II Cursa dels Templers! 15 de juny de 2008. 9.30

• Aquest tema està buit.
  • Autor
    Entrades

Artur42
    Participant

Escolta, Xavi, a Lleida no ens els mengem, els nens. 😉

XaviPapell
    Participant

Artur42 neng !!! que no es lo mateix 2 que 4 i aquestus menjen per 10

Artur42
    Participant

Doncs els portes a esmorzar a Templers, que no faltarà fato.

apa, salut i Templers

segarrenc
    Participant

Salut amics,

Ja podeu preparar Templers III -sí, sí, III-, possiblement ja no arribo per poder-la córrer aquesta edició, quina ràbia que em fa, és de les que no et voldries perdre mai, l’any passat la vaig trobar superba.

Ja se’n va parlar molt, circuit urbà, llargs i amples carrers i avingudes per buscar l’essència i l’excel·lència -que cadascú trobi la seva!!!-, bons obsequis, bon tracte…… I no descuideu les inscripcions, l’any passat algú va quedar fora. Això a l’organització sempre li sap greu, però penseu que si no hi ha cap tipus de norma o criteri és impossible gestionar esdeveniments d’aquesta mena.

Una abraçada a tots.

Luigi
    Participant

Inscrit! :D

CARLOS
    Participant

Finalment algú diu que s’ha inscrit. Jo ho vaig fer ja fa dies i no soc l’únic.
    No més falta un mes i no val a badar.

Les del Pont no tingueu por de la calor que no en fa tanta i la cursa s’ho val.

Salut

km0
    Superadministrador

15 de maig – 15 de juny 😯 😯 😯 😯

Som a un mes per la cursa dels templers. Fa dies i mesos que hi treballem, però ara necessitem de l’ajuda de tots.

Feu córrer la veu, que de córrer ja en sabem. Si ens ho proposem, el dia 15 podem fer els carrers estrets. Més estrets que l’any passat, volem dir.

L’any passat van ser 500 inscripcions i hi va haver gent es va quedar fora. Enguany en posem unes quantes més damunt la taula. Les inscripcions van a molt bon ritme, però el repte d’anar més enllà no serà fàcil i cal lluitar-lo des d’ara.

Tots fem templers!!!!!

Salut

p.s: diu que a Lleida el dia 15 de juny fan una cursa?

Lo Jordi
    Participant

Jo ja estic inscrit, el unic que em queda es ficar-me en forma per si vull fer una cursa decent; i si no puc ficar-me en forma estic segur que la disfrutare en companyia de tots vosaltres.

Salut!

km0
    Superadministrador

Comunicat núm. 1

Ja podeu fer el pagament al moment i amb total seguretat des del Terminal de Pagament Virtual de caixa catalunya que trobareu un cop hàgiu omplert el formulari de la web de la cursa.

Salut

Saltamartí
    Participant

Doncs ja m’he inscrit.

suuuuuuuuuu, que no ho senti el Joan.

No ho tenia previst, però…

Ens veurem a la cursaaaa. He de baixar els 53 minuts de l’any passat.

A sopaaaaaaa!

Artur42
    Participant

Demà es presenta en societat la II Cursa Templers. Serà a Esports de l’Ajuntament -antiga Audiència- a les 13:00. Una mena tret de sortida definitiu, tot i que ja fa dies que la gent del Km0 està pencant per millorar la primera edició.

Salut i Templers

flo
    Participant

Un altre inscrit.

Crit
    Membre

Avui és dia Templer.

Us necessitem per a consolidar la prova, el repte és a taula.

Salut

Quim-Imma
    Participant

Dos templers més a la llista, i de Cervera n’arrosseguem uns quants més!

Ivan
    Participant

Jo també estic inscrit.

Salut

S'està mostrant 15 entrades - de la 31 a la 45 (d'un total de 307)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.