II MARATON EXPO ZARAGOZA 28-SET-2008

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    Arnau
    Participant

Cargol, Montoliu i als altres que la feu i no us conec: MOLTA SORT a Saragossa

Salut i Kms !!!

sergi farre perez
    Participant

Molts anims a tots!!!a veure si teniu sort amb el temps i podeu gaudir d’una bona cursa!;)

By Keds
    By Keds
    Participant

.
    .
    .

MOLTA SORT !……MARATONIANS !

montoliu
    Participant

i bon hora!!

que, cargol?? ja ho tenim tot a punt?? xubasquero, tallavents,…

a les 8.30?? :blink: tant aviat??? bé, haurém de matinar una mica més i ja procuraré ser puntual. allí ens veurém.

Gràcies pels ànims.
    Sort als del Somontano!!.

fins ara.

Elmuro
    Participant

:cheer: Molta sort!! y portar cronica per gaudir.

montoliu
    Participant

i bon hora!!

bé, jo ja marxo.
    comando Lleidatà al ataque!!!

Cargol, tranqui tio, que la sogra ja m’ha tancat les finestres i ni gota de cierzo, jejeje.

que Déu ens agafi confesats
    ja ho sentirém a dir.

a reveure.

cargol
    Participant

Hola companys:
    Dissabte a la tarda vaig cap a Saragossa i faig cap al Corte Inglés on es tenía que recollir el dorsal, sense cues i bé a la plata s’esports, cap estand ni taula, Recullo una bosa amb una samarreta técnica, un xubasquero i varis restos de propaganda de la passada Expo de l’aigüa.

Diumenge al matí arribo al parc on es la sortida i saludo a 4 valents del C.A. Borges i trovo a Montoliu, escalfem, estirem i sortim junts darrera el globus de 3 h, ell va bé i jo de moment també, però al km, 9 els deixo i després ho pagaré.
    1.500 atletes a la sortida.
    El temps ideal, 16º, arribant a l’arribada a 25 sense sensació de molta calor, ja que bufava una mica de ventet.
    Sempre em passa el mateix, em proposo anar tranquil i les cames se m’en porten als primers kms, passant-me factura al final.
    Circuit animant els primers 24 kms. amb apoteosis pas al 22 pel mig de la plaça del Pilar, a partir d’aquí tot son poligons i rectes interminables.
    Passo la mitja a 1 h 33′,al km. 26 estic trinxat però com vaig be de cames decideixo anar tirant i fer el que pugui per tal d’arribar, m’hidrato tot el que puc i camino varies vegades, arribant qüasi al trote, mancant 3h 28′.
    La novena al sac amb més pena que gloria.
    Circuit gens atractiu ja que la majoría de kms. no son urbans i no hi ha gens d’ambient.
    A 2 km de l’arribada em passa Xavi47.
    Aspectes positius: El 1.000 voluntaris desplegats durant tot el recorregut volcats amb la seva tasca i els ànims de Baldato en varis trams del recorregut.
    Aspectes negatius: El circuit, a més de poc urbà, els trams que discurríen per ciutat estaven acotats per conos i tanques, per tal de que els vehicles poguesin circular en abdos sentits, formant un passadis pels corredors, el que va provocar mes d’una topada i lessions al voler esquivar els obstacles. Tant hagues costat tallar tot el carrer o ne més un sentit?. L’altre crítica es el dessamparament de l’arribada, a l’altra punta del centre i sense cap mitja per tornar a casa o l’hotel, tenint que caminar varis kms.
    No sé si el proper any es tornarà a fer aquesta marató, ja que tenía l’organització una concessió per 2 anys, però hauríen de plantejar-se moltes coses.
    A la web oficial en cara no hi son les classificacions i s’s’ha quedat amb el compte enrrera del divendres (Faltan 2 días).
    Ara a descansar i a curar-se les llagues i ampolles.
    Fins aviat.
    Salut i milles.
    Abel

bru
    Participant

Ieeeeeeeeeeeps,

Felicitats cargol, una més al sac!!!:)

I en montoliu????

ah!!!! clar!!!!….ja deu estar entrenant per la pròxima…:P ;)

Salut

cargol
    Participant

Ja tenim les classificacions:
    http://www.maratonexpozaragoza2008.es/clasificacion_2008.php

Montoliu 2h 58′ 40” (6 seguides baixant de 3h)
    Cargol 3h 28′ 17” (s’han de perdre 5 kg i fer abdominals)

Salut i milles.
    Abel

montoliu
    Participant

Ieeeeps!!!,

Cargol, enhorabona noi… Déu n’hi dó del recorregut final, sumat a la caloreta….

per la meva part, tranquilitat total, (després de Donosti, és clar B) ) i és que l’edat no perdona i la cosa comença a justejar.:(

faig una mini-cronica al fil corresponent.

a reveure.

sergi farre perez
    Participant

Ei , acabar una marató ja es tot un exit , aixi que moltes felicitats als 2!ara a descansar i a per la pròxima!;)
    P.D.:6 maratons seguides baixant de 3 hores ,impressionant Montoliu!Quin crack!

Joker
    Participant

sergi farre perez ha escrit:

Quote:
    Ei , acabar una marató ja es tot un exit , aixi que moltes felicitats als 2!ara a descansar i a per la pròxima!;)
    P.D.:6 maratons seguides baixant de 3 hores ,impressionant Montoliu!Quin crack!

Ja tens raó, ja, Sergi! Enhorabona a tots dos!

Montoliu, si us plau, deixa ja de plorar…que et tenim “clixat”! :huh: :dry: :P :laugh: ;)

S'està mostrant 12 entrades - de la 16 a la 27 (d'un total de 27)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.