III Marató del Mediterrani: 28 octubre

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades

Pucurull
    Participant

Tot i que falten sis mesos pel dia de la prova, obro un fil sobre una marató – la tercera de quantes se celebren a Catalunya – que té, al meu entendre, força atractiu: la Marató del Mediterrani.

Aquesta marató, que celebrarà la seva tercera edició, va tenir la virtut de cobrir d’alguna manera el buit de la de la ciutat de Barcelona de l’any 2005, i havent-la corregut aquell primer any, sent-ho una especial inclinació per l’esdeveniment

A diferència de la primera vegada, que va ser al març, es farà a l’octubre: el diumenge 28. Si no canvien el circuit, que no ho crec, la marató és extremadament plana, i amb força atractiu ja que es corre al costat de la platja de Castelldefels-Gavà quasi tota l’estona.

En definitiva, una marató, per mi, molt recomanable.

Hi ha una web amb informació
    http://www.maratodelmediterrani.com/index.php?l=cat

Segurament no té interès per a ningú el saber-ho, però em ve de gust de dir que he començat l’entrenament per aquesta marató… per veure si faig millor temps que la de fa dos mesos a Barcelona.
    :)
    El pla que m’he muntat és:

Maig: 65 Kms setmanals. Inclou una cursa de 11: El Corte Inglés
    Juny: 69 Kms setmanals. Inclou una tirada de 25 i una cursa de 10: Cantonigròs
    Juliol: 71 Kms setmanals. Inclou una tirada de 25 i un terç de marató per relleus: Mataró
    Agost: 75 Kms setmanals. Inclou dues tirades de 30
    Setembre: 82 Kms setmanals. Inclou una tirada de 35 i una cursa d’11: L’Ametlla Merola
    Octubre: 82 Kms setmanals. Inclou una tirada de 35 i una mitja: Sant Cugat
    Setmana abans de la marató: 25 quilòmetres total.

Algú de Ponent comença a animar-se?

Pucu

segarrenc
    Participant

Salut companys,

Jo no l’he feta encara, veig que treballo de tarda i hauria de canviar el dia, però em pica el cuquet. Ara, també m’agradaria anar a Donostia un mes a més tard. M’ho hauré de plantejar.

Pucu, ostres noi, quin pla d’entrenament més ortodoxe, com manen els cànons. Fa anys que no sóc tant meticulós -bé, tant potser no ho he estat mai- amb els entrenaments. Fa goig de veure’l, enhorabona.

Una abraçada a tots.

Pucurull
    Participant
    Quote:
    Pucu, ostres noi, quin pla d’entrenament més ortodoxe, com manen els cànons. Fa anys que no sóc tant meticulós -bé, tant potser no ho he estat mai- amb els entrenaments. Fa goig de veure’l, enhorabona.

segarrenc,

Fer plans no és difícil. El difícil és complir-los.
    :D
    Jo, com suposo que tothom, n’he fet bastants que al final no han quedat en res. A veure aquesta vegada.
    Deixa’m presumir una mica de l’ortodòxia i meticulositat que dius que tinc (que no tinc), i posar els detalls del pla setmana a setmana.

Setmana… Dates………… Kms
    1……….. 30 ab – 6 maig… 65
    2……….. 7-13 maig………. 60
    3……….. 14-20 maig…….. 65
    4……….. 21-27 maig…….. 68
    5……….. 28 m-3 juny……. 70
    6……….. 4-10 juny……….. 68
    7……….. 11-17 juny……… 66
    8……….. 18-24 juny……… 70
    9……….. 25 j-1 jul………… 72
    10……… 2-8 jul……………. 70
    11……… 9-15 jul………….. 72
    12……… 16-22 jul………… 68
    13……… 23-29 jul………… 74
    14……… 30 j-5 ago………. 76
    15……… 6-12 ago………… 72
    16……… 13-19 ago………. 74
    17……… 20-26 ago………. 78
    18……… 27 a-2 set………. 80
    19……… 3-9 set…………… 82
    20……… 10-16 set……….. 80
    21……… 17-23 set……….. 85
    22……… 24-30 set……….. 82
    23……… 1-7 oct…………… 85
    24……… 8-14 oct…………. 90
    25……… 15-21 oct……….. 70
    26……… 22-28 oct……….. 25

A veure si aquesta vegada, que ho estic dient arreu – com els fumadors que per deixar el tabac expliquen el seu compromís a tothom – el faig.

