III Cursa dels Templers, 21 de juny, Lleida
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
24 de maig de 2009 a les 18:54 #21437
SaltamartíParticipantEm prepararé seriosament Karri la teva barca ha de ser la meva. Si l’aguanto 5 kilòmetres estaré més que satisfet.
Salut i força
24 de maig de 2009 a les 20:52 #21440
ivaxParticipantEp, companys! :cheer:
Aquest any tinc el goig i honor de ser la llebre 50′.:woohoo:
Espero deixar el pabelló força alt, allí on realment es mereix.
Puc assegurar que, per a mi, és un ritme que m´hi trobo molt a gust, per tant, si no passa res estrany, farem cada km rondant el 5 minutets. Bé, al començament anirem una mica més ràpid (uns 4.30.. tampoc ens atabalarem massa, eh!):dry: , comptant que estarem descansats i serà baixada, per deixar més marge de temps a la part final de “lleugera pujadeta”.:SBé, de moment, res més. Només esperar a saber quina llebre serà la més atractiva i tindrà més pretendents…:kiss:
25 de maig de 2009 a les 13:56 #21450
amataParticipantEp Ivax, amb aquest globus, crec que tens la claca garantida!!!.
Apa!
25 de maig de 2009 a les 18:56 #21461
Ferran Gonzàlez CastellàParticipantivax ha escrit:
Quote:Ep, companys! :cheer:Aquest any tinc el goig i honor de ser la llebre 50′.:woohoo:
Espero deixar el pabelló força alt, allí on realment es mereix.
Puc assegurar que, per a mi, és un ritme que m´hi trobo molt a gust, per tant, si no passa res estrany, farem cada km rondant el 5 minutets. Bé, al començament anirem una mica més ràpid (uns 4.30.. tampoc ens atabalarem massa, eh!):dry: , comptant que estarem descansats i serà baixada, per deixar més marge de temps a la part final de “lleugera pujadeta”.:SBé, de moment, res més. Només esperar a saber quina llebre serà la més atractiva i tindrà més pretendents…:kiss:
Físicament no sé si seràs la més atractiva, però pel que dius, de ben segur, que seràs la que m’agradaràs més… Ja veurem si et puc seguir.
Salut!
25 de maig de 2009 a les 20:32 #21464
estefiParticipant

ejem… be, jo tambe estic orgullosa, i molt de fer de llebre, aqui a casa, als Templers.
i tambe espero m´acompanyi molta gent, farem una gran “familia” de 60´ i una gran cursa…
estefi======llebre de 60´
26 de maig de 2009 a les 13:48 #21491
KarriParticipantEi!!!
Necessitem gent valenta que es marqui objectius i suï de valent per aconseguir-los :Barquetes :
Montoliu/Sub40
Karri/Sub45
xavvierIvax/Sub50
mesigualEstefi/Sub60
Au, au, no sigueu tímids
26 de maig de 2009 a les 15:37 #21495
alexvicaParticipantHola nois!!!
Ja s’apropa la III Cursa de Templers i pel que veig la gent s’està animant força aviat.
El millor es reunir tots els Km0 i tots els que s’animin a fer més gran aquesta festa i amb ganes de passar una bona estona.Apa a entrenar s’ha dit..

P.D. INSCRITIcaro ens veiem a Templers
26 de maig de 2009 a les 18:08 #21503
Pere PujolParticipantKarri ha escrit:
Quote:Ei!!!
Necessitem gent valenta que es marqui objectius i suï de valent per aconseguir-los :Barquetes :
Montoliu/Sub40
Karri/Sub45
xavvierIvax/Sub50
mesigualCat/Sub 55 barqueta..no tímids/es
Estefi/Sub60
Au, au, no sigueu tímids
si més no de barqueta,oi..
26 de maig de 2009 a les 18:14 #21504
ivaxParticipantEp mesigual!
Sí, sí, penso ser la llebre més atractiva també
físicament
i químicament :silly: imatemàticament :laugh: i lingüísticament :ohmy: i
històricament :blink: i èticament :unsure: i…
En fi, que ja veus que m´hi esforçaré prou! :woohoo: :woohoo: :woohoo:
Ens veiem a l’esplanada de Gardeny i ens saludem al crit de TEMPLEEERS!!!
26 de maig de 2009 a les 19:01 #21506
Pere PujolParticipantivax ha escrit:
Quote:Ep mesigual!Sí, sí, penso ser la llebre més atractiva també
físicament
i químicament :silly:Ens veiem a l’esplanada de Gardeny i ens saludem al crit de TEMPLEEERS!!!

alerta doncs que per darrera venim els de 55:)
:woohoo:28 de maig de 2009 a les 22:14 #21548
By KedsParticipantHola Km0’s.
III Cursa de Templers….800 Inscrits ??
YES WE CAN !!!!
(Si, si….We can….però ja podem començar a treballar de valent ….o ens donarem….with a canto in the dents….)
Salutacions & Templers.
29 de maig de 2009 a les 16:40 #21573
PucurullParticipantEm ve molt de gust de dir que el 21 de juny estaré amb vosaltres fent La Cursa dels Templers.
Vindrem uns quants amics que formem part de Corredors.cat, un dels quals s’encarrega de la inscripció conjunta.
No l’he corregut mai, i em fa molta il·lusió fer-la.
Pucurull
29 de maig de 2009 a les 16:59 #21577
CritMembreAi, ai, que si no ho avances un mes no hi trobaràs ningú i et fotràs de calor:silly:
29 de maig de 2009 a les 17:42 #21576
PucurullParticipantcrit ha escrit:
Quote:Ai, ai, que si no ho avances un mes no hi trobaràs ningú i et fotràs de calor:silly:Gràcies, crit.
Menys mal que la web permet modificar les errades dels padrins

Ens veurem el 21 de juny!!!
Pucurull
29 de maig de 2009 a les 19:17 #21583
CritMembreSeràs benvingut a la teua terra, amic Miquel!
Aquest any impossible, però queda pendent tornar-te la visita en aquell paradís.
Salut
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.