II Cursa dels Templers! 15 de juny de 2008. 9.30

• Aquest tema està buit.
  • Autor
    Entrades

Adolfo
    Participant

8)
    8)
    🙄 🙄 🙄

A ver 😯 si nos vamos a quedar sin plaza….. 😉 :P

Esto se empieza a CALENTAR

Karri
    Participant

Bones,

Jo ja fa dies que estic inscrit i intentant convèncer a companys de feina de Barcelona perquè vinguin a gaudir de la nostra cursa.

cargol
    Participant

Hola companys:
    Per Copenague vaig trobar 2 catalans que corríen la marató i que segurament vindrán també a Templers.
    Aquest any la farem grossa.
    Salut i milles templeres.
    Abel

cheyenne
    Participant

Un altre que ja està inscrit, finalment podrè còrrer a Templers, una altra cosa serà el temps que farè.

Cursa de Templers vaig a per tu¡¡¡¡¡

xavi f
    Participant

Hola,
    inscrit!! Encara que estic fatal de forma ja que estic convalescent d’una torta de turmell i arribaré justet. Tinc un dubte, soc soci de Km0 però no tinc xip groc. Quant cal pagar per llogar-lo, o bé comprar-lo per aquell dia?

Salutacions

Crit
    Membre

Xavi,

Tu ets soci, no has de pagar res.

Només si no retornes el xip que et deixin.

Salut

cargol
    Participant

Presentació de la cursa al diari EL SEGRE pag. 41 amb tot luxe de detalls i foto.

flo
    Participant

També a la web de la paeria:

km0
    Superadministrador

Avís

Estem treballant en el sistema de pagament on-line, i per tant, està temporalment fora de servei.

Així que estigui en funcionament us avisarem, disculpeu les molèsties.

km0

km0
    Superadministrador
    Quote:
    Avís

Estem treballant en el sistema de pagament on-line, i per tant, està temporalment fora de servei.

Així que estigui en funcionament us avisarem, disculpeu les molèsties.

km0

Inscripcions a tope!!!!! Llum verda!!!!

km0
    Superadministrador

Joker
    Participant

[img]http://www.paeria.es/arxius/noticies/Imatge_cat_5737.JPG[/img]
    El proper 15 de juny tindrà lloc a Lleida la segona edició de la Cursa dels Templers, organitzada conjuntament per l’Associació Atlètica Km0 Ponent i l’Ajuntament de Lleida. El tinent d’alcalde i regidor d’esports, Txema Alonso, ha presidit la presentació de la cursa.

Es tracta d’una cursa de 10 km urbans per la ciutat de Lleida, ciutat europea de l’esport 2008, amb sortida i arribada al Castell Templer de Gardeny. Com a novetat, els organitzadors han ampliat fins a 700 les inscripcions ja que en la primera edició es va assolir el límit establert de 500 atletes deu dies abans de la prova.
    Així mateix, com a mostra de consolidació, enguany la cursa ja disposa de web específica (http://www.cursatemplers.cat) on es pot consultar tota la informació i fer la inscripció que de manera presencial també es pot fer a la seu de Turisme de Lleida.
    (Noticia al web de la Paeria)

miquel800
    Participant

Hola a tots! M’acabo de registrar a km0.
    Bé en el meu cas jo sóc atleta de migfons, 800 (tb corro els 400 metres on tinc una marca de 50 segons 9 dècimes). No obstant, sempre m’ha agradat el cross. Aquest any tinc ganes de còrrer alguna que altra cursa popular a l’estiu (de fet ara m’he apuntat a la cursa de la Guineu) En aquest sentit us volia preguntar pel perfil de la cursa dels templers ja que l’opinió de la gent que ha corregut la cursa sempre és més significativa que el propi perfil que puguis obtenir anant a la plana web de la cursa o al tríptic corresponent.

A part de la part final, hi ha força trams de pujada? Bé en el meu cas només he corregut un 10000 en ruta a la meva vida on en els últims kilòmeters vaig punxar molt i vaig acabar fent 34:05 (quan vaig passar el 5000 en 16:30). Però suposo que al tenir aquesta cursa un últim kilòmetre on s’ha de pujar Gardeny els temps no deuen ser massa bons.

Gràcies d’avançat!

Miquel

Artur42
    Participant

miquel800 si un dia vas fer 16:30 al pas pel 5000, vine a Templers, segur que "trinques" premi en metàlic.

Pel que fa al perfil, el trobaràs a la web http://www.cursatemplers.cat

Salut i benvingut

baldato
    Participant
    Quote:
    Bé en el meu cas només he corregut un 10000 en ruta a la meva vida on en els últims kilòmeters vaig punxar molt i vaig acabar fent 34:05 (quan vaig passar el 5000 en 16:30).

Vaya problemas que tiene la gente…

Por mi parte tenía intenciones de "preparar" templers para hacer sólo 7 u ocho minutos más que miquel800, pero se ha liado la faena y todo el plan al agua. Al final iremos como siempre a sellar el cupón y hacer lo que podamos.

Ahora hago la inscripción.

S'està mostrant 15 entrades - de la 46 a la 60 (d'un total de 307)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.