III Marató del Mediterrani: 28 octubre
- This topic is empty.
-
AutorEntrades
-
27 d'octubre de 2007 a les 13:55 #9503
PucurullParticipantMoltes gràcies amics cargol i By Keds, pels ànims.
Per cert: no vull presumir d’haver fet el pla d’entrenament que vaig dir a l’inici d’aquest fil que faria.
No l’he fet al peu de la lletra, i just és dir-ho.
Com diuen, “La carn és dèbil”.
El que realment he fet és això:
Maig: 63 Kms setmanals. Inclou una cursa d’11: El Corte Inglés
Juny: 66 Kms setmanals. Inclou una tirada de 25 i una cursa de 10: Cantonigròs
Juliol: 57 Kms setmanals. Inclou una tirada de 25 i un terç de marató per relleus: Mataró
Agost: 60 Kms setmanals.
Setembre: 67 Kms setmanals. Inclou dues tirades de 30 i una cursa d’11: L’Ametlla Merola
Octubre: 74 Kms setmanals. Inclou una tirada de 35 i una mitja: Sant Cugat
Setmana abans de la marató: 18 quilòmetres total.Vaig fer el pla pensant en millorar el meu temps dels darrers anys en marató. Les tres últimes que he corregut (abans de la de Barcelona del març d’aquest any, en la qual em vaig lesionar tres setmanes abans i vaig trigar 5h 33’), les vaig acabar en 4h 54’, 4h 45’, i 4h 49’, i em vaig posar l’objectiu d’acabar la del Mediterrani en 4h 15’."
Ara, a poques hores del gran dia (estic segur que compartiu amb mi que el dia que es corre una marató es sempre un gran dia) veig possible aconseguir millorar els temps de les últimes; acabar-la en 4h 15’ ja no ho veig tant fàcil. Però ho intentaré.
La solució demà.
Pucu
PD/ Tinc la recança de pensar: Miquel: a qui punyetes creus que li interessa tot això?
😯27 d'octubre de 2007 a les 16:41 #9504
homedferroMembreA mi!
i estic segur que a molts d’altres també!!!
Sort per demà, i ja ens explicareu el que… com baixeu de les 4’15..
27 d'octubre de 2007 a les 17:04 #9507
JokerParticipantPucurull i Estefi,
Sort i a gaudir-la! Vosaltres ja sabeu com fer-ho! 😉
Torneu sencers, eh?!
27 d'octubre de 2007 a les 20:23 #9514
By KedsParticipantAmic Pucurull,
la teva recança…"Miquel, a qui punyetes creus que li interessa això?…" m’ha fet pensar una mica i et vull dir amb força i convicció (com ja ho ha fet rapidíssimament en homedferro) que a mi també m’importa.
No sé què passarà ….però avui corro. Estic corrent des de fa unss mesos i em trobo bé. No em sembla gens cursi dir que sóc feliç corrent i que córrer a passat a ser una cosa important en la meva vida.
I quan dic que corro…vull dir que també faig altres coses mentre corro….treballo, visc, respiro, dormo……i també em connecto a un lloc anomenat Km0. Em cau bé aquest lloc. Hi passo estones llegint, quedant amb companys que quasi bé no conec (a tu Miquel no et conec encara)…i també de la meva cargolada ment surt un personatge nou (By Keds), li dono forma….evoluciona…
La vida passa i continuo fent coses….vull fer una marató l’any vinent….llegeixo amb curiositat coses per aprendre i experimentar al respecte….hi ha un "tio" que es diu segarrenc (quin paio!)….i també en Cargol i en Crit……Marta, Artur42, Albertbo, Adolfo, Lagartija, Baldato, Neus, Arcadi.…..la llista és realment llarga.
Gent de ponent…i del Baix Camp,….i de la Franja,….i del Barcelonés….
Gent diferent, de diferents llocs i diferents edats i condicions, que comparteixen alguna cosa….alguna cosa important…Gent que circula per la web i pel fòrum….escrivint, llegint, mirant fotos, consultant classificacions, alguns discuteixen (hola Alvarfanyez),….tot lliurement, al ritme que cadascú vol. Fantàstic! O no?No sé què passarà demà……Potser en "By Keds" es cansarà de córrer….i es farà monjo. No ho sé. Però no importa. Segur que apareixeran nous "niks" darrera dels quals hi haurà gent nova que descobrirà la màgia de córrer i que voldrà saber….
