II MARATON EXPO ZARAGOZA 28-SET-2008

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    cargol
    Participant

Hola companys:
    Sembla extrany obrir un fil a menys de 3 mesos d’una marató, però aquí la tenim i encara ningú s’havía atrevit a fer-ho.

PROS: Molt plana, circuit atractiu, a prop de casa, potser es la darrera vegada que s’organitza, ja que l’organització tenía un contracte de 2 edicions i ja veurem si ho renoven.

CONTRAS: Molt aviat de la temporada, amb el que comporta entrenar en ple estiu i coincidència amb la mitja de Barbastro el mateix cap de setmana.

L’any passat la va correr l’amic Baldato i potser ens pot fer 5 cèntims. Jo he decidit preparar-la i correr-la. Algú s’anima a acompanyar-me?.

Aquí hi teniu la web: http://www.maratonexpozaragoza2008.es/index2.html

Salut i milles.
    Abel

baldato
    Participant

Carrera muy recomendable, si no repito es porque todavía voy a por mi tercera maraton y no me apetece repetir tan pronto.

Pros:

– Circuito más bien plano, no al cien por cien, como puede parecer, pero si muy llevadero, totalmente urbano, y una gente que no se cansa de animar, a veces con unas ocurrencias que casi te hacen reir…
    – Carrera en Aragón, con la relación precio-calidad-trato que esto supone (lo siento, no lo puedo evitar, son las raices y, además es verdad 😉 )
    – Al menos en 2007 la cantidad de corredores era suficiente para no encontrarte solo (al menos a la altura de carrera en que me encontraba) ni tener agobios por la masificación que se encuentra en otros sitios.
    – Recorrido, sobre todo en la primera mitad, muy atractivo, por el corazon de zaragoza.

Contras:

– El 28 de septiembre en zaragoza es una lotería. Puedes encotrar un día fresco -perfecto-, un día muy caluroso -adios-, o un día de viento -vaya-.
    – En la parte del recorrido al norte del ebro, camino y vuelta de la expo encuentras una zona "formato forum" en la segunda mitad de la carrera que os aseguro te pone a prueba el coco. No quiero imaginar si sale un día de cierzo por aquellas avenidas tan anchas…
    – En la primera edición la organización, que por casi todo se apreciaba esmerada, falló un poco en la señalización vertical de los km, claramente bailada en un circuito con la distancia total homologada.
    – Cuidado con el primer diez mil, pues se sale revuelto con unos diez mil corredores de la prueba de diez mil, que causan diez mil molestias, y si te dejas llevar por su ritmo te pueden causar diez mil sufrimientos en el resto de la maraton cuando ellos desaparecen.

CONCLUSION: muy recomendable, este año no porque miro hacia otro sitio, pero si la prueba sobrevive a la expo volveré.

porcalleocho
    Participant

Aquesta la fare de com a test de la Marato de New York que fare un mes despres. De entrada sols fare fins al km 32. Per veure com s´adapta el cos a mes de 30km sobre asfalt.

Darth Vader
    Participant

Jo també la tinc en ment, tinc els dies lliures, només em falta veure com va la preparació fins a primers d’agost, i si tot surt com vull, m’apunto!!! (això sí, calma i tranquilitat).

Salut!

albertbo
    Participant
    Quote:
    Aquesta la fare de com a test de la Marato de New York que fare un mes despres. De entrada sols fare fins al km 32. Per veure com s´adapta el cos a mes de 30km sobre asfalt.

Sí, sí, aviat tu també seràs un "marathon man" ❗ .

Recordo que temps enrera deies que no sé que de l’asfalt 🙄 , no sé que de les cames 🙄 …

No sé QUÈ DE QUÈ: SALUT I ENDAVANT, COMPANY !

porcalleocho
    Participant
    Quote:
    Quote:

Sí, sí, aviat tu també seràs un "marathon man" ❗ .

Recordo que temps enrera deies que no sé que de l’asfalt 🙄 , no sé que de les cames 🙄 …

No sé QUÈ DE QUÈ: SALUT I ENDAVANT, COMPANY !

Albertbo, marathon man ja ho soc, fa molt anys i no ho vaig preparar, va ser la maraton de barcelona, vaig fer 4h.

