III Cursa dels Templers, 21 de juny, Lleida
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
2 de juny de 2009 a les 16:58 #21713
kaiserParticipantIvan ha escrit:
Quote:Des de l’ekke ja sóm 66 inscrits, dels quals 25 dones.Bravo per l’ekke!!!!
2 de juny de 2009 a les 19:51 #21722
SaltamartíParticipantNo pot ser!
Tantes dones ha de tenir truco per força 38% :dry: , perquè trenca totes les estadístiques :blink: .
Au, animeu-vos que per aquí Lleida no estan tan animades les noies :ohmy: .
Aprofiteu que només són 10 kilòmetres. Penseu primer baixada i després aguantar el ritme i al final es pot fer caminant i no passa res.
Un 15% és molt molt poquet…
10 % :angry: 15 % :unsure: 20 % :dry: 25% :cheer: 30 % :woohoo: 35 % :X :silly: :woohoo:
:X 80 % :blush: :blush: :blush: :blush: :blush: :blush: :blush:3 de juny de 2009 a les 11:07 #21740
Jordi CodonyParticipantInscrit a la que serà la MILLOR CURSA D’EUROPA a partir de l’any vinent gràcies a l’aeroport d’Alguaire.:lol: 😆
3 de juny de 2009 a les 11:27 #21741
Pere PujolParticipantxavvier ha escrit:
Quote:No pot ser!Au, animeu-vos que per aquí Lleida no estan tan animades les noies :ohmy: .
vinga dones que jo també vindré
:blush: :blush: :blush:el que s’ha de fer es farà (tot sigui per omplir Templers de noies):blush: :blush: :blush: …jajajajajajajajaaja……
3 de juny de 2009 a les 21:45 #21767
Pere PujolParticipanthola,
NO COLAPSEU LA WEB, UNA MICA D’ORGANITZACIÓ,siusplau n’hi haura per totes….de….samarretes,de….no ho sé….per cert
quin regal ens donareu??????????????????:S3 de juny de 2009 a les 22:05 #21773
albertboParticipantCat ha escrit:
Quote:quin regal ens donareu??????????????????:SJo ho ignoro, però no tinc cap preocupació al respecte. De fet ni m’importa si n’hi ha o no, és una bona manera de no quedar mai decebut. O potser necessitem un regal-pastanaga per gaudir d’una bona cursa ? Au, no siguem…
3 de juny de 2009 a les 22:14 #21775
JordiParticipantINSCRIT!!!
Encara estic buscant aquestes bones sensacions que tenia a primers d’any. Espero trobar-les durant aquestes dues setmanes, i si no tampoc passa res, gauedirem igualment…
AMUNT TEMPLERS!!!
3 de juny de 2009 a les 22:47 #21777
kaiserParticipantJa passem dels 200…
4 de juny de 2009 a les 7:06 #21780
Pere PujolParticipantalbertbo ha escrit:
Quote:Cat ha escrit:Quote:quin regal ens donareu??????????????????:SJo ho ignoro, però no tinc cap preocupació al respecte. De fet ni m’importa si n’hi ha o no, és una bona manera de no quedar mai decebut. O potser necessitem un regal-pastanaga per gaudir d’una bona cursa ? Au, no siguem…
no sigem que…???:dry:
vols dir que no puc preguntar???:blush: :blush:
potser a molts els fa por preguntar…a mi no doncs,de fet jo corro per divertimento,ni per marques ni regals,sols ho faig per donar conversa al fil
a vegades hi ha gent que té interes….en saber i tot de molt bonrollisme
i hom potser el que volgui ser,s’enten oi !!!un preguntador:)

visca ja tenim el 25 per cent
4 de juny de 2009 a les 16:29 #21784
cargolParticipantCalma, calma!
No cal que patiu, tot teniu raó.
Una pista… si mireu el diptic podreu veure els col.laboradors que tenim i podreu imaginar que ens poden oferir …
Salut i milles templeres.
Abel4 de juny de 2009 a les 17:12 #21786
Pere PujolParticipantcargol ha escrit:
Quote:Calma, calma!
No cal que patiu, tot teniu raó.
Una pista… si mireu el diptic podreu veure els col.laboradors que tenim i podreu imaginar que ens poden oferir …
Salut i milles templeres.
Abelara plà,quin embolic
pot ser una ampolla de vi o uns mitjons,per que unes ulleres com que no,,,,a no ser que…..hummm…,doncs podria ser un cronometre,oi!!
per que una vespa,no no borreu això
ahhhhh ja ho tinc,serà un descompte per al fisio aquet que et posa a tó la ossada…hummm…ja aniria bé que tinc unes molesties a unes parts estratègiques:woohoo: :cheer:(això és de veritat,fa pupa:dry: )espero que JA ho tingeu clar:)
6 de juny de 2009 a les 9:35 #21820
XaviPapellParticipantDemà començaré a fer quelcom. Fa tres setmanes que no faig res.
7 de juny de 2009 a les 14:16 #21833
Pere PujolParticipantXaviPapell ha escrit:
Quote:Demà començaré a fer quelcom. Fa tres setmanes que no faig res.doncs vinga a fer quelcom,que potser el cotxe escombra et passarà:laugh:
per cert per no fer res els Km0’s de Lleide,que mouen menys els dits que’l Inieste canviant de semblant….deuen entrenar i entrenar amb “lo” bé que s’està estiradet…

AU VA TEMPLERS EXPLIQUEU COM ÉS EL RECORREGUT!!!!!!:cheer:
7 de juny de 2009 a les 21:19 #21841
XaviPapellParticipantUna sol.licitud per els organitzadors.
Si dintre dels obsequis doneu samarreta, segurament arribaré ultim. Si us plau, seria molt demanar que em guardessin una talla XL ??
Gracies.8 de juny de 2009 a les 19:47 #21861
homedferroMembreEp!!!
Ara que ja som 50 km0 inscrits, parlem de barquetes???
Sub45
– HomedferroSub60
– EstefiSubAcabarcomsigui
– EnricJordi
Bodi
Albertbo
Lo_Jordi
Estefi
Luigi
Jose Luis Diaz Cabrera
Plasmodi
Imma
Sergi F.P.
Julià
Redman
JFK
X.fillat
Flo
Josep Antoni font
Mesigual
MACH3
Garriguenc
Amata
Xavier Miro
Jmolins
Agulletaman
Albert Nogues Nogguera
Wharhol
Jramon30
CARLOS
Neus
Icaro
PICO
CAT
Quim
Kimi
Loman
Joana
SergiR
Ash
Iscle
Joker
MARTA
Josep Antoni Varela
Alexvica
Caragolet
Ballak
Xavithai
Muntanyenc
Ivan
Joan Pere
isaacfr77
fgalcer
Jotace
PILIBorges
Montserrat
OscarDC
Frederic
Jose Manuel Mabilly
Xavi Papell
Pucurull
Jospon
porcalleocho
vaker
Tresi
més tots els que falteu per inscriure…
apa, que cadascú es col·loqui allà on cregui… que la cursa ja ens posarà on ens toqui! :woohoo:
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.