Aleshores, Pucurull, serà bo, i és bo que gent com tu i tants altres expliquin les seves experiències, aventures i inquietuds, i en facin partícip de tot plegat a qui ho necessiti i qui ho vulgui. La llibertat altre cop!.No sé què passarà demà….però de moment corro. I si us plau, Pucurull, no deixis de fer tot el que tant bé fas…..
Molta sort, altre cop, en la marató de demà.
Adéu i a descansar……27 d'octubre de 2007 a les 21:52 #9517
HacheParticipantSubscric paraula per paraula tot el que ha dit en By Keds.
Pucurull, Estefi, que tingueu molt bona cursa, i que ens ho expliqueu que ens interessa, i molt.
Molta sort, per demà o millor dit per d’aquí a una estona 😉 .
27 d'octubre de 2007 a les 22:52 #9518
Artur42Participantpucu, Estefi, molta sort
28 d'octubre de 2007 a les 6:36 #9519
bruParticipantIeeeeeeps,
Molta sort avui, pucu i estefi i sobretot, a DISFRUTAR!!!!!
Salut
28 d'octubre de 2007 a les 16:00 #9521
bruParticipantIeeeeeeps,
Moltes felicitats, amic Pucurull 😆
Miquel Pucurull Fontova …… 4:30:46
Enhorabona campió
Salut
28 d'octubre de 2007 a les 16:02 #9522
bruParticipant….per cert, l’estefi no l’he trobat a la classificació 😯
Salut
28 d'octubre de 2007 a les 17:56 #9524
By KedsParticipantPucurull…..
Els objectius marcats eren molt exigents……Voler rebaixar 1/2 hora els teus registres anteriors d’una tacada….això no es fa ni a Etiòpia !!
Malgrat tot, i tu ho saps perquè en saps molt, has fet un gran resultat. (T’ho diu un que no en sap gaire encara). Espero que a més del crono, hagis gaudit de un gran dia…
Estefi…..
On ets?…..Digues alguna cosa…..quan puguis i et vagi bé….
(de moment espero/esperem que estiguis bé).28 d'octubre de 2007 a les 20:26 #9529
ElmuroParticipantHola! no he seguido la preparación especifica de Pucurull ni de la Estefi, pero he de reconocer que la Marató del Mediterrani a pesar del perfil plano, no es un maratón para hacer una buena marca, ya que aunque fisicamente te encuentres bien las carreras se disocian entre lo fisico y lo mental, y realmente lo mental se acusa mucho ya que no existe el calor de otras maratones ni la participación para poder ir en grupo abrigado.
Por lo que los tiempos realizados tenemos que estar contentos ya para mi ha sido un maratón bastante duro mentalmente28 d'octubre de 2007 a les 23:11 #9534
By KedsParticipantOstras Elmuro!
Si, por lo que interpreto, has corrido esta maratón….i acierto deduciendo quien eres en la clasificación……pues…..muchas felicidades por el puesto i por una marca de "tres pares de narices".
Evidentemente puedo estar equivocado (¿?)…..en tal caso perdona mis comentarios precipitados…
Saludos.
29 d'octubre de 2007 a les 10:31 #9539
PucurullParticipantMoltes gràcies, amics, per les vostres felicitacions.
Estic molt content d’haver pogut fer aquesta marató d’ahir, a la qual li tinc estima perquè fa dos anys va servir per cobrir la malaurada suspensió de la de Barcelona 2005.
I estic radiant d’haver pogut fer 4h29’54” (no les 4h30 que diu en bru. Què consti en acta!!!), que tot i que no és el que m’havia proposat (4h15), significa millorar els temps de les quatre maratons darreres.
Content també d’haver quedat tercer de la categoria de majors de 60 anys (s’ha de dir que només érem cinc, però).
El cert és que a un avi, sempre li fa il·lusió totes aquestes coses..
Pucu
29 d'octubre de 2007 a les 11:00 #9540
homedferroMembreEnhorabona, mestre…
quina és la propera???
29 d'octubre de 2007 a les 11:11 #9542
ElmuroParticipantMerci By keds, pots escriure en català,yo encara no pero al temps…
Si que la corri con 3h 04 , he de decir que pude compartir algunos Km con Angelina Miro que a la postre fue la ganadora ,la unica que reconoci de les Terres de Ponent , estoy satisfecho ya que logre 20ºgeneral y 1º en cat. aunque te confieso que prefiero quedar el 500 y tener mas gente con la que compartir carrera. -
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.