III Bilbao Night Marathon 22-10-2011

• Aquest tema està buit.
  • Autor
    Entrades

Hache
    Participant

Una altra opció per la Marató de tardor, una Marató diferent a una hora diferent, a veure que tal anirà:dry: :dry:

A més a més, 1/2 Marató i “Carrera Pirata” de 7,5 km’s. Per a més informació:

http://www.bilbaonightmarathon.com/

Per cert…… inscrit:dry: :dry: :dry: Marededeusinyó…..

cargol
    Participant

Bona elecció Hache, Bykeds i un servidor varem anar a la primera edició i per poc tots varem fer marca personal (es la nit que canvía l’horari d’hivern).
    Hi ha molt bona combinació amb tren Lleida-Bilbo (i molt bons pintxos).
    Salut i milles bàsques.
    Abel

homedferro
    Membre

Epa!

Molta sort Hache!!!

A gaudir-ho!

I al tornar, a part de la crònica, vull veure la moneda de dos euros…;)

Salut!

Hache
    Participant

Moltes gràcies homedferro!!!!!

Curiosament el que era Bilbao Night Maraton ha passat a ser Bilbao After Hours Maraton, ja que una manifestació programada per la mateixa tarda de la cursa (que no havia més dies per fer-la, vaja!!!), farà que s’endarrereixi la sortida de les 20h. a les 21:30h., o sigui que en el millor dels casos correré fins ben entrada la 1 de la matinada…… Menys mal que soc “ave nocturna”, si no podria acabar adormit en qualsevol cantonada…..

Doncs bé, ja ho tenim tot fet i amb els dubtes de sempre, que em falten tirades llargues, que si ai, que si ui, que em molesta aquí, que em molesta allà….. en fi, el de sempre…

Ja us contaré!!!!

Una abraçada a tots,

Pd. La mítica moneda de 2€, ja està preparada a la butxaca de les malles!!!;) ;) ;) ;)

KIMI
    Participant

Anims company disfruta de la nit de Bilbao i força pintxos.

Jordi
    Participant

Molta sort Hache i al loro amb aquestos bascos que son tan brutos que els primers 42km els fan per calentar i despres els tornen a fer :P :P :P

Hache
    Participant

Gràcies Home de Negre i Kimi!!!!!

La veritat és que a 2 hores de començar la Marató, les sensacions són molt extranyes per còrrer a aquesta hora, i els nervis van aumentant:S :S

A veure com anirà:dry: :dry: :dry: :dry:

Salut!!!

Jordi
    Participant

Endevant Hache que avui toca “noche loca”. Segur que triunfes i ja saps, a DISFRUTAR, que no es cort tots els dies una marató, i menys de les nocturnes…

Salut
    Jordi

josep
    Participant

Molta sort Hache.
    Eps! No pares ni de matinada.
    Ja tenim ganes de saber de la teva aventura nocturna…ja contaràs.

Salut i pinxos.
    Apa!

kepasaneng
    Participant

Molts ànims nocturns!!! Aivalaostiapachi!!! Que 42km no son una mierda hombre!! Nos hacemos una tirada hasta Donosti?? :woohoo: :woohoo:

Res, Hache, a deixar el pabelló ben amunt!!

Sort!!!

By Keds
    Participant

Hola Km0’s.

BILBAO NIGHT MARTHON….

Uff!!!, quants records…. i quins records!!!

Amb l’Abel (Cargol) hi vaig anar a la primera edició, fa un parell d’anys, i encara ara, quan hi penso, encara se’m posa la pell de gallina…

Una Marató molt especial, en un lloc molt especial, a una hora increïblement especial.

Bé, són quasi bé la 1 de la matinada i és possible que l’Hache encara estigui fent els darrers kms pels carrers de Bilbao….abans d’anar-me’n a dormir, el darrer pensament és per ell.

SOM-HI, HACHE !!!

Salutacions i visca Euskadi, en pau i llibertat!!

Ei, jo també vaig anar a fer la nocturna de Bilbao. (encara que vaig triar fer la Mtja Marató). Com que feia temps que no passav pel foro, no savia que hi hagués agú de KM0 que hagés anat. Crec fins i tot que et vis veure a l¡esplanda del Guggenheim fen-te fotos mb la teva família, però com que no te coneixia i tampoc anava amb l’equipaió del KM0 em va fer una mica de cosa dir-te res.
    En tot cas, jo vaig acabar bé però molt cansat (2h 02′). Ja havia corregut una altra marató el diumenge passat i se’m van fer durs els últms 2 Kms.

homedferro
    Membre

Epa!

GRAN HACHE GRAN!!!

3:40:19

i la moneda de dos euros a la butxaca!

salut i repòs!

Jordi Codony
    Participant

Felicitats HACHE !!!.
    Molt bona marca, amb “nocturnidad y alevosía”.

KIMI
    Participant

Felicitats crak ni de nit pots deixar de correr.

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 24)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.