Pucu

Joker
    Participant

Ànim amb la preparació Pucu. Jo, si tot va bé, el 20 d’agost, i durant 14 setmanes,començaré a preparar la que ha de ser la meva primera marató, el 25 de novembre a Donostia. :?

albertbo
    Participant

Un altre de ben meticulós ❗ El 20 d’agost, ni un dia abans ni un dia després… 😯 😆

madjoker, ENHORABONA per la decisió, però no et capfiquis amb els plans. Tot el que facis bé des d’ara ja et comença a valer com a preparació.

oscar font amigó
    Participant

Hola a tots! Jo també la vull fer encara que resta molt doncs ja porto dues a les meves cames aquest any, bcn i empuries 😳 . Suposo que me la començaré a mirar a l’agost quan comenci la fresca… 8)
    De totes pasades ànims a tots en la vostra preparació!!!! 😉

estefi
    Participant

😮
    pucurull, soc l´estefi, i buscaba una marto per la tardor, donosti le fet i tambe benidorm.
    😆
    pot ser una bona escusa per coneixer tot un MESTRE.
    el problema es que al agost baixo 15 dies el entreno. vaig de treking… pero farem el que podrem….

mirare dates… i la pagina web… Pucu hi va molta gent? es que correr solo es una mica mes dur de lo normal…. et ratlles una mica…. 😉
    mirare els teus entrenos i kms…. serpre s´apren……
    petons i una abracada…
    ESTEFI :)

Pucurull
    Participant
    Quote:
    😮
    pucurull, soc l´estefi, i buscaba una marto per la tardor, donosti le fet i tambe benidorm.
    😆
    pot ser una bona escusa per coneixer tot un MESTRE.
    el problema es que al agost baixo 15 dies el entreno. vaig de treking… pero farem el que podrem….

mirare dates… i la pagina web… Pucu hi va molta gent? es que correr solo es una mica mes dur de lo normal…. et ratlles una mica…. 😉
    mirare els teus entrenos i kms…. serpre s´apren……
    petons i una abracada…
    ESTEFI :)

estefi,

Gràcies per això de mestre, que m’ho diuen per l’edat i no per altra cosa, no et creguis…

Em preguntes si hi va molta gent: crec que l’any passar van correr la marató uns 350.

Pucu

estefi
    Participant

😮
    pucurull,lo de recollir els dorsals, es te que anar a barcelona?…
    jo no vaig molt sobrada de temps, i es per si algu ho pot recollir…
    o que.
    segur que vindre (toquem fusta, i no val lesions….)
    i el mapa del recorregut?…. no surt de moment a la web….
    esper que el teu entreno vaigi perfecte….
    jo ja comenco, pero el estiu per el mitg,…. veurem com va.
    ESTEFI 🙄

estefi
    Participant

😯
    NO HI VA NINGU DEL KM 0 A LA MARATO DEL MEDITERRANI!!!!!!…..
    ESPERO RESPOSTES, JO SI QUE ESTARE LLUITAN ……. PREPARANT KM I A PER UNA MES AL SAC……
    PETONS I KM… 😉
    ESTEFI

albertbo
    Participant

estefi, la tenia molt en el punt de mira, però he descartat córrer cap més marató fins l’any vinent.

Si l’hagués pogut preparar, hagués estat molt bé, sí, tornar-te a tenir com a companya, com en la marató per relleus dels Sícoris (bona jornada, eh ? 😉 ). Haguéssim probablement portat ritmes similars.

Si hagués, si haguéssim…

Parlem del que hi ha: UNA ALTRA KM 0 A ENDERROCAR MURS !!!

albertbo
    Participant

estefi (i Pucurull), només 2 setmanes i…

COLL AVALL, JA !!!

Pucurull
    Participant

El millor d’una marató no és, com diuen, traspassar la línia d’arribada.
    El millor és que l’última setmana no fots ni brot.
    :D

Pucu

cargol
    Participant

Estefi i Pucurull molts ànims diumenge.
    Sembla extrany que siguent una marató tant propera participi tant poca gent que preferim anar-nos per altres terres, com deia aquell "ningú es profeta a casa seva".
    Algún any la penso correr.
    Sort companys.
    Salut i milles.
    Abel

By Keds
    Participant

Estefi & Pucurull……SOM-HI !!!

Que tot vagi molt bé.

Salutacions.

p.d. …Esperem cròniques…. 😆

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 32)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.