Lo dels mals encara continuo, l´asfalt el toco el minim i sols en competicio, la resta camins , gespa i a la pista les series. Per altre banda m´estic deixan una fortuna en metges , fisios i demes per arreglar els tendons. si be he tingut una millora, tampoc estic com per masses alegries. Pero de moment no em puc quiexar i puc anar fent la preparacio de cara New York, encara que tant sols puc entrenar 3 dies a la setmana.

montoliu
    Participant

iepaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!

m’he inscrit a aquesta marató basicament per que hi tindré tota la familia en pés, ja que aixó de "xafar" la de Barbastre no té nom,
    ja són dos anys seguits, no sé si no hi han més dates per fer-la, no sé qui hi ha al darrera d’aquesta marató, però demostrant aquesta falta de tacte, serà la primera i l’ultima.
    Aixó si, no escatimaré esforços i la penso preparar com totes: "a tope!!".

que? com ho tenim aixó?? per ara veig que serém pocs i que fem poc soroll, a veure si ho animem.

encara que falten 4 setmanes, continuo amb el pla d’entrenament dels que no surten als manuals: el "ja t’ho trobaràs".

aquesta setmana faré alguna serie, que diuen que vá molt bé, …a veure si és veritat.

ho anirem comentant.

a reveure.

bru
    Participant

Ieeeeeeeeps,

montoliu, això de les sèries que diuen que va molt bé….ves, no t’ho creguis massa…nosaltres, els humans, intentem fer-les i desprès, surt lo que surt…

Que no sigui cas que comencis a fer sèries i desprès, quan arribis al final de la marató, no tinguin encara la pancarta d’arribada penjada 😉

Vinga crack, ens veiem a Tèrmens 😉

montoliu
    Participant

i bon hora!!!!!!!!!!!!!

vinga nois que aixó s’apropa, només 10 dies..

:unsure: :unsure:

cargol???? Darth Vader???????? algú més?????

comencen les cagareles i demés dubtes tipics pre-marató: que si falta de Kms, falta de series,…. en fí, lo de sempre.

per cert, si fot lo cierzo del disabte pasat :ohmy: , ja hem begut oli.

a reveure.

montoliu
    Participant

només 6 diessss!!!!! :unsure: :S :X :S :blink: :P

quins nerviiiiiisssss!!!!!!

com que ara ja no hi ha rés a fer, entrenament de manteniment:
    ahir, ultima rodadeta suau de 15 km per estirar les cames.
    Aquesta setmana, 2 dies (dimarts i dijous) de “escalfament”: 5 km a ritme suau, estiraments i sobretot molta teca.

Ara l’unica distracció és està pendent del temps, a veure si tindrém cierzo, o els de Zaragoza és dignaràn a tancar les finestres, que amb el corrent d’aire que s’hi gasta per allà, encara agafarém un arrofredat.

au, fins ara.

montoliu
    Participant

cargooooooooooooool!!!!!!!!!!!
    on eeeeeeeeeets?????

a veure si ens veiem i podem fer una foto, encara que serà complicat perquè no conec la zona de sortida.

vinga que aixó s’atança. nervis a tope!
    ploura??:unsure: farà vent??? :unsure:
    diuen que farà mig bó…. ja ens ho trobarem B) .

a reveure.

homedferro
    Membre

Nois!!!!!!!!

Que tingueu molt bona cursa per Saragossa!!!

Ja ens ho explicareu!:woohoo:

Joker
    Participant

Companys! Vosaltres sí que comenceu fort la temporada!

Que tingueu molta sort i gaudi-la. Això només és el començament!…la temporada és llarga……..:silly:

baldato
    Participant

Ante todo, MUCHA SUERTE

Por otro lado, el sábado después de Barbastro nos iremos a dormir a Huesca. Estando a media hora es fácil que me escape a ver la carrera. Asi que si ois un energúmeno gritando cuando paseis, ya sabeis quien puede ser.

Que salga buen día, lo demás lo teneis hecho, cracks.

cargol
    Participant

Hola companys:
    Montoliu quedem a les 8,30 a la sortida a veure si podem trobar-nos.
    Sembla que hi ha força catalans inscrits, un d’ells el Xavi Bonastre que sembla ja està recuperat de les seves lessions.
    Merci pels ànims i Baldato esperamos oirte por Cesaraugusta.
    Cursa per correr-la i disfrutar-la, espero fer entre 3h 15′ i 3h 25’… i si acabo bé, espereume a Donosti.
    La predicció del temps es molt variada, ens podem trobar de tot;
    http://tiempo.meteored.com/prediccion_para-Zaragoza-Zaragoza-Espana-Europa-LEZG.html

Ja us ho explicarem a la tornada.
    Sort als que feu Somontano.
    Salut i milles per l’Aragó.
    Abel

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 27)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.