MARATHON DES SABLES 2008, 28 de març a 7 d'abril

• Aquest tema està buit.
  • Autor
    Entrades

Sed
    Participant

Hi ha dos maneres d’entrenar. Planificar-te tu o deixar que un company et planifiqui.
    Al meu cas deixo que el meu company Josep M. VILARÓ em planifiqui. Al qual li estic molt agraït.
    La disciplina setmanal és molt més fàcil.
    A vegades desconfiem dels entrenaments fàcils i els dies de descans. Aquest son els més importants i necessaris.

Els objectius son clars. Arribar el dia D bé de forma i de salut.

Però hem de recordar que nosaltres no vivim de l’esport i ho hem de compaginar amb la feina i familia.
    Mantindre aquest equilibri és essencial per disfrutar de la nostra "malaltia"
    El augment de quilometratge setmanal i de les obligacions no et deixa temps en blanc durant el dia. El dia és viu molt més intens. Fins hi tot hi ha dies que vaig o torno de la feina fent un rodatge. Per sort o desgràcia el dia només té 24 h i moltes ja les passem dormint.

Si tens el suport de la familia i dels amics i el que fas t’agrada no hi ha tensió, només il·lusió per complir un somni. Gràcies pel vostre suport.

Salut!

cheyenne
    Participant

Ja queda poc Sed, uns dies i començarà una de les curses més dures del calendari ultramaratonià, espero que us vagi molt bé a tots 3. Espero que pugueu assolir els vostres objectius, estic segur tot i la gran duresa de la prova, que tindreu un resultat positiu, i que després fareu extensible les vivéncies viscudes pel desert, que de ben segur en tindreu un grapat.

ÀNIMSSSSSSS!!!!!!!! que comença el compte enrere

cargol
    Participant

Aixó ja s’ha apropa Sed, espero que hagueu fet els deures i esteu acostumats a correr amb motxilla i amb els peus ben enfortits per soportar tot el que se us ve al damunt.
    Un consell: Banys de aigua calenta amb sal i vinagre.
    Molta sort pel desert, us seguirem d’aprop.
    Salut i milles desértiques.
    Abel

Enric
    Moderador

Em sembla simplement espectacular i valent. El cos, normalment es un desconegut en una situació així, i la pregunta es ¿com respondrà?. Per això dic que dir, "hi vaig" es una bogeria valenta i que em fa enveja (sobre tot perquè avui miraré de rodar 20 minuts sense dolor…)

Sort i milles

Sed
    Participant

Ahir juntament amb el Xavi vam anar a fer una trotada per les Garrigues, uns 40 km i poquet. Xino xano, amb 5 o 6 kg a l’esquena i en gairebé 4 hores.

Per part meva serà la última gran tirada, ara toca reduir quilometratge i estar a tope.

Durant la proba a través de la web oficial diàriament es pot enviar missatges de suport als corredors.

Només introduint el núm. de pitrall a un formulari que activaran, i escrivint qualsevol bestiesa, l’organització reparteix a les haimes aquests missatges.

Estic segur que seran ben rebuts.

Els nostres pitralls :

566 FERNANDEZ DE CIURANA Marc Antoni SP MAGIC EQUIP
    567 GARDENES CLIVILLE Josep Antoni SP MAGIC EQUIP
    568 SAHUQUILLO FALCO Xavier SP MAGIC EQUIP

Salut!

Joker
    Participant

Bones,

A la web hem penjat la notícia sobre aquesta "AVENTURA" que estan a punt de començar els nostres companys. Sort a tots tres! Estarem molt pendents de vosaltres! 😉

Sed
    Participant

Ja podeu visualitzar una exposició del material que portarem

http://ponentsables.blogspot.com/

Salut!

massa
    Participant

Sed i companyia,molta sort en la CURSA i com a consell,embadurne’t bé els peus amb una crema tipus Pedi-relax cada nit abans d’anar a dormir,ells t’ho agrairan i les butllofes trigaran més a sortir.

Endavant estem amb vosaltres!!!!!!!!

Crit
    Membre

I tant, com diu l’amic massa:

Estem amb vosaltres!!!

Us seguirem dia a dia, penseu que allà trobareu més calor que aquí, potser més fred, però esperem que no tant vent.

Ànims!!!!

bru
    Participant

Ieeeeeeeps,

MOLTS ÀNIMS!!!!!

Salut

cargol
    Participant

Vinga nois ha arribat l’hora, a deixar Ponent ben alt, que es noti que sou de secà i que el terreny que trepitjareu dintre de poc us sigui favorable.
    Sobre tot penseu en gaudir d’aquesta fantàstica prova només a l’abast d’uns quants elegits.
    Bona sort.
    Abel

Sed
    Participant

COmpanys no marxo sol

M’emporto tot el vostre suport que serà part del nostre èxit.

Salut!

Joker
    Participant

Sed!

Demà ja marxeu, oi?
    Recuperat de les angines?
    Que potser cal que et substitueixi? 😈 …ni de conya! això em queda gran…de moment… 😆

Ànims i força a tots tres, valents ponentins!!! 😉

bodi
    Participant

Ens mantindrem informats de les vostres fetes tan i tan llunyanes.

Que tingueu molta sort, de ben segur que és una prova que estar al vostre abast….

E N D A V A N T

Salut 😉

.

Adolfo
    Participant

Molta Sort als MAGIC´S….

Estamos con vosotros. Muchos ánimos.

S'està mostrant 15 entrades - de la 16 a la 30 (d'un total de 127)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.