MARATHON DES SABLES 2008, 28 de març a 7 d'abril

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    Sed
    Participant

Juntament amb el Xavi i el Marc formem equip per participar en l’edició de la Marató de Sables 2008. MAGIC EQUIP TEAM.

Cursa d’autosuficiència de 240 km amb 6 etapes (7 dies). Etapa més de llarga, uns 80 km.

Molta calor, malmenjar i maldormir.
    Un paston la inscripció.
    Patiment físic i psicològic.
    Un pusle escollir el material i el menjar.

Una dia ho vam començar a parlar i dos mesos després ens vam preinscriure, a continuació ens vam inscriure, ara ja no hi ha retorn. Ho tenim a la cantonada

http://www.marathondessables.com/

D’aquí donar gracies a tots aquells que hi han col·laborat i ens han donat suport.

Salut!

homedferro
    Membre

SORT!!!!

Que tot vagi bé!
    Que pugueu gaudir-ne!

I ja estic esperant a que ens ho expliquis!

baldato
    Participant

Por lo que me han contado de buena tinta, carrera para gente dura.

Mucho cuidado y muchísima suerte compañeros!!! Ya contareis.

Sed
    Participant

Avui sense voler m’ha tocat entrenament específic

Títol de l’entrenament ; Marató del telèfon mòbil.
    Es divideix en dos fases :
    1- Consisteix en fer un rodatge llarg pel màti, de 26 a 28 Km per camins i camp través i amb motxilla de 5’5 Kg . Quan arrives a casa t’adones que s’ha obert la cremallera de la motxlla i t’ha caigut el mòbil. Hem sembla que era la segona vegada que duia el mòbil corrent.

2-Segona fase, tot just ben dinat repeteixes gairebé tot l’entrenament del matí per tal de trobar el mòbil. Però sense motxilla.

Total d’entrenament . De 45 a 50 km.

Final de la història Segurament reptiré l’entrenament.

Salut!

kaiser
    Participant

Però has trobat el mòbil o no? :)

lagartija
    Participant

Ostres Sed, això si que es un ENTRENAMENT! Però el vas trobar o no? Espero que si… Si no l’has trobat digueu i un altre diumenge fem una sortida per trobar-lo. Si el trobo jo te’l vendré a bon preu… potser a canvi d’un altre dorsal número 1? 😉

Des de aquí els meus ànims a aquests TRES bojos enamorats del PATIMENT!
    Menjeu forçaaaaaa! Sino les dònes…. 😆 😈

Salut i km’s (mai millor dit).

Sed
    Participant

No el vaig trobar.

Tampoc en tenia gaires esperances. Em sembla que era l’excusa per doblar el rodatge.

Dimarts descans .
    Avui 1h 10 ‘ rodatge suau.

Demà a toca fer uns canvis curts, per estirar cames.

gil666
    Participant

Apa, que segur que us va molt bè, k per entreno no serà.

Fins diumenge, segurament.

Sed
    Participant

Els dies van passant i els entrenaments han canviat el mètode.

En aquest tipus de competició, pel que fa als entrenaments no hi ha massa escrit. Només la experiència d’altres sonats i el sentit comú li donen forma.

Els sembrats, llaurats i el camp a través son els meus camins. Aquí no hi ha platja.
    Només la referència temps és empreda i la velocitat a vegades és tant lenta que fins hi tot m’agrada.

Ara la motxilla forma part del meu cos. Les tirades d’hora i mitja son habituals, cosa que abans feia sol el diumenge.
    La motxilla és una molèstia a l’hora de córrer ( de 5 a 10 Kg dependent del dia ).
    L’equilibri del pes ajuda a fer-ho més fàcil i la imaginació en la natura t’ajuden a reflexionar sobre la posició de la mateixa.
    Mirant cap Australia hauré de provar de portar-a al davant. Desventatge muscular ( càrrega en el abductors) . Per l’altra part quan la porto al darrera la càrrega muscular la pateixen els bessons.

Escullir la roba a portar un mal de cap. Calor i fred sument Kg . S’ha d’escullir.

El menjar: un altre màster en nutrició. Reduir al màxim el pes i sumar el màxim de calories. Amb un màxim de 14000 Kc.

L’aventura farà 6 mesos que va començar. He aprés córrer, a escoltar el cos i a fer-li cas. A escollir a quines curses participar i quins terrenys trepitjar.

Aquest procés d’aprenentatge m’ha de servir per participar en la prova i que com a premi més valuós serà apendre, apendre dels companys, el valor de les coses i de lo insignificants que som davant de la natura.

Salut!

albertbo
    Participant

Hauries d’escriure més, Sed. Quan ho fas així sempre ens mostres horitzons nous, allò que alguns només albirem i altres com tu veuran de ben a prop.

Endavant, no queda tant !!

By Keds
    By Keds
    Participant

Sed.

Estic d’acord amb en Albertbo.
    En volem molt més !!!!!
    Si us plau…….

Salutacions.

kaiser
    Participant
    Quote:
    Aquest procés d’aprenentatge m’ha de servir per participar en la prova i que com a premi més valuós serà apendre, apendre dels companys, el valor de les coses i de lo insignificants que som davant de la natura.

Quanta saviesa concentrada en una sola frase! Amb aquesta actitud cada passa de cada entrenament és una victòria. Molta sort en aquesta gran aventura!! Disfruta-ho!

cargol
    Participant

Molts ànims Sed per la cursa de les curses i mercés per compartir els teus mètodes d’entrenament amb nosaltres.
    Ja falta poc per trepitjar el desert.
    Salut i milles sobre les dunes.
    Abel

Adolfo
    Participant

A un mes…….Bufffff……se masca la tensión

La verdad es que está superinteresante.

Os deseo toda la suerte.

Cuando se prepara una maratón, las últimas semanas son muy importantes porque debes intensificar los entrenos pero cuidar muy mucho tu salud, evitra sobrecargas, lesiones, no coger ni un triste resfriado etc….Me imagino que en vuestro caso se juega aún más con los límites de vuestros cuerpos y mentes….

Cómo asimiláis tanta tensión? Me fatigo sólo de pensarlo.

Muchos ánimos, y……cuenta…cuenta…Please!!!

albertbo
    Participant

Sed, saluda al Luis Enrique, que també hi va.

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 127)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.