Juanjo
    Kaiser (Estrena)
    lefox
    Pitit
    Jordi Codony
    Caragolet
    JMolins (Estrena)
    Bodi
    Artur42
    Sime

S'està mostrant 15 entrades - de la 16 a la 30 (d'un total de 159)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.