III Cursa dels Templers, 21 de juny, Lleida
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
29 de maig de 2009 a les 20:49 #21588

By KedsParticipantPucurull ha escrit:
Quote:Em ve molt de gust de dir que el 21 de juny estaré amb vosaltres fent La Cursa dels Templers.Vindrem uns quants amics que formem part de Corredors.cat, un dels quals s’encarrega de la inscripció conjunta.
No l’he corregut mai, i em fa molta il·lusió fer-la.
Pucurull
Ostres….Quina gran notícia !!
El fill pròdig torna a casa…..Benvingut!!
Salutacions & Templers.
30 de maig de 2009 a les 14:23 #21599
PucurullParticipantBy Keds ha escrit:
Quote:Ostres….Quina gran notícia !!El fill pròdig torna a casa…..Benvingut!!
Salutacions & Templers.
Una puntualització, By Keds: no en soc “fill pròdig”. El meu pare va néixer a Balaguer i la meva mare a Os, però soc de Can Fanga .
Tinc, això sí, i segurament pels meus ancestres, especial debilitat per tot el que té a veure amb Lleida.
Pucurull
30 de maig de 2009 a les 15:21 #21605
By KedsParticipantBenvolgut Pucurull.
No sé si estrictament ets un fill pròdig o no……
El que si sé es que ets un paio d’allò més estimat dins el nostre món atlètic popular…… a Can Fanga , a Ponent….i em temo que a tot el país.
Paradigma dels corredors populars, home savi, pare de maratoniana campiona, il.lustre Correcat, merescut pitral d’honor a la marató BCN ’09…….
A Ponent hi tens, a més de arrels…..un bon grup d’amics que et volen agrair la teva col.laboració i fidelitat al projecte Km0.
Serà un luxe tenir-te en aquesta cursa, que també és la teva.
Salutacions & Templers.
30 de maig de 2009 a les 18:41 #21610
ArnauParticipantM’afegeixo a les paraules i sentiments d’en by keds respecte al mestre Pucurull.
Tot un honor.
Salut i kms !!!
30 de maig de 2009 a les 22:31 #21619
EnricModeradorAmen!!
31 de maig de 2009 a les 12:35 #21625
PucurullParticipantAmics,
M’aclapareu!!!
Moltes gràcies. Però, sense falsa modèstia, no n’hi ha per tant. Us ho asseguro.
Parlant de la cursa, una pregunta: la pujada al Castell, al final, és molt llarga i costeruda? He estat a Lleida varies vegades, però no em sé fer l’efecte. Una cosa és anar amb cotxe i una altra córrer.

Pucurull
31 de maig de 2009 a les 14:59 #21627
ArnauParticipantMestre Pucurull,
en referencia a la pujada diria que els ultims 500 metres piquen amunt i que l’autentic tram trenca-cames son els ultims 300.
Des del km9 aprox. s’inicia l’ascens progressiu al turo de Gardeny. Una llarga recta que ens porta fins a l’inici de la pujada. Tot pujant comodament trobem una corva a la dreta on ja comença a picar de valent, despres corva a l’esquerra on ja crema tot i no queden cames i per ultim una ultima corva a la dreta on es veu l’arc d’arribada. Un ultim esforç en pla i es creua la linia d’arribada.
Si veniu amb cotxe i aneu al parking habilitat, fareu el primer tram i ja veureu que no passareu de 2a :laugh: :laugh: :laugh:
Salut i kms !!!
1 de juny de 2009 a les 11:43 #21647
PucurullParticipantPucurull ha escrit:
Quote:Em ve molt de gust de dir que el 21 de juny estaré amb vosaltres fent La Cursa dels Templers.Vindrem uns quants amics que formem part de Corredors.cat, un dels quals s’encarrega de la inscripció conjunta.
No l’he corregut mai, i em fa molta il·lusió fer-la.
Pucurull
No ho havia llegit, i l’amic Homedferro m’ha fet saber que per la meva condició d’associat a Km0 la inscripció és gratuïta.
Una alegria més a afegir.
No ho dic per quedar bé: ja tinc ganes que sigui el 21 de juny.
Pucu
1 de juny de 2009 a les 12:08 #21648
CritMembreAu, presentada la III Cursa dels Templers.
Salut
1 de juny de 2009 a les 22:39 #21670
By KedsParticipantHola Km0’s.
Ja ha arribat el Juny…..
Avui s’ha fet la presentació oficial de la cursa…..
Les inscripcions On-line es comencen a moure de veritat….Ummm…….
“…SMELLS LIKE A TEMPLER SPIRIT….”
(Kurt Cobain)Salutacions & Templers.
2 de juny de 2009 a les 10:10 #21686
kaiserParticipantJa som 150 inscrits!
Les inscripcions comencen a animar-se, només ahir 27…
Queden 650…
2 de juny de 2009 a les 10:20 #21687
homedferroMembreEp!!!
a hores d’ara només hi ha 15 noies inscrites…
NOMÉS 15 NOIES????
au! xiquetes d’arreu! animeu-vos i veniu a gaudir de Templers!!!
El percentatge de l’any passat va ser quasi del 15%, i ara mateix anem per un “justet” 10%.
Venga, animem a les noies a participar-hi!!!
2 de juny de 2009 a les 15:43 #21702
Beatriz EnrichParticipant:blink:
Redman, els anims que estas donant son bestials!!!! Si ja hem fan mal les cames ara,…. el dia 21 que fare???
Bueno com que després de la pujada tenim piscineta me posare en remull a vere si les monto de nou,… per lo menos ja tinc un cotxe escombra que me portarà de la linia d’arribada a la pisci i de la pisci a casa,….:blush:
La incognita es,… el sergi FP després de les vacances podrà aconseguir pujar la pujada més rapid que jo????
Segur que si!!!:woohoo:Apa, salut i templers!!
2 de juny de 2009 a les 15:49 #21705
IvanParticipantHola amics, estic segur que aquest any serà la millor de les tres edicions, ja que cada any aneu millorant moltíssim.
Des de l’ekke ja sóm 66 inscrits, dels quals 25 dones. A finals de setmana donaré una primera llista per poder actualitzar els inscrits. Encara no ho he fet per què pagats tinc 30.
Ànims i a seguir treballant.
Ah, teniu el millor director de cursa possible :woohoo:
Salutacions
2 de juny de 2009 a les 16:02 #21708
ArnauParticipantPlasmodi, no t’espantis perque la pujada a Gardeny es menys del que sembla, sino ja m’ho diras. Era per posar-hi una mica de salsa

Pots estar ben tranquil.la perque tindras un motxiller de luxe, que ja voldriem molts !!!
I aprofito el fil per desitjar una rapida recuperacio al Sergi F.P.
Visca Templers !!!
Salut i kms
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.