IV Maratón de Zaragoza - 7 de novembre 2010

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    Hache
    Hache
    Participant

Després d’un temps semi-retirat d’aquest fòrum, apareixo per informar d’una altra alternativa pels que vulguin fer una Marató a la tardor.

De fet és l’opció que he triat jo.

Més informació:

http://www.zaragozamaraton.com

Ens veiem a Saragossa……

Jose H

bru
    Participant

Hache

doncs sort que estaves semi-retirat, que si no….;)

Disfruta i moltíssima sort amb la preparació company!!!

Salut

Arnau
    Participant

L’Hache es aixi, desapareix i quan reapareix ho fa a lo gran, amb una nova marato. El que dic, es un crack.

M’alegro molt de tornar-te a veure per aqui i espero compartir alguns kms de la preparacio.

Salut i kms

montoliu
    Participant

i bon hora!!

ei Hache:

aquest any aquesta marató quasi coincideix amb la de la costa Daurada :angry: per aixó no hi haurà gaire gent d’aquí….

però no et preocupis, que no et deixaré sól ;) ,
    com que la familia apreta, aquest any també la faré, ja que tindré un mes per recuperar-me de la de 100 km.

ens veiem!!! i ANIMS!!!!!!

Hache
    Hache
    Participant

Estava esperant que l’homedferro fes la llista per aquesta Marató, però “visto lo visto” em veig capacitat per fer-la jo;

Montoliu
    Hache

Doncs bé, sembla ser que aquesta serà la petita representació de Km0 a terres saragossanes.

Per la meva part amb la consciència d’haver fet més o menys els deures, he complert amb el pla d’entrenament amb bastant dignitat, amb dies millors i dies pitjors, amb bones i amb males sensacions, però lo fort ja ha passat. Això sí, aquesta setmana l’he començat amb un refredat que espero que no m’afecti massa per la vinent.

L’objectiu aquest cop és intentar baixar de 3h.30’, i una cosa tinc clara, aconseguir l’objectiu és possible…………però no és probable. Malgrat tot, tampoc m’obsessiono, una Marató és una Marató i les seves circumstàncies……….

Possibilitats, probabilitats, cabòries, refredats, “miedo escénico”…………………La Marató, en essència pura………:dry:

En uns dies la solució……………….;)

Ens veiem,

Jose H

Pd. Veus Enric, com no anava de farol
    👿 :whistle:

kaiser
    Participant

Ànims company que tot el peix ja està venut!

Si tens la sensació que has fet els deures i que has complert el pla d’entrenament amb dignitat, ja tens molt de guanyat!

Ara a “descansar” uns dies i a l’atac!!

Molta sort i ja ens ho explicaràs.

homedferro
    Membre

Hache ha escrit:

Quote:
    Estava esperant que l’homedferro fes la llista per aquesta Marató, però “visto lo visto” em veig capacitat per fer-la jo;

Ep!!!

mil disculpes, pensava que l’havia fet!

Cal afegir a la Neus a la llista!

Així doncs, a expenses de que hi manqui algú més…

Montoliu
    Hache
    Neus

Molta sort a tots tres!!!

Ens ho expliqueu a la tornada!

Neus
    Participant

Gràcies Marc, efectivament m’incorporo de nou a les curses de carretera, i començo amb aquesta.
    Només hi ha un objectiu: acabar-la dignament, vinc amb els deures fets, un pla d’entrenament de dos mesos i moltes ganes.
    Hache i Montoliu, espero trobar-vos, arribarem dissabte al Saragossa i passem la nit al Don Yo.

Molta sort pels 2!!!

a la tornada us ho contem!.

montoliu
    Participant

tothom tranquil!!!

Ultima setmana de canguelis… esperem que no bufi el Cierzo que si no ja hem begut oli.

recordeu sobretot que la part més xunga va dels 21 als 31 aprox. sobretot els 4 o 5 km que van per costat del riu, els demés…. xupat!!

au, a veure si podem quedar abans per fer una foto, ja ho parlarem.

representació zaragozana al ataque!!!!

montoliu
    Participant

que ja hi sóm!!!!!

nosaltres marxarem demà al matí.

El diumenge, cap a tres quarts de nou, voltarem pels porxos que hi han al passeig, de la CAI cap a la sortida, si volteu per allí, ja farem una foto.

molta sort!!!!!!

Al cierzo…. ni cas!!!!!

homedferro
    Membre

Ep!!!

Molta sort a tots!!

ja ens ho explicareu…

salut!

homedferro
    Membre

Epa!

Montoliu 02:57:33
    Neus 03:36:25
    Hache 03:36:26

Impressionant!

ens ho expliqueu?

Enorabona a tots!

cargol
    Participant

Enhorabona campions

Neus
    Participant

Ahir va ser un dia diferent, després d’un temps tornava a córrer una marató en una ciutat.

La ciutat triada, Zaragoza, que justament ahir es manifestava, per la recuperació de les obres d’art del Museu Lleidatà, així que ens va tocar córrer pels seus carrers sense fer massa soroll.

El dia s’havia aixecat amb pluja, però poc a poc va anar sortint el sol i deixant-nos una temperatura ideal per córrer, això sí, el cierzo ens va acompanyar!.

Abans de la sortida ens trobem els Km0, ens fem la foto amb Montoliu i Hache, comencem la cursa , cadascú al seu calaix.

El meu objectiu era arribar a meta amb 4 hores, de seguida m’adono que m’he de frenar, no pot ser que avanci al globus de les 3.30.

Amb molta pressió dins d’aquest grup passem el Km 15 i es peta el globus a partir d’aquest moment, tot molt millor, a estones corro més ràpid a estones més lent, ho faig sempre sola, els dos companys de corredors.cat els he perdut, un per davant i l’altre pel darrera, arriba el km 41 trobo a l’Hache, arribem junts a la línia de meta, a ell li queden forces per esprintar, ho intenta, veu que no el segueixo i decideix esperar-me per creuar la línia de meta junts a 3.36.45. Gràcies Hache!.

Estic súper contenta amb aquest temps, i ens veurem ben aviat, ja miraré a quina puc coincidir un altre cop amb vosaltres.

Neus

Jordi
    Participant

Felicitats companys!!!. M’agradaria poder signar una cursa com la vostra el proper diumenge.
    salut
    Jordi

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 25)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.